W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Robert - Rubin wciąż jest mocną kandydaturą
dodane 31.05.2013 01:27:47 przez: ToMek
wyświetleń: 3924
Podczas pobytu w RPA Robert Trujillo udzielił wywiadu magazynowi Muse, poniżej najciekawszy fragment wywiadu (pozostała część oscyluje wokół koncertów i wizyty w RPA):


Jeden z naszych czytelników pyta, czy byliście kiedykolwiek zainteresowani nagraniem czegoś w Południowej Afryce z producentem z Południowej Afryki?
Robert: Z Kevinem Shirley?

Nie wydaje mi się, by Mutt Lange był teraz dostępny [śmiech].
Robert: Wydaje mi się, że możemy do tego dążyć [śmiech]… być może. Na obecnym etapie koncentrujemy się na wspaniałych riffach i potencjalnych pomysłach na piosenki – wspaniale jest móc od tego na chwilę odetchnąć i przyjechać do RPA. W sierpniu lecimy do Azji, co też jest ekscytujące. Potem w październiku jedziemy do Ameryki Południowej… na początek musimy nasze pomysły przelać wspól nie w piosenki i upewnić się, że są najlepsze z możliwych – potem sprawdzimy, który producent jest dostępny. Nagraliśmy wspaniały album z Rickiem Rubinem ostatnim razem – on wciąż jest mocną kandydaturą – ale rzecz jasna dzisiaj nic jeszcze nie możemy zagwarantować. Jeśli jednak będzie jakiś wspaniały producent, taki, który może coś dodać Metallice, to sprawdzimy go.



Chciałbyś coś jeszcze dodać?
Niebawem Metallica zrobi film 3D, koncertowo/narracyjny, jego tytuł to Through the Never i będzie to jedyne w swoim rodzaju koncertowe przeżycie, ale będzie w nim też coś więcej. Więc, zachęcam wszystkich, aby go zobaczyli – nawet jeśli nie jesteś fanem Metalliki, jest niesamowity i warty zobaczenia.


ToMek 'Cause We're Metallica
AeroMet


Waszym zdaniem
komentarzy: 49
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
Veel
05.06.2013 08:17:17
O  IP: 213.238.102.66
Tylko nie RR, z nim brzmienie jest jak kupa :(

Luke
02.06.2013 22:29:48
O  IP: 88.199.233.138
J'g

Każda ich płyta jest na poziomie, bo to są profesjonaliści, dojrzeli do takiego wieku że mogą sobie wybierać jaką chcą danego roku płyte wydać, kiedyś ride to był ride i nie żaden inny album teraz mają doświadczenie, własne miejsce i kupe forsy, i to sprawia że są tacy niezdecydowani
JamesGirl
02.06.2013 20:04:24
O  IP: 89.74.240.32
LOL ... Oczywiście Metallica.
JamesGirl
02.06.2013 20:02:24
O  IP: 89.74.240.32
Hmmm...

Luke... ależ to co napisałam o wielowymiarowości muzyki, wcale nie wyklucza płyt na poziomie. Wręcz przeciwnie moim zdaniem, gdyby muzyka miała tylko 2 wymiary, to już dawno wyczerpałby swoje możliwości.
Metallika po BA wkroczyła w inny wymiar muzyki niż przedtem, co nie oznacza, że Loady nie są "na poziomie. ...
Oczywiście zupełnie innym niż np. RTL czy AJFA.

neg
02.06.2013 03:57:04
O  IP: 82.46.86.185
Wtrącając moje 3 grosze powiem tak:
Raczej będzie to Rick Rubin, może nie koniecznie, ale raczej na pewno nie będzie to Bob Rock. Chłopaki są za starzy i za leniwi by mieć kogoś takiego jak Bob Rock, który jaki był to ktoś poniżej napisał (Polecam Year And Half jeśli ktośnie zna). Nienawidzili go, bo im proponował tonacje, kazał grać na czaszkach itd. itd. Meta raczej nara nowy album, bo taki jest cykl, a nie dlatego, że chce. Że chłopakom się nie chce to widać i słychać zarówno na koncertach jak i na żywo. Wolą wydawać livy i inne projekty, co więcej mają do tego prawo i im się nie dziwie, bo ja na ich miejscu to jeździł bym po świecie, ale rekreacyjnie, a nie grając w kółko MoP. Rubin gwarantuje im zero wtrącania się. Będzie bardziej osobą trzecią w rozstrzyganiu sporów na linii Hetfield/Ulrich i na tym to moim zdaniem polega. Album zlepią z riffów jak DM, a miliony i tak go kupią, jak nowe Sabbath. Kochani nie okłamujmy się wzajmnie. Oni wszyscy jadą już z recept. Buziaki.
Luke
02.06.2013 02:27:51
O  IP: 88.199.233.138
J'g

no niech Ci bedzie, ale ja tam bardzo lubię płyty, które są na poziomie :P
_Just-ME
01.06.2013 22:14:33
O  IP: 80.51.59.2
Koniec świata się zbliża. pancakes zgodził się z James'Girl
Przecież to prawie jak koalicja PO i PIS xD
JamesGirl
01.06.2013 17:52:51
O  IP: 89.74.240.32
Luke
Nie! Nie! I jeszcze raz NIE! Nic z tego! Nie każdy się zgodzi...
Muzykę nie da się rozpatrywać wyłącznie w 2 płaszczyznach (jak na powierzchni tablicy). Muzyka ma wiele wymiarów i przestrzeni. Nie da się jaj przedstawić za pomocą prostego, płaskiego wykresu.
Adamas
01.06.2013 16:31:25
O  IP: 192.162.151.197
Jestem jednak zdania,że najlepszym wyborem byłby Bob Rock.
Luke
01.06.2013 15:31:12
O  IP: 88.199.233.138
Wykres na tablicy od kill do justice szedł wyraźnie w górę, potem poziomo, i coraz bardziej w dół, potem próba wybrnięcia z pierdnięcia i DM jako powrót do korzeni schyłku lat osiem10-tych.No ciekawe, co teraz Dżeymz i spółka wymyślą czy będą starać się wykres skierować w górę czy oleją system i nagrają płytę która przebije... przebije chociażby te krążki od BA, abstrahując oczywiście od Łubina-jaskiniowca, rzecz jasna
Luke
01.06.2013 15:15:46
O  IP: 88.199.233.138
Ja myślę że tu każdy się zgodzi że do And Justice, Metallica to była kapela wzorowa, szli jak ruski Iwan :D
JamesGirl
01.06.2013 12:00:41
O  IP: 89.74.240.32
O ZGROZO!!! Zaczynam się bać... ;)
davidian
01.06.2013 00:52:00
O  IP: 213.238.71.243
o zgrozo masz rację:)
pancakes
01.06.2013 00:12:58
O  IP: 24.150.93.26
O zgrozo zgadzam sie z James'Girl ... Loady brzmialy wysmienicie. Ale na powrot do tamtych klimatow u schylku kariery nie ma co liczyc.
Ouija
31.05.2013 23:00:16
O  IP: 83.9.50.217
ważne żeby piosenki były ładne
yazoo
31.05.2013 22:41:20
O  IP: 83.22.4.179
A ja Mike'a Clinka.
_Just-ME
31.05.2013 22:32:03
O  IP: 80.51.59.2
Jason Newsted
na początek to http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/07/7b4716850d339431b5d5a900102d329c.jpeg?1342091497
a potem się możesz przygotowywać na koncert środowy :]
Jason Newsted
31.05.2013 22:11:05
O  IP: 185.12.21.22
Ja proponuję Mike'a Shinodę na producenta :)
Dave
31.05.2013 21:52:32
O  IP: 46.149.222.141
Jeśli chodzi o brzmienie DM to mnie też nie chodziło o to że ktoś tam sobie w studio przysnął i pocisnął wszystko na max i dziwnym zbiegiem okoliczności nikt potem tego nie wykrył. Tak jak pisał Nikt i George(też przy okazji całej tej "wojny.." sam zespół się tak wypowiadał) i ja to w pewnym sensie rozumiem - ten album miał tak brzmieć - jakby był nagrany na żywca.
Ja sobie zdaję sprawę, że takie brzmienie wielu się spodobało, ale cholera - Meta to zespół który ciągle sporo koncertuje, każdy koncert można sobie ściągnąć za opłatą z LiveMetallica.com czy jak to się tam zwie, no i właśnie - koncertowe brzmienie na każde zawołanie!, to przynajmniej album jak już wydaja raz na te 5 lat mogliby dopieścić.
Mam nadzieję że eksperyment w stylu "nagrajmy album tak żeby brzmiał jak live" mają już za sobą i następny CD będzie naprawdę fajny pod względem kompozycji jak i brzmienia.
Luke
31.05.2013 20:38:35
O  IP: 88.199.233.138
Brzmienie na DM jest za suche, i to nie jest wina producenta tylko pewnie takie założenie było, jakby chcieli, to poprosili by Boba żeby im sucharów napiekł, o ile by się zgodził.
George
31.05.2013 20:22:05
O  IP: 37.128.154.179
W kwestiach argumentów iż brzmienie DM miało być jakie jest to przypomina mi się wywiad z Rubinem długo przed premierą. Mówił iż skoro Metal jest typowym "road dogs" - zespołem koncertowym to ciekawym byłoby nagranie płyty w takim właśnie klimacie/brzmieniu. No i chyba się im udało - jakość prawie jak z livemet:P
NIKT
31.05.2013 20:00:44
O  IP: 81.190.102.190
Superfuzz

Jak mógłbym zaufać komuś kogo nie znam. Sam sobie nie ufam gdy wiem że jestem o jedno piwo za daleko a co dopiero osobie po jakimś tam cholernie drogim szampanie:)) Tak poskładałem do kupy wypowiedzi wszystkich zainteresowanych. Zaryzykowali i zrobili (LARS i JAMES) co sobie zamyślili (z akcentem na LARS)
;)
Superfuzz
31.05.2013 19:56:38
O  IP: 89.229.16.148
NIKT i wierzysz Larsowi? :D Przecież to podobno notoryczny kłamca. Moim zdaniem, Lars dorabiał ideologię po fakcie :)
NIKT
31.05.2013 19:50:26
O  IP: 81.190.102.190
DM miało tak brzmieć jak brzmi bo tak chciał LARS. Nie jeden wywiad był na OVERKILL'u na ten temat. Miało być "za głośno" i tak się stało. Teraz możemy sobie spróbować wyobrazić co będzie, bo raczej wszystko co się dzieje w tym, METALLIKOWYM obozie i tak LARSOWI nie umknie mimo że pogrążony jest raczej innymi sprawami;)
George
31.05.2013 19:25:36
O  IP: 37.128.154.179
@Dave
Gdzieś to już chyba pisałem - ale mogę się powtórzyć. Brzmienie DM nie jest efektem "spartolenia" przez kogoś. Ta płyta miała tak brzmieć! Naprawdę nie rozumiem jak ktoś może myśleć ze zespół formatu Mety mógłby "spartolić" brzmienie płyty nieumyślnie.

Potwierdzeniem jest chociażby to że DM i LULU miksował ten sam facet. Lulu ma zajebiste brzmienie czyli... da się!

Płytę i tak każdy kupi i posłucha. A narzekają jacyś wielcy pseudomelomani którym jak u tej baletnicy, przeszkadza rąbek u spódnicy. Na koncertach utwory z DM brzmią tak samo jak reszta także ludzie nie narzekają. A "spartolenie" DM tylko zwiększyło siłę premiery płyty w myśl zasady - nieważne co mówią, ważne aby mówili.
Superfuzz
31.05.2013 18:10:11
O  IP: 89.229.16.148
W kwestii Boba Rocka całkowicie zgadzam się z Dave'em - najlepsze (także moim zdaniem) brzmienie plus poświęcenie. Lepiej wrócić do niego, niż dalej brnąć z Rubinem. Ale taki scenariusz chyba mało prawdopodobny.
Natomiast, co do tego schematu pracy Rubina, coś w tej teorii jest, prawie w całości się sprawdza. No poza RHCP. Na dzień dobry stworzył z nimi, najlepszą (wg niemal wszystkich fanów i ekspertów) płytę w dorobku, a potem równia pochyła. Ostatnie płyty są lata świetlne od ich najlepszej płyty.
orzel
31.05.2013 17:38:10
O  IP: 178.9.124.20
Dokladnie.
Takie rady mozna sobie wsadzic do d...
Dave
31.05.2013 17:27:20
O  IP: 46.149.222.141
W jakimś wywiadzie odnośnie nowego albumu Black Sabbath było napisane że Rubin powiedział zespołowi żeby nagrali taka płytę jakby to wszystko po odejściu/wywaleniu Ozziego nie miało miejsca.
Metallice przy okazji DM mowił żeby mieli takie podejście do tworzenia jak na Master of Puppets.
Nie wiem czy przy okazji Slayera (jakiejś wcześniejszej płyty)nie było tak że mieli stworzyć taka płytę jakby nigdy nie nagrali Raining Blood.
Ogólnie Rubin ma chyba ten sam schemat dla każdego zespołu - stwórzcie kopie płyty za którą najbardziej w świecie muzyki jesteście cenieni - dla Mety - master, Slejera - raining itd.
On sam raz na 3 tygodnie łaskawie zjawi się w studio i powie które kawałki mu się podobają, reszta do poprawki/śmieci. Na obróbce dźwięku nie zna się kompletnie - od tego ma choćby Fidelmana którego szczytem kunsztu jest podkręcanie wszystkiego na max. DM brzmi sucho, płasko, żadnej głębi, Lulu trochę lepiej. Inna sprawa że za muzykę na Through the Never tez on odpowiada a tam trailerowy Master brzmi naprawdę nieźle.
Nowy Black Sabbath ? jest już sporo kawałków z nowej płyty, ale w wersji live. Ja tam bardziej liczyłem na mroczniejsze Bible Black a z tego co słyszę to faktycznie brzmi to jak z 1 płyt BS - plan producenta zrealizowany w 100%
Sam tez wolałbym żeby wrócili do Rocka - z nim nagrali najlepiej brzmiące płyty w swojej karierze (St Anger też, ale cholera wtedy cały zespół był w rozsypce to i najlepszy producent cudów nie zdziała) Po SKoMie widać że chłop się dla zespołu poświęca i że jak dostaje kasę to przynajmniej wiadomo za co. Tu coś doradzi, tam coś podkręci - cały czas z zespołem, a nie jak po aparycji Rubina można odnieść wrażenie że w McDonaldzie.
Ogólnie po premierze DM, za czasów tej całej burzy o "wojnie głośności" były tutaj wywiady choćby z Andy Sneapem czy Flemmingiem Rasmussenem i obaj byli chętni d pomocy Metallice - byłoby w czym wybierać, nie kapuje dlaczego oni tak tego Rubina się trzymają.
the_Rock
31.05.2013 16:32:50
O  IP: 89.174.247.17
Ciekawe co Rubin zrobi z Black Sabbath. Pierwszy Singiel jest fajny, bardzo oldshoolowy - no może przydługi. Ktoś słuchał?
davidian
31.05.2013 13:51:31
O  IP: 213.238.71.243
Fan, wprawdzie bębniarz ze mnie jak ze Steviego Wondera snajper, ale muszę przyznać że łomoczecie zacnie i z pomysłem, owocnych poszukiwań:)

orzel
31.05.2013 13:02:38
O  IP: 178.9.124.20
Bron Boze nie tlusty leniwy Rubin, a juz w ogole nie jego parobek Fidelman ktory spieprzyl tez ostatniego Slayera.

Najlepiej niech sie sami wezma za produkcje!
Just my 2 cents
Fan
31.05.2013 12:55:33
O  IP: 91.142.200.74
Siemanko!!!Nazywamy się Divide Et Impera.Gramy już wiele lat i laikami w temacie nie jesteśmy.Mamy wiele koncertów za sobą.Płyta nagrana.Szukamy konkretnego perkusisty z konkretnym sprzętem,warsztatem i przedewszystkim konkretnym podejściem do tematu.Sami dajmy od siebie 101% zaangażowania i powaznego podejścia.Mamy własną salke w domu prywatnym, który mieści się w Bieruniu Nowym. Salka wytłumiona matami akustycznymi.Salka jest odgrzybona, ogrzewana i zadbana jak się tylko da i oczywiscie calkowicie darmowa.Poniżej dajemy link do naszej muzy.Jesli jesteś zainteresowany i myślisz że podołasz wal do nas śmiało na meila dividet@o2.pl

Link do muzy: https://soundcloud.com/divide-et-impera
davidian
31.05.2013 12:46:28
O  IP: 213.238.71.243
a ja bym jednak chciał usłyszeć nową Metę z jakimś nowym producentem, nie z żadnym Bobem Rockiem czy Rickiem "przywołać ducha z czasów Master of Puppets" Rubinem (podejrzewam, ze dawniej za takie słowa to by co najwyżej robotę stracił), zastanawia mnie co by wyszło, gdyby produkcją zajął się jakiś Brendan O'Brien, Terry Date czy wspomniany Kevin Shirley, nie wspominając o całej rzeczy producentów z poza absolutnej czołówki, jak wyżej wymienieni
_Just-ME
31.05.2013 12:19:37
O  IP: 80.51.59.2
Dawać Boba Rocka! Koniec tematu :]
JamesGirl
31.05.2013 12:19:32
O  IP: 194.165.48.90
Marmi
Niestety... ale to ich wybór. Jednego jestem pewna - jakikolwiek by nie był dźwięk, to muzyka będzie na pewno na ich stałym poziomie. :)
primus
31.05.2013 12:02:28
O  IP: 194.156.44.7
A dlaczego nie Bob Rock? Skoro rozmawiamy o płycie, której i tak nie chce im się nagrywać to każdy, nawet fantazyjny pomysł jest równie realny jak podawana przez Larsa data wydania albumu :)
Marmetal
31.05.2013 11:58:32
O  IP: 178.42.225.234
Zgadzam się z James'Girl. Bob Rock to byłby odpowiedni kandydat, ale niestety wszystko wskazuje na to, że producentem znów będzie Rick...
JamesGirl
31.05.2013 11:48:02
O  IP: 194.165.48.90
Superfuzz
Wiem... ale pomarzyć zawsze można.:)
Superfuzz
31.05.2013 10:34:35
O  IP: 89.229.16.148
Bob Rock? Niestety, to se ne vrati.
Luke
31.05.2013 09:50:45
O  IP: 88.199.233.138
Oh, moim cichym marzeniem też jest żeby nagrali coś głębokiego, z żarem i dobrą młócką, bo te suche kompozycje są też ok, no, może po za tratatata... wokalem Jamesa, ale druga płyta taka jest raczej nie wskazana.Może jak DM był muzycznym odwołaniem się do justice, to może, hehe, uwaga... nowy album będzie swego rodzaju odwołaniem do BA.W końcu czerpią ze swoich pokładów pełnymi garściami.Ale jednak, mimo wszystko, dobre by było jakby na nowo podeszli do tematu, zapominając o czymkolwiek, co robili wcześniej.
JamesGirl
31.05.2013 09:15:35
O  IP: 194.165.48.90
furiouz, of course I know!
furiouz
31.05.2013 08:54:54
O  IP: 85.91.18.219
James Girl, make sense what you say.
JamesGirl
31.05.2013 08:40:02
O  IP: 194.165.48.90
Ja cieszyłabym się bardzo z powrotu Boba Rocka. Tęsknię, do głębokich, czystych brzmień i przestrzeni z czasów Loadów.
Oczywiście nie musiałby to być Bob, byle tylko powrócili do przestrzeni na płycie.
Superfuzz
31.05.2013 08:29:57
O  IP: 89.229.16.148
James'Girl: "I mam nadzieję, że jednak zdecydują się na kogoś innego".
Zdecydowanie tak!

JamesGirl
31.05.2013 08:24:22
O  IP: 194.165.48.90
"Robert - Rubinem wciąż jest mocną kandydaturą"
Chyba "Rubin" nie "Rubinem".

I mam nadzieję, że jednak zdecydują się na kogoś innego.
Krys
31.05.2013 08:12:29
O  IP: 80.85.225.181
Myslę że kandydatura Ricka Rubina na producenta nowej płyty jest dobra. Wiemy co można się po gościu spodziewać, przynajmniej nie będzie "niespodzianek".
Superfuzz
31.05.2013 06:38:08
O  IP: 89.229.16.148
Tak, wygląda na to, że James i Rob coś dłubią, ale niestety padają też słowa "potem w październiku jedziemy do Ameryki Południowej", a wg Larsa w tymże właśnie miesiącu mają wejść do studia :] Może i wejdą, ale chyba nie w tym celu, o jakim wszyscy marzą.
ToMek
31.05.2013 01:29:03
O  IP: 195.150.86.198
Co chyba ciekawe, wywiad przeprowadzany przed ujawnieniem tytułu filmu, wiec musieli czekac z publikacja ;)
inna sprawa, robert potwierdza trase po ameryce południowej?

i wychodzi po raz kolejny, ze on i James coś dłubią przy kawałkach, a brakuje by lars pozałatwiał sprawy (teraz orion i film) i wrócił do studia
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak