W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Newsted i Mustaine zagrają razem utwory Metalliki?
dodane 29.05.2013 11:56:59 przez: Rafał
wyświetleń: 3436
W rozmowie z skullsnbones.com Jason Newsted przyznał, że istnieje możliwość, aby na festiwalu Gigantour (gdzie jego zespół zagra razem z Megadeth) zagrał razem z Dave'm Mustaine'm utwory Metalliki, których frontman Megadeth jest częścią:


Jason: "Oczywiście, że istnieje szansa, że rozpieprzę razem z Dave'm trochę starszych kawałków Metalliki, których jest częścią. Jest taka możliwość, ostatnio o tym gadaliśmy. Wiesz, coś tam się wydarzy, nie wiem jeszcze co [śmiech]. Chciałbym zagrać 'Phantom Lord', czy jak on tam sobie nazywa ten kawałek."



Cały zapis wywiadu:



Overkill.pl

Waszym zdaniem
komentarzy: 39
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
Veel
04.06.2013 08:22:20
O  IP: 213.238.102.66
NIe rozumiem tych pojazdow. Covery Mety gra KAZDY zespol na swiecie. Kazdy ktory mniej wiecej gra zblizona muze. Dlaczego nie moglby grac Jason i Dave?

Osmieszacie sie troche... jak jakis nieznany zespol zagra fajnie cover Mety to ida brawa "o fajnie zagrali" a jak Jason chce zagrac to juz jakies smuty..
Luke
01.06.2013 13:03:27
O  IP: 88.199.233.138
Fuck, dwa razy ten sam filmik, jak to się stanęło - please edit
Luke
01.06.2013 13:01:59
O  IP: 88.199.233.138
Mi w sumie bardziej chodziło o Blitzkrieg, niż Diamond Head(ale też brzmią pudełkowato)że w głośniku coś tam rzęzi, oto dowód:

https://www.youtube.com/watch?v=Ll4Ij58497Q

i proszę, wersja Metalliki:

https://www.youtube.com/watch?v=Ll4Ij58497Q

Jakieś pytania?Proszę:czy muza takich kapel nie jest zajebista?


Lukaszu


Zpier*ol sobie kwasa i posłuchaj obu kapel to poczujesz różnice

Pokaż podgląd
JamesGirl
01.06.2013 11:47:23
O  IP: 89.74.240.32
lukasz
Czy ja napisałam, że chodzi o Diamond Head? Metallica coverowała wiele innych zespołów i akurat nie miałam na myśli DH, tylko np. o coś takiego:

http://www.youtube.com/watch?v=T-tLEpT_6-E

http://www.youtube.com/watch?v=KFVtBF1IWEA


A porównywanie DH do Floydów to moim zdaniem gruba przesada.

Pokaż podgląd
Luke
31.05.2013 17:34:45
O  IP: 88.199.233.138
Xaphon

a mi się też podobało z wyjątkiem double bass, był taki właśni deathowaty, wiatrak, nie przepadam, ale kower rzetelnie zrobiony, ale jak włączam RTL nr 1, to panie i panowie, czapaje z głów, nie spodziewałem się tego utworu jak u nas dawali koncert... w ogóle riffy z całej płyty ride'a są kozackie w huy
Luke
31.05.2013 17:27:21
O  IP: 88.199.233.138
lukaszu?

muzyka pink flojd to nie pierdy, ale jakość dźwięku dajmondów z tamtego okresu to tak
lukasz
31.05.2013 16:34:24
O  IP: 192.166.203.10
Nazwać Diamond Head brzęczeniem z głośnika to jak powiedzieć, że muzyka Pink Floyd to pierdy.
xaphon
31.05.2013 15:32:57
O  IP: 83.22.218.192
Luke, fajt faja w wykonaniu Vadera jak dla mnie urywa dupę i to konkretnie :D
JamesGirl
31.05.2013 14:49:35
O  IP: 194.165.48.90
Aha! Już wiem o co Ci kaman'ało. ;)
Zgadzam się z tym. Wydaje mi się, że większość dojrzałych zespołów chyba podchodzi prawidłowo do tego tematu.
Ja uwielbiam ostatnia płytę Acidów z coverami. Fantastyczne podejście do tematu - nie dość, że wiele w tym wszystkim poczucia humoru, to naprawdę mi się tego przyjemnie słucha. A szczególnie uwielbiam covery Slayera, Metalliki i Joe Dassina.

Oczywiście zdarzają się "mądrusie" chcący pokazać, że wszystko robią lepiej, ale najczęściej to jest tylko w ich mniemaniu.

Co do Metalliki, to trzeba przyznać, że chłopaki mają naprawdę talent do coverowania i najczęściej ich wersje są dużo lepsze. Dobrze określiłeś z "brzęczenia w głośniku" potrafią zrobić perełkę. :)

Vader jest
Luke
31.05.2013 12:51:39
O  IP: 88.199.233.138
J'g

Hmm, niektórym zespołom udaje się dorównać albo przegonić, ale dojrzała kapela patrzy inaczej, tak myślę, nie kierują kryteriami że o "my zrobimy lepiej od was", bo to nie tak, tylko robią własną wersje, i nie że jota w jote to samo, przepuszczają to przez wlasne brzmienie itd.Słuchałem wczoraj fajt faja w wykonaniu Vadera i ta wersja jest death-metalowa, co nie oznacza że lapsza, bo to kwestia gustu.Coverami oddaje się hołd a nie udowadnia wyższość

Metallica brała na warsztat takie numery, że ja nie wiem co to było, jakieś brzęczenie w głośniku.A oni słyszeli w tym świetne kawałki, wystarczyło tylko wyprostować w niektórych miejscach i wyciągnąć na plan pierwszy gitary, tak by stało się mocne i wyraziste.


JamesGirl
31.05.2013 12:32:16
O  IP: 194.165.48.90
Masz rację Luke. Metallica zazwyczaj nadaje utworom, które coveruje inny, lepszy wymiar.

Myślę, że przeważająca większość coverów to własna interpretacja, a nie chęć stworzenia lepszej wersji.
Udaje się różnie - czasem wychodzi coś lepszego od oryginału, a czasem wręcz przeciwnie.

Tylko nie do końca zrozumiałam tego fragmentu zdania: "dojrzały zespół nie powinien próbować stworzyć lepszej wersji, tylko własną interpretacje". Czy to znaczy, że młody zespół może/powinien tworzyć lepsze?
Luke
31.05.2013 09:37:25
O  IP: 88.199.233.138
J'G

Chyba dojrzały zespół nie powinien próbować stworzyć lepszej wersji, tylko własną interpretacje, w przypadku Metalliki było to zrobienie z żebraka bogacza , takie blitzkrieg, helpless, czy whisky to klasyczne przykłady, jak słucham oryginału a zaraz potem włącze mete, to czuje się tak jakby ktoś odetkał mi uszy.O, w końcu słysze.

:D
JamesGirl
31.05.2013 08:02:17
O  IP: 194.165.48.90
Miało być:
"I jak widać po światowych sukcesach np. Australian Pink Floyd, jest duże zapotrzebowanie na coverbandy."
JamesGirl
31.05.2013 07:59:34
O  IP: 194.165.48.90
Hmmm... Należy przypomnieć, że Metallica w swoich początkach grała covery i na nich bazowali zanim dorobili się własnego repertuaru. Chłopaki często przyznają się do tego, że byli kiedyś coverbandem.

Co do zespołów, które grają wyłącznie covery, to dlaczego miałyby tego nie robić? Ludzie nie mają często okazji zobaczyć jakiegoś zespołu ma żywo, posłuchać jego muzyki i poczuć atmosferę koncertu. Pewną tego namiastkę mogą mieć idąc na koncert coverbandów. I jak widać po światowych sukcesach np. Australian Pink Floyd.
A jeśli chodzi o polskie coverbandy Metalliki to polecam Alcoholikę każdemu, kto tylko będzie miał możliwość, aby ich obejrzał i posłuchał. Chłopaki fantastycznie wykonują utwory Mety i naprawdę można się fantastycznie bawić na ich koncertach.

A płyty z coverami nagrywa się najczęściej, aby oddać hołd jakiemuś artyście.
Co prawda czasem nie da się słuchać tych coverów, bo są marne w porównaniu do oryginału, jednak chwali się im to, że chcą złożyć hołd swoim idolom.
Niemniej jednak covery czasem są fantastyczne, czasem nawet lepsze od oryginału. Wystarczy np. posłuchać coverów, które nagrała Metallica...
Luke
30.05.2013 22:34:20
O  IP: 88.199.233.138
Ja pierre dole, rozumiem nie mieć własnego repertuaru i non stop jechać czyjeś kawałki, to żenuła, ale zagrać dla funu, co w tym złego, oj ludzie, czy we wszystkim dyjabła widzicie, pffff, dajcie wyluzować
simba
30.05.2013 22:25:37
O  IP: 192.166.203.10
Należy się zastanowić w ogóle nad sensem grania kowerów. I Mustaine, i Jason mają własne rzeczy, na ch... więc będą grać cudze? Nigdy nie zrozumiałem, dlaczego zespoły wydają płyty z nagraniami innych. Jeśli się nie mylę, to jest nawet w Polandzie zespół, który gra tylko kowery Metalliki. I na ch... to komu? Nie mają swoich pomysłów? Ja wiem że fajnie pograć znane utwory i popić przy tym, ale także rzeczy to na próbie albo przy ognisku, bo inaczej to po prostu żenua.
Jimmy0555
30.05.2013 07:38:14
O  IP: 31.0.241.98
@(MetHet), chyba jednak nie :) Megadeth też gra Phantom Lord, a przynajmniej jego fragment. Posłuchaj utworu This Was My Life z płyty Countdown To Extinction.
kirczek
30.05.2013 00:37:02
O  IP: 37.109.76.111
*trafiło się
kirczek
30.05.2013 00:36:26
O  IP: 37.109.76.111
Ja wolę Super Collider, bardziej zróżnicowana dla mnie. Sam Dave powiedział, że jest z tego albumu zadowolony w 100 procentach, a na poprzednich albumach zawsze jego zdaniem trafił się choć jedno krzywe zagranie, fałsz, a tutaj jest wszystko na swoim miejscu. ;) Dobra, ja tam odpalam raz jeszcze bo się nie mogę nasłuchać. xD :)
Klars
30.05.2013 00:13:17
O  IP: 88.199.134.2
meganewstallica :)
Klars
30.05.2013 00:11:30
O  IP: 88.199.134.2
kirczek, dave zawsze tak gada. super collider jest niezłe, ale prawdą jest że to właśnie endgame jest ich najlepszą płytą jaką wydali przez ostatnie 18 lat.
kirczek
29.05.2013 23:50:54
O  IP: 37.109.76.111
Dave powiedział, że Super Collider to jego najlepszy album od jakiś 20 lat. ;) Słucham już któryś raz z kolei i się w ogóle nie nudzi, jak dla mnie ma rację. :P
koynrad
29.05.2013 23:03:14
O  IP: 77.254.157.97
jak ktoś ciekawy co James ostatnio se poczyniał z rodziną to patrzeć :P

http://instagram.com/p/Z3sISivBsv/

http://instagram.com/p/Z34kw_vBtg/
_Just-ME
29.05.2013 22:02:47
O  IP: 80.51.59.2
Chętnie usłyszę ^^
Egon
29.05.2013 21:16:26
O  IP: 164.126.127.38
Do czego to doszło że inni potrafią zagrać kawałki mety w porywającym tempie a meta już nie potrafi niestety a wybełkotany "Whiplash" przez Jamesa brzmi jak tania parodia tego niegdyś wielkiego zespołu (o tym że Kirk nie potrafi zagrać swoich partii a Lars grać na na perkusji nie wspominam), z drugiej strony tanie to jest i śmieszne że Mustaine i Newsted jadą na kawałkach Mety
dsfg
29.05.2013 20:11:03
O  IP: 93.175.96.85
Straszna spina true fanów haha :] Mi się ten pomysł podoba. Dwóch facetów, którzy byli w tym zespole zagra razem jeden kawałek na wspólnej trasie - co w tym złego ? Może jeszcze zacznijcie się rzucać, że Jason gra Whiplash na trasie a go nie napisał... W ten sposób nikt by nie mógł grać coverów
xXx
29.05.2013 16:53:34
O  IP: 85.28.128.178
Pod każdym newsem jeden wielki ból dupy... Dokąd idziesz Overkillu?
Superfuzz
29.05.2013 15:11:26
O  IP: 89.229.16.148
Heh, kiedyś Jason twierdził, że Megadeth to popłuczyny po Metallice :) Tylko krowa nie zmienia zdania! I dobrze. Znakomity przykład na to, że czasy się zmieniają i z perspektywy czasu wiele spraw wydaje się innych.
Newsted
29.05.2013 14:55:17
O  IP: 217.171.49.251
Czemu Newsted zwyczajnie nie może przejść znowu do Mety i będzie z metą miał tyle koncertów i tyle utworów będzie z nimi grał, że zacznie nimi żygać...
Luke
29.05.2013 13:56:25
O  IP: 88.199.233.138
A pomysł z tą alternatywną metalikom je dobły, ale niestety nierrealny, czyjeś ego musiałoby lizać stopy
wachu
29.05.2013 13:47:30
O  IP: 153.19.110.57
Newsted kolejny raz pokazuje jak wielkim fanem Metalliki dalej jest. Fanem, który miał okazje grać z samym zespołem.
orzel
29.05.2013 13:36:35
O  IP: 109.90.165.183

Newsted sie powoli zaczyna blaznic..
Klars
29.05.2013 13:21:54
O  IP: 88.199.134.2
zajebisty news - podoba mi się. a hejterzy niech nie patrzą jak im się nie podoba. słucham nowego megadeth i rozpieprza system. Mega i newsted rulezzz.
Luke
29.05.2013 13:10:56
O  IP: 88.199.233.138
"Chciałbym zagrać 'Phantom Lord', czy jak on tam sobie nazywa ten kawałek."

dobre, niech zagrają, najlepeiej te kawałki które sama meta ma w dupci
JamesGirl
29.05.2013 13:04:04
O  IP: 194.165.48.90
Jeszcze do tego brakuje tylko Lombardo i... "Metallica marzeń" prawdziwych fanów!

Haha... [bSprzeciw[/b] chyba miał przejaw jakiegoś jasnowidzenia pod newsem o "dwóch bombowych informacjach". LOL
Krys
29.05.2013 13:01:00
O  IP: 217.117.130.150
Widzę że kolega Jason i kolega Dave cierpią wspólnie na syndrom niezrealizowanego ex – członka zespołu o nazwie Metallica. Panowie - zajmijcie się sobą i swoją twórczością, dajecie już sobie z Metą spokój, jesteście tylko historią tego zespołu, byłymi jej członkami. Kotlet odgrzewany 100 razy nie jest zbyt smaczny
(Met-Het)
29.05.2013 12:48:42
O  IP: 195.95.144.192
zakładam że pomylił "Phantom Lord" - w którym uczestniczył z "The Four Horsemen" do którego rzeczywiście zawsze się rzucał - "the Mechanics"
nie obchodzi mnie taki tandem. Ale wątpię żeby do tego doszło. Byłby to zbędny pokaz niemocy - koniec odcinania kuponów - tyle razy mówili że "chapter closed".
vicek
29.05.2013 12:27:33
O  IP: 80.51.99.4
niech założą zespół
Rafał
29.05.2013 11:57:42
O  IP: 87.207.20.53
Jason i Rudy to byłby niezły zestaw! :)
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak