W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Ulubione utwory Jasona
dodane 24.08.2013 20:22:23 przez: Rafał
wyświetleń: 3331
Kilka dni temu do iHeartRadio zaproszony został Jason Newsted, który podał listę swoich ulubionych utworów:




Aby słuchać iHeartRadio należy mieć konto na stronie pod tym linkiem.

Overkill.pl

Waszym zdaniem
komentarzy: 26
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
Mitch
26.08.2013 15:58:07
O  IP: 37.128.72.49
Zaraz sobie napiszę podobną listę, wrzucę na skaner i podeślę Rafałowi, ciekawie czy zrobi z tego newsa ? ... :PP
JamesGirl
26.08.2013 13:42:20
O  IP: 194.165.48.90
Veel
Dokładnie. :)
Veel
26.08.2013 13:26:56
O  IP: 77.254.167.61
Chyba w kazdym newsie o jasonie nalezy napisac na poczatku: JASON TO JASON A METALLICA TO METALLICA, jalowe sa te ciagle porownania :)
JamesGirl
26.08.2013 11:47:33
O  IP: 194.165.48.90
a7xsz
A w ogóle po co te wszystkie porównania? Czy nie dlatego, aby pokazać kreatywność Jasona na tle "lenistwa", "wypalenia" i "mierności" Metalliki? Jestem przekonana, że właśnie taki jest powód tych wszystkich porównań.

Ale jeśli się tak z Egonem upieracie, że to tylko prawda, a nie jechanie, to
pokaże wam, że wszystko można przedstawić w różnych kontekstach...

Jak to odbierzesz jeśli np. napiszę w ten sposób:
Jason dyskryminuje chłopaków ze swojego zespołu. O wszystkim decyduje sam i sam robi (jego własne słowa) - sam wymyślił muzykę, skomponował, napisał słowa - reszta tylko nagrała (jak on kiedyś w Mtallice), nie dopuszcza chłopaków do głosu, znaczy się ogranicza ich artystycznie.
Postępuje w stosunku do swojego zespołu podobnie, jak kiedyś James w stosunku do niego, a może nawet w gorszy? W Metallice kompozycje są Jamesa, ale ten dopuszcza przecież Larsa i ma on na ten temat sporo do powiedzenia. Kirk przecież też komponuje solówki (no oprócz STA, ale tam znów wszystko było wspólne). Robert będzie miał możliwość wykazania się na następnej płycie...
Hmmmm... Czy Jason nie pamięta, że sam odbierał, takie zachowanie jak pewnego rodzaju dyskryminację w stosunki do niego...???

Można? To co przedstawiacie jako atut przedstawiłam jako zarzut - też napisałam prawdę, a mimo tego zjechałam Jasona...


Dla jasności tak nie myślę o Jasonie, to był tylko przykład. Zresztą o Jamesie też nie myślę źle dlatego że nie prawie nie dopuszczał Jasona do komponowania. Uważam, że każdy zespół dobrze wie, kto czym się ma w nim zająć. Każdy ma jakąś rolę. Jedni komponują inni piszą teksty, a jeszcze inni grają. Czasem komponowaniem zajmuje się tylko jedna osoba, czasem więcej, w różnych zakresach. Wszystko zależy od tego jakie panują stosunki i w jaki sposób poszczególni muzycy chcą się udzielać w tworzenie utworów. Tak naprawdę g*o nas to obchodzi, jak sobie zespoły układają i dzielą pracę między poszczególnych członków. Ale jak zwykle wszyscy lepiej wiedzą od chłopaków z Metalliki jaki powinni stosować podział obowiązków. Według was powinni wszyscy razem komponować i pisać słowa? Ależ przecież Meta nagrała taka płytę... I co śmieszniejsze okazuje się, że Ci sami, którzy domagają się w Metallice demokracji w tworzeniu okropnie krytykują tę płytę. LOL


Kirk czy Rob nigdy nie będą mieli swoich zespołów? A skąd wiesz? Prorok? Czy co?
Jeszcze "trochę" chłopaki pożyją. Może któryś z nich kiedyś założy swój zespół, a może nagra coś solowego.
A jak nie? To co w tym złego? Czy miarą dobrego muzyka jest to, że założył własny zespół? Czyli inaczej - ten co założył zespół to dobry muzyk, a ten co nie mierny? Idąc tym tropem Piortek Kupicha (założył "Feela") jest lepszym muzykiem od Kirka, Hannemana, Broderick (też nie założył nigdy zespołu tylko dołączał do innych)... hmmm... ???
Jest tylu muzyków, którzy spędzili życie w jakimś zespole dołączając do niego. Stewe Morse z Deep Purple, Hanneman, Araya (Slayera założył King). Lombardo był co prawda nie tylko w Slayerze, ale nigdy tez nie założył własnego zespołu, tylko dołączał do innych - podobnie Broderick, ... uważasz, że oni wszyscy są również gorsi od Newsteda, bo nie założyli własnych zespołów...
A może chodzi tylko i wyłącznie o pokazanie indolencji Roba i Kirka?


I zgadzam się z Xyz - to było napisane w formie skopania Metalliki - pokazanie kreatywności Jasona na tle "leniwej" Metalliki oraz Roba i Kirka "ubezwłasnowolnionych" muzyków Mety, którzy tylko wykonują rozkazy Jamesa i Larsa...

A co najlepsze takie samo zachowanie Jasona uważacie za godne pochwały.
"WOW! Proszę jaki Jason jest wspaniały - założył zespół i sam wszystko napisał. I słowa i muzykę i wszystko SAM!"...
a7xsz
26.08.2013 06:57:42
O  IP: 5.173.60.248
xyz

"Chcesz dowartościować Newsteda poprzez kopanie Metalliki?"
Złapałeś się:) Mi zarzucasz że nie rozumiem obiektywnych faktów na temat Jasona, a sam nie przyjmujesz OBIEKTYWNYCH FAKTÓW na temat Metalliki. Egon stwierdził fakty, nie kopał Metalliki. Popatrzmy:

- "To raczej James nie pozwala nikomu komponować." - fakt. Latami sam robił sam czy z Larsem utwory i pokazywali innym co i kiedy mają grać. Jasonowi nie pozwalał się wykazać.
- "Taki Rob dla przykłądu juz niedlugo będzie 15 lat w Mecie a wykorzystano jego 2 pomysły." - fakt. Kwestionujesz? Nie wiem o czymś? :)

- "Hammet nigdy nie będzie miał swojego zespołu, podobnie Robert" - fakt. Bo nie będą mieć.

Same fakty. Gdzie tu kopanie? :)
Adamas
25.08.2013 20:11:50
O  IP: 192.162.151.197
No to na ten moment jedynie Sabbath Bloody Sabbath to mój jedyny punkt zgodny z Jasonem.
Veel
25.08.2013 19:55:50
O  IP: 79.173.26.125
Ludzie, lubimy Newsteda ale nie bluzgamy Mety ok ? Bo co to ma do rzeczy ?

p.s.. taka lista to napewno lista na dana chwile, sam bym podal 10 ulubionych kawalkow a za miesiac bym podal zupelnie inna liste ;)

xyz
25.08.2013 19:53:15
O  IP: 178.235.106.61
Chcesz dowartościować Newsteda poprzez kopanie Metalliki?
Newsted dawno z niej odszedł i niech pracuje na swój rachunek.
Staram się oceniać tylko Newsteda bez mieszania w to Mety.
Egon
25.08.2013 19:39:11
O  IP: 31.60.203.236
Właśnie współkompozytorami paru kawałków sa jego kumple z zespołu. To raczej James nie pozwala nikomu komponować. Taki Rob dla przykłądu juz niedlugo będzie 15 lat w Mecie a wykorzystano jego 2 pomysły.

".Dopiero po 32 latach ma swój zespół" <--- Hammet nigdy nie będzie miał swojego zespołu, podobnie Robert
xyz
25.08.2013 17:25:21
O  IP: 178.235.106.61
To czego chciałeś nauczyć swoim komentarzem recenzentów.Obiektywizmu?Twój komentarz, to były tylko fakty i przypuszczenia co może wydarzyć się w przyszłości.
Też mam wiele zastrzeżeń do różnej maści recenzentów.Ten napisał,że" płyta do dupy",bo może dla niego jest do dupy.Zdarzają się "znawcy",którzy na wstępie piszą,że nie lubią wykonawcy którego płytę recenzują.
Nie wiem jaki jest stan konta Newsteda,ale nie o takie dowartościowanie mi chodziło.Nie wiem czy dołączając do jakiegoś zespołu lub zajmując po kimś miejsce był szczęśliwy.Chyba nie.Dopiero po 32 latach ma swój zespół.I co?
Nazywa go swoim nazwiskiem i sam pisze teksty,komponuje itd.Nie dopuszcza nikogo z zespołu do tworzenia albumu.Moim zdaniem to oznaka wcześniejszego niedowartościowania i megalomania.
Ty możesz mieć inne zdanie jako wielki fan Newsteda.
a7xsz
25.08.2013 16:27:10
O  IP: 31.174.123.82
Nie no bez przesady. To dwie różne rzeczy. Pisanie rzetelnej recenzji, w której przedstawia, opisuje się kolejne utwory, a ocena jak długo przetrwa zespół.
Gość na wstępie napisał 'płyta do dupy' - co to ma być? Rzucił kilkoma tytułami, a gdzie opis wszystkich utworów, gdzie wszystkie tytuły? Recenzja płyty powinna skupić się na muzyce i na konkretnej płycie czyż nie? A to że ktoś może uważać że zespół nie przetrwa kilku lat, to INNY TEMAT.
Wiem jakie są fakty, bo to właśnie stwierdziłem, obiektywnie i na jego niekorzyść, mimo tego że go lubię.

Newsted to nie jest niedowartościowany megaloman. Myślę że jest bardzo dowartościowany stanem konta, tym że każdy na świecie zna jego nazwisko i tym co osiągnął, z kim miał dane grać. Sam pisał że jest szczęśliwy i farciarzem że mógł grać z Metalliką, Ozzym, Voivod - których był wcześniej wielkim fanem.
xyz
25.08.2013 12:57:22
O  IP: 178.235.106.61
a7xsz
Naucz się czytać ze zrozumieniem.Przeczytaj jeszcze raz recenzje i zauważysz,że to samo co Ty napisali recenzenci.
-zwrócili uwagę,że zainteresowanie tą płytą bierze się przede wszystkim stąd,że Newsted grał wcześniej w Metallice
-zauważyli też,że brał udział w różnych projektach w których długo nie wytrwał
Do tych stwierdzeń nie potrzeba żadnego obiektywizmu, to są fakty.
Oceniając utwory każdy ma prawo napisać swoje odczucia i nie oszukujmy się,że recenzje są obiektywne.
Po przeczytaniu ostatnich wypowiedzi Newsteda stwierdziłam ,że to niedowartościowany megaloman.Też go lubię ,ale coraz mniej.
a7xsz
25.08.2013 01:49:53
O  IP: 31.174.156.45
Nauczę recenzentów obiektywizmu.
Ja jako wielki fan Jasona Newsteda stwierdzam, bazując na jego życiorysie i dyskografii, że projekt NEWSTED nie przetrwa długo.

A to dlatego, że:

- po 1. teraz to jest świeże, coś nowego, Jason z Metalliki nagrał własną płytę, ludzie, fani Metalliki szczególnie są ciekawi, głównie z sentymentu. I nie ma gwarancji, że kolejne płyty spotkają się z tak entuzjastycznym odbiorem, mówiąc krótko: Jason może się ludziom znudzić.

- po 2. Jason jest nadpobudliwy i brał udział w wielu projektach w życiu, ale nie wytrwał długo w każdym z nich. Raczej nie spodziewam się, by Jason grał z NEWSTED'em przez najbliższe 20 lat.
Luke
24.08.2013 23:06:57
O  IP: 88.199.233.138
albo się będzie rozwijał, albo uśnie jak slayer w trashu
NIKT
24.08.2013 23:04:38
O  IP: 81.190.97.178
NEWSTED się obroni na pewno bo i tak co by nie zrobił, zrobi to co chce jak METALLICA. Jego akwarium i rybki więc rządzi a fani to zaakceptują bo nie jest METALLIKĄ:)) Taka to różnica.
Kuźwa miałem nie porównywać go do NICH:)
Egon
24.08.2013 22:56:11
O  IP: 164.126.131.80
AC/DC czy ironiod wielu wielu lat grają to samo, inna sprawa że fanom to sie podoba i tego oczekują. Pewno tak samo jest z Helloween czy Overkill. Zobaczymy czy Newsted sie obroni, wg TAK
NIKT
24.08.2013 22:42:28
O  IP: 81.190.97.178
Tak. Byle nie był wtórny bo "IRONÓW" mamy do cholery.
Egon
24.08.2013 22:28:45
O  IP: 164.126.131.80
Zgadza się, Newsteda płyte znam i pewno wiele osób dlatego że grał W mecie, gdyby grał w F and J nadal i wydał swój krążek na tym portalu itp nie było by o tym mowy. Mysle ze Newsted nagral to co czuł, nie tworzył nic nowego itp (sam o tym mowil). Ale masz rację poczekajmy 10 lat i zobaczymy. Myślę że nie będzie miał duzo gorszej rozpoznawalnosci niż St Anger czy DM(tu poprawka na rozpoznalnosc Mety). Newsted jako muza sie broni
NIKT
24.08.2013 22:11:34
O  IP: 81.190.97.178
Eee tam pierd.. nieważne. Kredyt zaufania dajesz mu ze względu na to że znasz go z tego iż grał w METALLICE. NEWSTED jest znany przede wszystkim z tego że grał w METALLICE a nie że jest JASONEM. Pozwól mu się wykazać.
Swoją drogą nie mogę doczekać się nowej płyty JASON'a. Ciekaw jestem w jakim kierunku pójdzie. Debiut miał niezły ale mam nadzieję że na drugiej płycie zrobi krok milowy i rozwali ludzi na łopatki:)
Egon
24.08.2013 21:58:36
O  IP: 164.126.131.80
fanom :P
Egon
24.08.2013 21:58:17
O  IP: 164.126.131.80
NIKT -Newstedowi na razie daję kredyt zaufania, chłop na scenie szaleje i widać ze mimo 50 na karku lubi grać i go to bawi chyba. Może gdyby chłopaki z Mety zaczęli garć kawałki które im daja perzyjemnośc a nie faną inaczej by to wyglądało.
NIKT
24.08.2013 21:35:30
O  IP: 81.190.97.178
Egon
Jak Cię "lubię" to COVENANT jest moją ulubioną płytą MORBIDÓW ale jednak NEWSTED za krótko jest na scenie by go w takim, twoim rankingu stawiać. Daj mu z 10 lat pograć i kilka własnych "pomników" stworzyć.
Egon
24.08.2013 21:27:34
O  IP: 164.126.131.80
Moja 10-tka:
1. Newsted - Heavy Metal Music
2. Meta - AJFA
3. Meta - RtL
4. Meta - BA
5. Meta - Mop
6. Nile - Annihilation the Wicked
7. Morbid Angel -Covenant
8 - Morbid Angel - Dominate
9 - Azarath - Prasie the Beast
10 - Kat - Róże miłości...
bashamg
24.08.2013 21:11:33
O  IP: 31.183.32.252
the gateway voivod - to rozumiem ;]
NIKT
24.08.2013 20:27:14
O  IP: 81.190.97.178
Myślę że tak się kawałków METALLIKI obsłuchał i ograł że do dziś nimi rzyga:) Powiem więcej: HET na swoim odtwarzaczu przenośnym nie ma nawet jednego kawałka METALLIKI zapewne:)) No chyba że się mylę i ma ale to pewnie wykonanie koncertowe z MUSTAINE'm i CLIFF'em:)
Rafał
24.08.2013 20:23:03
O  IP: 87.207.20.53
w dziesiatce nie ma Metalliki ;P
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak