W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Newsted w trasie - Whiplash na żywo
dodane 22.04.2013 15:14:23 przez: ToMek
wyświetleń: 3491
Newsted ruszył w trasę – pierwszy koncert miał miejsce w Walnut Creek w Kalifornii, a w setliście m.in. Whiplash, intro My Friend of Misery oraz fragment Creeping Death oraz dwa covery Motörhead Poniżej setlista oraz nagrania video:


1. Amt
2. Heroic
3. Soldierhead
4. Godsnake
5. As the Crow Flies
6. Long Time Dead
7. King of the Underdogs (+ Creeping Death)
8. Twisted
9. Nocturnes
10. Whiplash (Metallica cover)
11. Spider Biter (+ My Friend of Misery intro)
12. Skyscraper
13. Love Me Like a Reptile (Motörhead cover)
14. (We Are) the Road Crew (Motörhead cover)
















NEWSTED:
Jason Newsted - bas, wokal
Jesus Mendez Jr. (THE NAPOLEON BLOWNAPARTS) - perkusja
Jessie Farnsworth - gitara, wokal
Mike Mushok (STAIND) – gitara

ToMek 'Cause We're Metallica
AeroMet

Waszym zdaniem
komentarzy: 65
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
1 2
Veel
26.04.2013 12:28:10
O  IP: 81.219.167.215
davidian - spoko, nie zrozumialem, wychodzi na to ze zdanie mamy podobne

davidian
26.04.2013 12:26:17
O  IP: 87.205.148.17
Veel, chyba nie do końca zrozumiałeś o co mi chodziło.

To nie ja twierdzę, że te 70% (strzelałem z tymi procentami) tutejszych wypowiedzi to trollowanie, czy tam plucie, tylko kiedy podnosi się raban o krytykowanie Metalliki, to takie wrażenie odnoszę, czytając posty "obrońców wiary", dla których najwyraźniej prawie każdy post krytykujący to "plucie" jakiego przykłady przedstawiliśmy w swoich postach.


to ze ktos marudzi ze Metallica nie wydaje albumu, zajmuje sie bzdurami, to raczej wyraznie tylko mniej lub bardziej sensownej opini, na tym polega chyba wypowiadanie sie w tym serwisie? - przecież o tym samym właśnie pisałem, tyle tylko, że mam wrażenie, że tego typu "marudzenie" jest wrzucane do jednego worka z "pluciem", ewentualnie inteligentną ripostą "się nie podoba, to po co tu włazisz" (oczywiście nie dotyczy to Naleśnika, który wszem i wobec ogłasza, jak to głęboko ma Metę w dupie, a zawsze jakąś "mądrością" na ich temat podzielić się musi). Dlatego zastanawiam się, czy krytyka Mety kończy się na "nie podoba mi się Load" - "twoje zdanie, o gustach się nie dyskutuje (głupota tysiąclecia)", a wszystko co sięga nieco dalej to już bezgraniczny, jadowity hejt ?
Veel
26.04.2013 08:46:00
O  IP: 81.219.167.215
davidian - jak ktos bedzie wlazil nagminnie i pisal ze Metallica to dziadki i niech ida na emeryture, Rob to malpa, Lars to lysol a Kirk to narcyz to zrozumiem ze takie cos mozna nazwac bezsensownym trollowaniem badz "pluciem", jakos nie zauwazylem aby 70% wypowiedzi bylo tego typu, raczej dosc rzadko takie padaja,

to ze ktos marudzi ze Metallica nie wydaje albumu, zajmuje sie bzdurami, to raczej wyraznie tylko mniej lub bardziej sensownej opini, na tym polega chyba wypowiadanie sie w tym serwisie? a to ze sporo opini jest nie po naszej mysli to trzeba prowadzic ciagle swieta krucjate z rzekomymi "hejterami" ?

Co do granicy? jest to sprawa chyba dosc subiektywna. W mojej opini pietnowac mozna tylko wypowiedzi obrazliwe, prowokujace. Bo to ze ktos gada jak "potluczony" no to coz, takie jego prawo. Wolnosc wypowedzi daje prawo do wypowiadania sie wszystkim, idiotom rowniez :)



davidian
25.04.2013 21:55:37
O  IP: 87.205.148.17
Też mnie zastanawia gdzie leży granica pomiędzy tzw. wyrażaniem własnego zdania (nawet jeśli niezbyt pozytywnego) a ordynarnym trollowaniem. Dotychczas za takowe uważałem pozbawione argumentów posty typu "Metallica jest chujowa bo tak, bo Megadeth to a Slayer tamto, sprzedali się, fałszywy przez białe skarpetki Roba" itp. Oczywiście biorę pod uwagę istnienie takich "osobistości" jak Egon czy Pancakes, którzy czasem pierdolą tak, że przysłowiowi "potłuczeni" to przy nich jacyś mega-erudyci, tyle tylko że oni to nie cały Overkill, a z tego co ostatnio tu czytam wynika, ze jakieś 70% tutejszych komentarzy to czystej wody trolling. Więc pytam się, gdzie kończy się krytyka godna polemiki, a zaczyna zwykłe buractwo ?
Ozzy`Boy
25.04.2013 21:37:35
O  IP: 194.28.48.115
"pokaż mi zespół, którego wszystkie płyty zawiera idealny materiał, który odwraca nasze pojmowanie muzyki o 180 stopni. Jednak Metallica jako jeden z nielicznych zespołów na świecie kilka razy dokonała tego."

Albumy Metalliki odmieniły Twoje pojmowanie muzyki o 180 stopni? To czego Ty słuchasz? Idealny materiał? Idealny materiał zdarza się niezwykle rzadko z muzyce, Metallica również miała idealny materiał, którym moim zdaniem jest RTL.

Jason jest moim ulubionym basistą, który grął w Metallice. Nie jest najlepszcym, powiedziałbym nawet, że w porównaniu z Cliffem i Robem wypada najgorzej jako basista.
Veel
25.04.2013 20:08:55
O  IP: 79.173.14.137
przemas jak narazie pierwsza wypowiedz w stylu trolla jaka zauwazylem to twoja ponizej,

to moze Ty zdefiniuj pojecie "plucia", prosze o konkretne przyklady, no chyba ze wedlug Was ktos pluje bo pisze ze Jason lepiej spiewa od Jamesa albo marudzi ze chlopakom sie nie chce robic nowego albumu

przemas
25.04.2013 19:49:52
O  IP: 5.184.158.117
Hehe "ja wyrażam swoje zdanie". "ty gnoisz".
Vell to czysta hipokryzja. j'g też wypowiada swoje zdanie. Nie widzisz plucia na Metę? To chyba nie umiesz czytać. jakiegoś czasu nie można wejść na Overkilla aby nie wpaść na trolla.
Veel
25.04.2013 15:36:54
O  IP: 81.219.167.215
"kilka razy tego dokonała - znaczy wydała kilka takich płyt.

- Metallica zadna plyta nie spowodowala ze nasz "pojmowanie muzyki zostalo odwrocone o 180 stopni"

O ile dobrze kojarze ostanio takiej sztuki to dokonal Mozart :)

"Poczytaj trochę komentarzy szczególnie w tym newsie:"

- no gdzie to plucie i hejtowanie? Wskaz mi, moze inaczej rozumiemy te pojecia

to ze pare osob krytycznie sie wypowiada w moim mniemaniu nie mozna okreslac od razu pluciem... ?

"W "tym stylu" znalazłoby się wielu, którzy są lepsi w ryczeniu od Jasona"

Np. kto?

Zarzuty to stawia prokurator :) Ja tylko wyrazam swoje zdanie. Ale juz zauwazylem ze kazde odmienne zdanie przyjmujesz jako atak :)




jalowa
25.04.2013 15:03:57
O  IP: 92.40.255.72
Komenatrz skasowany z powodu złamania paragrafu 22. regulaminu.

JamesGirl
25.04.2013 14:59:12
O  IP: 194.165.48.90

Sorry! Word mi zrobił psikusa...

Ale jak się spieszysz to se siądź...

Powinno być tak:
Napisałam: "pokaż mi zespół, którego wszystkie płyty zawiera idealny materiał, który odwraca nasze pojmowanie muzyki o 180 stopni. Jednak Metallica jako jeden z nielicznych zespołów na świecie kilka razy dokonała tego." Nie napisałam, że zrobiła to każdym swoim krążkiem "kilka razy tego dokonała - znaczy wydała kilka takich płyt.


"Bo ktoś napisze ze wokal Jasona jest lepszy od Jamesa to dla Ciebie jest to plucie?" - Pokaż gdzie tak napisałam?


"Zgodzilbym sie z Toba tylko nie zabardzo widze tutaj to nagminne opluwanie i hejterowanie" –

Poczytaj trochę komentarzy szczególnie w tym newsie:

http://www.overkill.pl/Lars-o-nowym-albumie-mam-nadzieje-ujrzy-swiatlo-dzienne-pewnego-dnia-w-2014,4703.html#r

ale właściwie w każdym znajdziesz te same osoby, które trollują. Nie widzisz?
I jeszcze mogę raz powtórzyć – śmieszy mnie jak wiele osób tu identyfikuje się z trollami, choć nie ich wypowiedzi mam na myśli...


W "tym stylu" znalazłoby się wielu, którzy są lepsi w ryczeniu od Jasona.

Sorry nie mam czasu odpowiedzieć na wszystkie twoje zarzuty… ale jeszcze jedno – nie uważam ich za bogów… to ludzie z wadami i zaletami. Ludzie, którzy chcą od życie nie tylko możliwości pisania i grania muzyki, ale i codziennego życia rodzinnego i rozrywek… Pisałam to już wielokrotnie, wystarczy tylko uważnie czytać.
jalowa
25.04.2013 14:54:49
O  IP: 92.40.255.72
veel ma racje:)
JamesGirl
25.04.2013 14:54:18
O  IP: 194.165.48.90
Napisałam: "pokaż mi zespół, którego wszystkie płyty zawiera idealny materiał, który odwraca nasze pojmowanie muzyki o 180 stopni. Jednak Metallica jako jeden z nielicznych zespołów na świecie kilka razy dokonała tego." Nie napisałam, że zrobiła to każdym swoim krążkiem "kilka razy tego dokonała - znaczy wydała kilka takich płyt.


"Bo ktoś napisze ze wokal Jasona jest lepszy od Jamesa to dla Ciebie jest to plucie?" - pokaż gdzie tak napisałam?


"Zgodzilbym sie z Toba tylko nie zabardzo widze tutaj to nagminne opluwanie i hejterowanie"
Napisałam: "pokaż mi zespół, którego wszystkie płyty zawiera idealny materiał, który odwraca nasze pojmowanie muzyki o 180 stopni. Jednak Metallica jako jeden z nielicznych zespołów na świecie kilka razy dokonała tego." Nie napisałam, że zrobiła to każdym swoim krążkiem "kilka razy tego dokonała - znaczy wydała kilka takich płyt.


"Bo ktoś napisze ze wokal Jasona jest lepszy od Jamesa to dla Ciebie jest to plucie?" - pokaż gdzie tak napisałam?


"Zgodzilbym sie z Toba tylko nie zabardzo widze tutaj to nagminne opluwanie i hejterowanie"
Napisałam: "pokaż mi zespół, którego wszystkie płyty zawiera idealny materiał, który odwraca nasze pojmowanie muzyki o 180 stopni. Jednak Metallica jako jeden z nielicznych zespołów na świecie kilka razy dokonała tego." Nie napisałam, że zrobiła to każdym swoim krążkiem "kilka razy tego dokonała - znaczy wydała kilka takich płyt.


"Bo ktoś napisze ze wokal Jasona jest lepszy od Jamesa to dla Ciebie jest to plucie?" - pokaż gdzie tak napisałam?


"Zgodzilbym sie z Toba tylko nie zabardzo widze tutaj to nagminne opluwanie i hejterowanie" –
Poczytaj trochę komentarzy szczególnie w tym newsie:
http://www.overkill.pl/Lars-o-nowym-albumie-mam-nadzieje-ujrzy-swiatlo-dzienne-pewnego-dnia-w-2014,4703.html#r

ale właściwie w każdym znajdziesz te same osoby, które trollują. Nie widzisz?
I jeszcze mogę raz powtórzyć – śmieszy mnie jak wiele osób tu identyfikuje się z trollami, choć nie ich wypowiedzi mam na myśli...


W "tym stylu" znalazłoby się wielu, którzy są lepsi w ryczeniu od Jasona.

Sorry nie mam czasu odpowiedzieć na wszystkie twoje zarzuty… ale jeszcze jedno – nie uważam ich za bogów… to ludzie z wadami i zaletami. Ludzie, którzy chcą od życie nie tylko możliwości pisania i grania muzyki, ale i codziennego życia rodzinnego i rozrywek… Pisałam to już wielokrotnie, wystarczy tylko uważnie czytać.
Veel
25.04.2013 13:40:17
O  IP: 81.219.167.215
Nie jestem fanatykiem Jasona, ja go tylko zwyczajnie lubie.
Jakbyn byl fanatykiem to byl pisal ze Jason jest najlepszy w galaktyce a jego muza deklasowala cala inna.

Nie potrafie popatrzec obiektywnie, bo nie ma czegos takiego jak obiektywizm jezeli rozwazamy gusta a do tego sie to sprowadza.

Jak ktos lubi taki styl old-schoolowego metalu jaki zrobil Jason to dla niego to nie bedzie poprawne a bardzo dobre. Proste.
Jezeli ktos rubi bardziej pankowy styl spiewania to rowniez wokal Jasona mu sie spodoba. A ktos inny moze wolec spiewanie operowe i wtedy wokal Jasona bedzie o dupe rozbic :)

A kwestia jaki poziom prezentuje Metallica ostanio, na ostanim albumie czy dwoch albumach jest sprawa rowniez dosc dyskusyjna. Porownujac jednak do ich "zlotej ery" najlepszych albumow tez raczej ich ostatnia dzialanosc mozna nazwac nie inaczej jak poprawnie.

No troche bujasz w oblokach. W obecnej formie wokal Jamesa nie moze sie rownac z powerem Jasona. A to ze James umie spiewac bardziej wszechstronnie nie Jason to raczej nikt nie zaprzeczal. Jason ma wokal tylko w jednym stylu, ale w tym stylu jest doskonaly wrecz.

Oczywiscie ze tak, gdyby nie byl ex-Metallica nie bylby rozpoznawalny.
Ale to samo tyczy sie zespolu Metallica. Gdyby nie osiagneli slawy i nie zrobili wielkich dziel wiele lat temu tez teraz nie byliby rozpoznawalni.

Myslisz ze jakby Metallica jako pierwszy albym wydalala Load i pozniej to co bylo dalej, bez ich dokonan wczesniejszych byliby tak slawna kapela? 90% osob tutaj pewnie by o nich nie slyszalo :)

Sami wiec rowniez odcinaja kupony od swojej slawy. Kazdy artysta tak robi. Wydanie "Best of" nie nic do tego. A co im sie chce i dlaczego to robia to osobicie nie wiem, nie siedze w ich glowach. Moze Ty masz lepsze dojscia. Nie da sie jednak nie zauwazyc ze i teraz gadzety sprzedaja. A ludzie na koncerty chodza i kupia ich plyte glownie dlatego ze to ta wielka slawna Metallica ktora kiedys zrobila album Master of Puppets a nie DM czy St. Anger :)


Przeszkadzi ci czy nie, nie rozumiem po co taki argument padl.
Jason byl w Metallica jest to fakt powszechnie wiadomy i co z tego?

"pokaż mi zespół, którego wszystkie płyty zawiera idealny materiał, który odwraca nasze pojmowanie muzyki o 180 stopni."

nie znam takiego zespolu, Metallica tez nim nie jest, troche sie zapedzilas ze KAZDY ich album zawiera idealny material ktory odwraca muzyke (CALA MUZYKE?!?! - wow jaki hardcore) o 180 stopni

Twoj problem polega na tym ze jak tylko ktos powie cos nie tak na Metallice to jest bezmozgim hejterem.

A komus moze sie po prostu nie podobac cos co robi/zrobila Metallica, nie dlatego ze jest ograniczny albo targany nienawiscia tylko ze mu sie nie podoba i tyle. Nie dla kazdego to sa bogowie jak dla Ciebie :)


"Natomiast to, że pokazują się stale jakieś produkty z logo Metalliki jest całkiem naturalną rzeczą w biznesie. Każdy zaczynający zespolina, który zdobył jaką taką popularność, zaczyna od sprzedaży swoich gadżetów. Proste prawo rynku – jeśli jest na coś popyt, to się to COŚ sprzedaje. I chłopaki byliby (bardzo delikatnie mówiąc) niemądrzy, gdyby nie wykorzystali tej sytuacji. Jestem przekonana, że każdy z tych, którzy maja do nich o to pretensję sami wykorzystaliby takie szanse, gdyby tylko takie mieli. Ale nie mają i nigdy nie będą mieli… Może to ich boli?
Wiem, że nie poruszyłeś tego tematu, ale piszę o tym, bo nieodłącznie ciągnięty jest przez tych, których (w twoim pojęciu) „gnoję”. "

Oczywiscie ze tak. Ale to jest wlasnie odcinanie kuponow od slawy. Metallica to robi. Ja nie pisze ze to cos zlego. Kazdy tak robi. I Jason i jego koledzy z Mety ;)

Zgodzilbym sie z Toba tylko nie zabardzo widze tutaj to nagminne opluwanie i hejterowanie. Chyba w twoim mniemaniu tak jest. Bo ktos napisze ze wokal Jasona jest lepszy od Jamesa to dla Ciebie jest to plucie?



JamesGirl
25.04.2013 13:04:53
O  IP: 194.165.48.90
Cóż...
Veel – to co piszesz, to jest tak trochę jak w powiedzeniu „przyganiał kocił garnkowi”. Jeśli ja jestem fanatyczką Metalliki, to tym bardziej ty jesteś fanatykiem Jasona i dlatego moim zdaniem nie potrafisz popatrzeć obiektywnie na to, co on tworzy. Jeśli to, co robi ostatnio Metallica jest tylko poprawne, to proporcjonalnie twórczość Jasona należy nazwać zaledwie DOSTATECZNĄ.
Co do wokalu Jamesa, to rzeczywiście ostatnio jest gorszy. Nie przeczę! Wyłazi wiek, wieloletnie chlanie i nadwyrężanie głosu, szczególnie po „spaleniu”. Niemniej głos Jamesa nawet gdy jest w najgorszej formie jest jednak lepszy od Jasonowego. Właśnie chodzi o tą wszechstronność, o to, że James potrafi zarówno ryknąć jak i zaśpiewać pięknie lirycznie. Niestety Jason potrafi tylko ryczeć.
Odnośnie zaś Metalliki, Jasona i odcinania kuponów, to zauważ, że napisałam, że NIE PRZESZKADZA MI, że Jason jedzie na fali popularności Metalliki. Tylko stwierdziłam fakt, że jako byłemu członkowi jest mu łatwiej rozkręcać muzyczna działalność, bo jeśli by był kimś innym, to jego muzyka nie zyskałaby takiego rozgłosu. Zresztą to nie tylko moje opinia – wystarczy poczytać komentarze niżej.
Nie uważam, żeby Metallica odcinała kupony, robiłaby to wydając „Best Of”. Wiele dużo młodszych zespołów wydało już po kilka takich płyt, oni jeszcze nigdy. A nawet jeśli by to robili – to wolno im! Odcinaliby kupony od swojej własnej 30-letniej działalności, w trakcie której wnieśli wiele nowości do muzyki rokowej i zainspirowali niezliczona ilość ludzi do grania i słuchania muzyki. Mogliby już dawno zaprzestać wydawania płyt i koncertowania. Siedzieć w domu z rodzinami, zajmować się tylko swoim hobby i zgarniać kasę za reedycje płyt, kolejne Best Of’y i gadżety. Zapewniam, że maja tak dobrych menadżerów, że wciągaliby nadal „na Metallice” mnóstwo kapuchy. Jednak im się jeszcze chce cieszyć nas koncertami i raz na jakiś czas nową płytą. A to, że może ich ostatnia płyta nie była zbyt innowacyjna? Hmmm… pokaż mi zespół, którego wszystkie płyty zawiera idealny materiał, który odwraca nasze pojmowanie muzyki o 180 stopni. Jednak Metallica jako jeden z nielicznych zespołów na świecie kilka razy dokonała tego. I choćby tylko dla tych powodów powinni być szanowani, a nie opluwani pod byle pretekstem przez hejterów, którzy nie potrafią nic innego niż siedzenie przed komputerem i wypisywanie bzdur. Zazdrość? Moda? Brak samodzielnego myślenia i bezmyślne powtarzanie tego, co przeczytało się w Internecie?
Natomiast to, że pokazują się stale jakieś produkty z logo Metalliki jest całkiem naturalną rzeczą w biznesie. Każdy zaczynający zespolina, który zdobył jaką taką popularność, zaczyna od sprzedaży swoich gadżetów. Proste prawo rynku – jeśli jest na coś popyt, to się to COŚ sprzedaje. I chłopaki byliby (bardzo delikatnie mówiąc) niemądrzy, gdyby nie wykorzystali tej sytuacji. Jestem przekonana, że każdy z tych, którzy maja do nich o to pretensję sami wykorzystaliby takie szanse, gdyby tylko takie mieli. Ale nie mają i nigdy nie będą mieli… Może to ich boli?
Wiem, że nie poruszyłeś tego tematu, ale piszę o tym, bo nieodłącznie ciągnięty jest przez tych, których (w twoim pojęciu) „gnoję”.

I tak oto zgrabnie przejdę do mojego „gnojenia”. Przyjrzyj się może dokładniej temu mojemu „gnojeniu”. Ja nie „gnoję” „JAKIEJKOLWIEK KRYTYKI”. Ja w swoich wypowiedziach zwracam innym uwagę na opluwanie zespołu przez hejterów i trolli, którzy wypowiadają się WYŁĄCZNIE krytycznie na temat Metalliki, tylko i wyłącznie po to, aby podnieść swoją wartość we własnych oczach lub zabić znudzenie. Niestety jest tu takich osób coraz więcej.
Ale najdziwniejsze jest to, że moja krytykę krytykanctwa przyjmują do siebie się coraz częściej tacy, do których moje komentarze nie są skierowane.
Śmieszy mnie to, jednak to nie mój problem...

Ozzy'Boy
Wiem, że wolałbyś buziaka od Ozziego lub innego ...
Nie martw się, ty nie dostaniesz buziaka ode mnie, niemniej chętnie zobaczyłabym jak stąd uciekasz. ;P
Ozzy`Boy
25.04.2013 12:50:20
O  IP: 194.28.48.115
James`Gril rozdaje buziaki! Uciekać!
xaphon
25.04.2013 10:27:13
O  IP: 83.22.205.124
Veel, nic dodać nic ująć! Polać mu :D
Egon
25.04.2013 08:59:22
O  IP: 109.243.230.93
NEWSTED:
Jason Newsted - bas, wokal
Jesus Mendez Jr. (THE NAPOLEON BLOWNAPARTS) - perkusja
Jessie Farnsworth - gitara, wokal
Mike Mushok (STAIND) – gitara


Jason mogłby nazwac kapele Jason & Jesus - nazwa byłaby bardziej chwytliwa :P
Veel
25.04.2013 08:53:00
O  IP: 83.238.58.7
Po pierwsze. Kij ma dwa konce. Tak to ten JASON Z METALLICA ! Z jednej wiec strony gdyby to nie byl ten Jason nie byloby takiego szumu ale z drugiej strony bo to ten Jason wymaga sie od niego tez wiele.

Jezeli Meta robi nowy album to 90% rowniez ma oczekiwania ze zrobia drugiego Mastera a jak nie to bedzie marudzenie. Z Jasonem podobnie, wszyscy na niego patrza przez pryzmat Mety i oczekuja ze bedzie nagrywal tez takie piesni.

Ale Jason ma troche inny styl, jego muze beda lubiec tylko koneserzy takiego stylu. Nie robi On muzyki globalnej i nie napisze nigdy Enter Sandman ktorego bedzie znal caly swiat.


James'Girl - widac ze Metallica ma u Ciebie duza taryfe ulgowa. To co ostanio robili to tez raczej muzycznie mozna nazwac tylko POPRAWNIE.
Bez kokosow.

CO do wokalu, tak Jason nie nadaje sie jakis melodycznych piosnek i na Loadach by sobie nie pospiewal. Ale do takiej muzyki jaka gra jego wokal nadaje sie idealnie. Ciekawe ze poruszylas ta kwestie bo jak wiadomo ostanimi laty wokal Jamesa tez raczej nie zachwyca. W niektorych energicznych piosnek Jason go gniecie w ziemie. Na ta chwile przynajmniej. Bo co bylo kiedys a co jest teraz :)

Znajdzie sie wielu hajterow ale znajdzie sie tez wielu fantykow jak Ty ktorzy beda zawsze mowic tylko METALLICA CACY i gnoic jakakolwiek forme krytyki :)


"Metallica to teraz odcina kupony od dawnych czasów swej wielkości i świetności" - slusznie, krytkowac Jasona za to ze byl w Mecie za jej najlepszych lat i na tym ciagnie to lekka hipokryzja bo koledzy z Mety robia to samo :)

JamesGirl
25.04.2013 08:44:59
O  IP: 194.165.48.90
http://www.cyclingforums.com/t/356321/lightbox/post/4005786/id/10013


Uspokój się Ego słoneczko ty moje... ODDYCHAJ... głęboki wdech... wydech... wdech... wydech...

Lepiej?

To uściski - buziaczki. Xoxo

Egon
25.04.2013 07:44:31
O  IP: 109.243.230.93
J'G - Rob nie jest i nie zachowuje sie jak metalowiec, to zwykły funkowy grajek
JamesGirl
24.04.2013 22:08:15
O  IP: 89.74.240.32
http://kwejk.pl/obrazek/805851/haters-gonna-hate.html


Oho! Ciąg dalszy psychoterapii... lol
Egon
24.04.2013 21:06:59
O  IP: 46.113.229.147
orzel - zerknij do EMPIKU w Złotych Tarasach (połączone z dworcem centralnym podziemnym przejściem), EMPIKU na Marszałkowskiej (200 m od dworca) czy EMPIKU na Nowym Świecie, ponadto poszukaj w internecie gdzie może być może w Matrasie (jest na dworcu ta księgarnia) czy wielu wielu innych w okolicy Pałacu Kultury
Egon
24.04.2013 20:55:18
O  IP: 46.113.229.147
"Brakuje mi tu tego CZEGOŚ, CO cechuje wielkich muzyków typu Metalliki. " <--- Metallica to teraz odcina kupony od dawnych czasów swej wielkości i świetności

"Co do wokalu, to nadawał się idealnie na dorykiwania końcówek Jamesowych wersów, do wyryczenia 2-3 zwrotek w zastępstwie pijanego Jamesa, na porykiwanie: "DIE, DIE...", itp. " <--------- obecny glos i falszowanie Jamesa ma sie nijak do glosu Jasona


precz z fanatykami !
orzel
24.04.2013 20:20:53
O  IP: 88.78.243.29
@James'Girl:
Zgadzam sie ponownie z toba.
EPKA jest OK, ale brakuje w niej troche polotu i artystycznej odwagi.
To taki metalowy jamm.

Slucha sie tego dobrze a tez szybko popada w zapomnienie..

Pytanie z innej beki:
Jade za pare dni do Polski sluzbowo, do Warszawy.
Wie ktos z was czy ta przetlumaczona biografia Metalliki Micka Walla jest rowniez dostepna w sklepach??
JamesGirl
24.04.2013 12:46:40
O  IP: 194.165.48.90

Cieszę się, że Jason znów realizuje się w muzyce i ma tak wiele zapału i energii! Naprawdę się cieszę, bo lubię tego faceta! Jednak...

Hmmm... trochę jestem rozczarowana tym, co pokazuje Jason. Muzyka poprawna – TYLKO poprawna! Brakuje mi tu tego CZEGOŚ, CO cechuje wielkich muzyków typu Metalliki.
Co do wokalu, to nadawał się idealnie na dorykiwania końcówek Jamesowych wersów, do wyryczenia 2-3 zwrotek w zastępstwie pijanego Jamesa, na porykiwanie: "DIE, DIE...", itp.
Ale jako wokalista Jason jest TAKI SOBIE. Jego wokal zupełnie mnie nie porywa...

Jestem przekonana, że gdyby to nie był Jason Newsted – TEN CO BYŁ W METALLICE, to mało kto zwróciłby uwagę na jego muzykę.
Cóż, Jason jedzie na sławie Metalliki. Nie przeszkadza mi to, ale nie uważam, żeby było się czym zachwycać.

Oczywiście znajdzie się wielu antagonistów (hejterow) Metalliki, którzy dla zasady będą go wychwalać niezależnie od poziomu jaki pokazuje. Na zasadzie kontrastu - Metallica BEEEE!!! Jason CACY!!!

Egon
24.04.2013 07:50:36
O  IP: 164.127.220.97
ale zaspiewal cause I'm newsted ;)
webeck
24.04.2013 03:16:43
O  IP: 87.207.42.137
na whiplash nie zaspiewal cause we're metallica.. co w sumie oczywiste:)
webeck
24.04.2013 03:09:35
O  IP: 87.207.42.137
muzycznie zajebiste!
Lars84
23.04.2013 22:12:48
O  IP: 95.49.131.50
Cholera kapela Jasona ma moc nie tak jak Tallica czy jak ich tam zawą :)
Veel
23.04.2013 21:12:46
O  IP: 79.173.14.137
Wydal dopiero jedna epke, dziwne aby mial setliste z 20 swoimi kawalkami :)

Jason ma moc jak za dawnych lat, emanuje enegia jak dzika bestia jaka byl w Mecie :)

Egon
23.04.2013 20:55:42
O  IP: 164.126.86.125
Komenatrz skasowany z powodu złamania paragrafu 22. regulaminu.

xaphon
23.04.2013 20:50:12
O  IP: 83.22.220.159
Frayed i Creepa nie liczyłem, bo zagrał w sumie tylko fragmenty ;) no ale na upartego :)
Egon
23.04.2013 20:28:36
O  IP: 164.126.86.125
"Newsted, jeśli dla Ciebie 3 covery w stosunku do 11 kawałków autorskich ..." nie 3 a 5 bo jeszcze the frayed i creeping zapodał, co nie umniejsza faktu że zawstydził Metallikę i tego ich małpującego basistę
Newsted
23.04.2013 18:15:14
O  IP: 217.171.49.251
xaphon,
Dobry rym :) Newsted'owi by się przydał do kawałka xD.
NIKT
23.04.2013 18:15:07
O  IP: 81.190.102.190
xaphon
Nie na mawiaj nieletnich do złego. Ma jeszcze czas na takie rzeczy:) Póki co niech się uczy;)
xaphon
23.04.2013 18:06:38
O  IP: 91.220.17.142
Newsted, jeśli dla Ciebie 3 covery w stosunku do 11 kawałków autorskich to "prawie same covery", to weź ty się chłopie rozbiegnij i o ścianę głową jebnij :]
Newsted
23.04.2013 17:56:02
O  IP: 217.171.49.251
Same covery prawie :D.. 10 kawałków swoich... No ale od czegoś trzeba zacząć i "budować te fundamenty" :D. Aż w końcu pójdzie z górki :).
Cetsill
23.04.2013 14:44:28
O  IP: 83.10.16.205
Nieźle. :) Jak widać Jason świetnie sobie radzi i nie odpoczywa jak teraz Metallica.
Veel
23.04.2013 13:42:25
O  IP: 159.205.71.236
Cos pieknego :)
Krys
23.04.2013 08:53:03
O  IP: 80.85.225.181
Bardzo podoba mi się to co robi Jason ! Facet przeżywa drugą młodość : metalowe koncerty w klubach, itp. super sprawa ! Chętniej zobaczyłbym na żywo Jasona, niż zafajdany Orion (oprócz Mety oczywiście) z pajacowatymi zespołami. Z mety odszedł po prostu dlatego, że nie znalazł zrozumienia dla swojej postawy i pomysłów wśród kolegów. Rob nie powtarza już tego błędu : jak mu każą zagrać rege lub za…. e Lulu, to gra. Dla mnie Jason zawsze pozostanie basem Mety, Rob dla mnie jest niestety ale tylko „muzykiem sesyjnym”.
Czekam na cover Motorhead Love Me Like Reptile w wykonaniu Jasona – jeden z najbardziej zajebistych kawałów Motorthead !!!!
Więcej Diabła !!!!
Luke
22.04.2013 23:44:10
O  IP: 88.199.233.138
I teraz się chłop realizuje, bo funkcja basisty w Metallice, to funkcja klasycznego robola-mrówki, jakim teraz jest Robcio, ekhm
xyz
22.04.2013 23:12:12
O  IP: 93.105.29.126
Obawiam się,że Het za dużo tego potencjału w nim nie zdusił. Kawałki dają radę, ale to są odgrzewane kotlety.
NIKT
22.04.2013 23:00:31
O  IP: 81.190.102.190
No jak zagra WHIPLASH to "nie ma ch..a we wsi" wszyscy oszaleją:)
Myślę że te 15 lat w METALLICE prócz "nazwiska" postawiło JASON'owi dość wysoko poprzeczkę. Wszyscy liczą na to że teraz "pokaże" wszystkim ileż to potencjału zdusił w nim HET. Kawałki NEWSTED'a dają radę ale nie porywają jak te które tak zajebiście łoił przez te 15 lat w METALLICE.
xyz
22.04.2013 22:45:32
O  IP: 93.105.29.126
Pewnie,że nie musi powaląć na kolana ,ma nazwisko i obojętnie co zagra ,to będzie się podobało.
Luke
22.04.2013 22:44:57
O  IP: 88.199.233.138
Innymi słowy: przez te 15 lat w mecie, nazwisko Newsted urosło do rangi King-Konga, każdy, zanim usłyszy muze, na hasło "newsted" poleci w ciemno.Uwierzcie mi.
Luke
22.04.2013 22:37:36
O  IP: 88.199.233.138
Nie wiem, ale wiem że siłą Jasona jest historia w Metallice, jest pełno kapel lepszych ale nie mają imienia, po prostu są nijakie, a jemu to że był w tak wielkim zespole daje teraz mnóstwo swobody, i nie musi nikogo powalać na kolana
xyz
22.04.2013 22:30:37
O  IP: 93.105.29.126
Jeżeli muza nie jest ważna ,to już od samego początku odcinamy kupony?
Luke
22.04.2013 22:22:32
O  IP: 88.199.233.138
ważne że nazwisko się sprzedaje, nie tam muza, nazwisko NEWSTED wszystko mówi, przez te 15 lat wyrobił sobie renome
james'sucker
22.04.2013 21:19:37
O  IP: 88.199.134.2
amt, soldierhead i przede wszystkim king od underdogs rządzą
xyz
22.04.2013 20:53:52
O  IP: 93.105.29.126
Egon nie denerwuj się,co ciebie tak wkurzyło?Piszę tylko to, co o tym myślę.To zastosuj cenzurę i będą same peany na cześć Newsteda.Wyluzuj.
1 2
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak