W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Jason Newsted i Mike Mushok o zespole (video)
dodane 17.07.2013 21:57:04 przez: Rafał
wyświetleń: 2868
Kilka chwil temu w sieci pojawiło się nagranie video bardzo ciekawego i obszernego wywiadu, w którym Jason i Mike opowiedzieli o zespole, zapraszam do obejrzenia:






Album Newsteda już jest dostępny w pre orderze na iTunes: https://itunes.apple.com/us/album/heavy-metal-music/id667605733?ls=1.

Jeszcze jedno nagranie od Jasona, dosłownie sprzed kilku sekund, mówi o utworze "Above All":



Overkill.pl

Waszym zdaniem
komentarzy: 49
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
JamesGirl
20.07.2013 19:42:19
O  IP: 89.74.240.32
Aha
A lizaka też mu nie dam, bo... to się niektórym możne mylnie skojarzyć... lol
JamesGirl
20.07.2013 19:41:01
O  IP: 89.74.240.32
Mitch,
Nawet jakbyśmy chcieli... Nie możemy!
Ja jestem Jamesa on Ozziego - to by była jawna zdrada naszych chłopaków... ;P
Mitch
20.07.2013 19:23:22
O  IP: 178.37.209.183
Dajcie sobie po buzi albo po lizaku (na patyku)
Ozzy`Boy
20.07.2013 19:14:51
O  IP: 194.28.48.115
J`G ale co ma do tego Twoja płeć? Nigdy nie powiedziałem, że dziewczyny nie powinny słuchać metalu i wcale tak nie uważam. Nigdy nie napisałem czegoś w tym stylu, "zakrzykiwałbym" Cię jakbyś była facetem. Nie dobrabiaj sobie jakiejś ideologii czy nie rób ze mnie szowinistę :P Komentuje Twoje wypowiedzi negatywnie ale nie ma to nic wspólnego z płcią.
JamesGirl
20.07.2013 18:51:11
O  IP: 89.74.240.32
Ozzy'Boy - jesteś najlepszym przykładem tego "zakrzykania". Nie mogę niczego napisać, abyś nie skomentował tego negatywnie... lol
JamesGirl
20.07.2013 18:40:54
O  IP: 89.74.240.32
Mitch
Przepiękne wszystko! I intro Jasona i ta harmonia - chłopaki zgrali ja też trochę inaczej niż na płycie. Kirk trochę "opóźnia" w stosunku do Jamesa - wciska w ziemię. ... A jaki tu James ma jeszcze młody głos. ;)


Mitch
20.07.2013 18:31:01
O  IP: 178.37.209.183
A co powiecie na coś brudniejszego ? oraz o tym solo z wchodzącym nieco później Kirkiem i Jamesem

http://www.youtube.com/watch?v=Ns4pX_5SFGM

James'Girl

Ten przeplatany środek jest tak samo dobry jak środek Oriona - Istne klasyki, nie do pobicia. To pamiętne solo Jasona z Cunning. Fajnie by było gdyby Rob grał tą rozszerzoną wersje intra z My Friend of Misery





Pokaż podgląd
Ozzy`Boy
20.07.2013 18:07:49
O  IP: 194.28.48.115
Nie wiem czy z tym "zakrzykaniem" dziewczyn to prawda, ale im więcej dziewczyn słucha dobre muzyki i udziela się na tego typu forach tym lepiej :)
JamesGirl
20.07.2013 17:53:27
O  IP: 89.74.240.32
Yeah_
Hahaha... tak, jestem "sławna" i pewnie dlatego jak każdy celebryta mam tu tylu "hejterów"... ;)

Ale mówiąc poważnie rzeczywiście jest tu mało kobiet, a jeśli się jakaś pokaże to na krótko, bo zaraz zostaje zakrzyknięta przez "rasowych" samców, którym wydaje się, że muzyka metalowa jest zarezerwowana tylko dla nich a dziewczyny powinny słuchać tylko wykonawców biberopodobnych.
Nie wszystkie dziewczyny są odporne na chamstwo jak ja. Ale ja przeszłam w dzieciństwie i młodości "dobrą szkołę" pod tym względem. Wokół mnie zawsze była przewaga chłopaków - więcej miałam kuzynów niż kuzynek, na placach zabaw koło domu mojego dzieciństwa, też była przewaga chłopaków, w szkole również... tak jakoś trafiałam. Musiałam się więc uodpornić na siłową przewagę i nauczyć sobie radzić, aby nie zostać zepchniętą do roli "popychadła" w grupie.
Dlatego nie straszne mi takie nagonki tutejszych "siłaczy" internetowych, ale nie dziwię się, że inne dziewczyny może to zrażać.

Masz rację fantastyczne to wykonanie My Friends Of Misery... Cudowna harmonia Jamesa i Kirka... I nawet Rob nie najgorzej "harcze" w chórkach. ;)
A tak ogólnie uważam, że Metallica ma przepiękne harmonie James i Kirka - jedna z najpiękniejszych to ta przeplatająca solo Jamesa z Mastera

http://www.youtube.com/watch?v=hJ_Lc7vm31E

A mina Jamesa w tym My Friends Of Misery fantastyczna. Widać, że jest zadowolony ... Też go lubię. :)))


Ozzy'Boy
Nie! Nie miałeś racji.


Pokaż podgląd
Yeah_
20.07.2013 15:04:30
O  IP: 91.227.77.202
Fanatyczne doszukiwanie się fanatyzmu u innych osób jest fanatyzmem. : )

James’Girl, przypominam, że Twój nick działa jak płachta na byka nawet wtedy, gdy nie wypowiadasz się w danym temacie. Czasem ktoś wspomni o Tobie. Jesteś, pani, sławna. ; ) Nikt nie przegoni Cię stąd, to jest pewne. I bardzo dobrze. : )

Zastanawiałem się ostatnio, dlaczego tak mała liczba kobiet zostawia tu komentarze? Strona zdominowana jest przez facetów. Może panie obawiają się czegoś? Nie ma czego! Wszystkie panie, które to czytają, zachęcam do wypowiadania się na różne tematy związane i niezwiązane z Metalliką. ; )

-Human to bardzo dobry utwór, aż sobie włączyłem. Masz rację, szkoda, że nie grają tego na żywo, wielka szkoda..

Solo basowe Jasona, to solo o niezwykłej urodzie. Duet Jasona z Kirkiem w My Friend Of Misery to po prostu muzyczna poezja. Ilekroć tego słucham, tylekroć przechodzą mnie ciarki. Siedzę jak zaklęty.


To wykonanie również jest dobre, szczególnie jeśli chodzi o moment, w którym włączają się fani i widać radość malująca się na twarzy Hetfielda. Niezwykłe. Lubię tego gościa. : )
https://www.youtube.com/watch?v=3Xkf0VY17Eg


Pokaż podgląd
Ozzy`Boy
20.07.2013 14:44:12
O  IP: 194.28.48.115
James`Girl a nie miałem racji?
JamesGirl
20.07.2013 13:00:32
O  IP: 89.74.240.32
Mitch
Nie dziw się, że Ozzy'Boy próbuje dyskredytować i wyśmiewać (wbrew temu co deklaruje) wszystko, cokolwiek bym nie napisała.
np.
"James`Girl jest na niego cięta bo odszedł z Mety. Gdy w niej grał pewnie ubóstwiała go jak resztę. Teraz jej ulubionym basistą jest Robert."
To i tak jest jego bardzo delikatny tekst pod moim adresem, ale nie chce mi się szukać innych.

Należy on do grupy moich "wielbicieli", którym tu bardzo zawadzam, bo nie chcę im przytakiwać, gdy jadą po Metallice, a wręcz przeciwnie, mam czelność im się sprzeciwiać. Według nich jestem fanatyczką i nawet nie starają się przeczytać i zrozumieć, co piszę. Wystarczy, że zobaczą mój nick. Działa on na nich jak płachta na byka, więc za każdym razem muszą sobie "ulżyć" obrzucając mnie (personalnie) bardziej lub mniej niewybrednymi epitetami, bo wydaje im się, że mi zrobią przykrość i przegonią z Overkilla. Tymczasem ani mnie to ziębi, ani grzeje. Nie czuję żadnego dyskomfortu czytając ich epitety, co najwyżej żal mi tych ludzi, bo tego typu wpisami wydają sami o sobie negatywne opinie.
A przegonić mnie stąd nie udało się przez ponad 8 lat ich poprzednikom, wiec oni też nie mają szans.
Poza tym ja również nieźle potrafię operować ironią i nie muszę się uciekać do chamstwa. ;P
Ale dość o tym.


-Human podałam tylko za przykład, ale też szczególnie lubię ten utwór. Ma fantastyczny, mroczny klimat i szkoda, że nie wykonują go na żywo.
Bardzo lubiłam te wstawki i sola basowe Jasona na koncertach. I rzeczywiście brak mi czegoś takiego u Roba.

edno z moich ulubionych:
Jason solo bass duet z Kirkiem My Friend Of Misery - ciarki...
https://www.youtube.com/watch?list=RD02tjnN0J7K-70&v=V6OxbPmBlU0


Ozzy`Boy
20.07.2013 12:59:26
O  IP: 194.28.48.115
Dzięki Mitch na pewno skorzystam z twojej rady. Odkładam młotek.
Mitch
19.07.2013 19:41:19
O  IP: 178.37.209.183
Dobra będzie spam.

Sam mam jakiś 10 letni szajs logitecha za 15 zł a chodzi jak złoto, może tym razem pisz za pomocą palców a nie ciosaj za pomocą młotka i dłuta
Ozzy`Boy
19.07.2013 19:33:29
O  IP: 194.28.48.115
Nie bezprzewodową, po prostu po taniości :)
Mitch
19.07.2013 19:17:56
O  IP: 178.37.209.183
Jak masz bezprzewodową to może w końcu wymień baterie, co ? :P
Ozzy`Boy
19.07.2013 16:39:14
O  IP: 194.28.48.115
Kurde klawiatura mi nawala :)
Ozzy`Boy
19.07.2013 16:38:50
O  IP: 194.28.48.115
Mitch oczywiśćie, że nie wiem i nawet nie próbowałem zgadywać, jedyne co napisae, to to, że t pewnie niemałę pieniązde. Nie wiem kto ile zarabia dlatego nie piszę od razu czegoś w stylu "niektórzy nie dość, że nie znają się na temacie, to również nie potrafią czytać ze zrozumieniem. A jak się nie zna, a na dodatek nie potrafi czytać, to się lepiej nie wypowiadać o czymś czego się nie ogarnia, bo taki ktoś okropnie się błaźni." ani nie wyśmiewam czjeść wypowiedzi.
Mitch
19.07.2013 15:43:37
O  IP: 178.37.209.183
Ozzy'Boy Easy men :D W istocie nigdzie tak nie napisałeś, być może James'Girl zrozumiała owe tantiemy za jakieś krociowe zyski. Sam również nie orientuję się w temacie, ale na logikę można wywnioskować, że nie są to jakieś bajońskie sumy, chociaż z naszego punktu widzenia i tak znaczne

A czy Ty masz pojęcie o branży, wiesz kto ile zarabia ? :P (Swoją drogą czy to ważne ? oO)

Jeśli chodzi o błaźnienie, nie widzę powodu dlaczego tak uważasz

Żeby nie było, nic do Ciebie nie mam

James'Girl

Nie tylko w -Human, każde Seek and Destroy z jego wokalem miało w sobie "to coś"

http://www.youtube.com/watch?v=bIevd-yow90 - co powiesz o jego parti bassowej pomiędzy 0:36 a 0:43 dla mnie to było coś, zkoda tylko, że po '89 nie używał takiego "wjazdu" Rob czasem mógłby się pokusić o taki drobny smaczek. Albo jego zagrzewanie publiki przed For Whum

http://www.youtube.com/watch?v=vd1UIES86bo od 0:58





Pokaż podgląd
Ozzy`Boy
19.07.2013 15:09:08
O  IP: 194.28.48.115
O tak! Z tantiemów za płyty były muzyk może zarabiać miliony... lol

Chodzi o mój post? Pokaż mi, gdzie tak napisałem.

niektórzy nie dość, że nie znają się na temacie, to również nie potrafią czytać ze zrozumieniem.


Haha a TY masz pojcie o branży? Wiesz kto ile zarabia?

bo taki ktoś okropnie się błaźni.


Pewnie masz rację. W końcu jeśli chodzi o błaźnienie się jesteś ekspertką.
JamesGirl
19.07.2013 14:57:17
O  IP: 194.165.48.90
Haha... dokładnie Jason jest zmienny jak kobieta. ;)

Ale lubię go i mnie też czasami na koncertach brakuje jego darcia gęby... jak np. w -Human na S&M - to było piękne. :)

Również pozdrawiam
Mitch
19.07.2013 14:26:03
O  IP: 178.37.209.183
Skąd wnoszę? Miałem takie przeczucie, w jakiś starszych wywiadach negatywnie wypowiadał się o Metallice w związku z czym wywnioskowałem, że jak może ktoś wracać do czegoś do czego ma negatywne nastawienie. Jak widać pomyliłem się ;) Jason jest zmienny w tym stanowisku jak przysłowiowa kobieta. Jak wcześniej napisałem i Ty zresztą tez w innym newsie, Jason zamknął i zaspawał sobie furtkę powrotną do zespołu dając dyla w krytycznym okresie dla zespołu.
Odnoszę pewne wrażenie jakby się obudził z ręką w nocniku odchodząc od Metalliki. Ktoś mu powinien nagadać wreszcie, że to już było i nie da się cofnąć czasu. i tyle

Pozdrawiam
JamesGirl
19.07.2013 13:46:29
O  IP: 194.165.48.90
Mitch - ależ ja pytałam o Jasona nie o chłopaków z Metalliki. Oni na pewno nie będą chcieli powrotu Jasona - bo właśnie mają Roberta. W tym zakresie zgadzam się z tobą w 100%.
Ja pytałam skąd wnosisz, że Jason nie będzie chciał wrócić do Metalliki - cała dyskusja właśnie zaczęła się od tego, że napisałam, że Jason wróciłby do Mety jakby James lub Lars kiwnęli na niego palcem.

Co do ratlerków, to już przyzwyczaiłam się, że zawsze głośno jazgoczą.
JamesGirl
19.07.2013 13:32:48
O  IP: 194.165.48.90
O tak! Z tantiemów za płyty były muzyk może zarabiać miliony... lol
Wszystko zależy jaką sia podpisało umowę z zespołem i wytwórnią... Jak Jason odchodził z Metalliki, to musiał jakoś to rozwiązać prawnie z papugami Metalliki, którzy w odróżnieniu do rozpadającego się wówczas zespołu mieli się na pewno doskonale i uważani są za jednych z najlepszych w tej branży Stąd nie ma pewności, czy prawnicy Jasona potrafili wywalczyć jakieś kokosy.


Ojej... niektórzy nie dość, że nie znają się na temacie, to również nie potrafią czytać ze zrozumieniem. A jak się nie zna, a na dodatek nie potrafi czytać, to się lepiej nie wypowiadać o czymś czego się nie ogarnia, bo taki ktoś okropnie się błaźni.
Mitch
19.07.2013 13:32:01
O  IP: 178.37.209.183
Ozzy'Boy, oj nie czepiaj się jej, jest zagorzałą fanką zespołu, z jej innych komentarzy wiadomo, że nie ma nic do Jasona, co zrobił to zrobił, lecz i tak go szanuje. Z tym ubóstwianiem to w ogóle kulą w płot z twojej strony, skąd możesz to wiedzieć, na jakiej podstawie tak sądzisz ? :P
Mitch
19.07.2013 13:24:11
O  IP: 178.37.209.183
Droga James'Girl

I naprawdę jesteś pewny na 100%, że nie wróciłby jakby mu zaproponowali?

Tak, jestem tego pewien, a po czym to wnoszę? Ano po tym, że mają już ustabilizowany skład, zżyli się wszyscy razem z Robem. Naprawdę musiałoby się zdarzyć coś niesamowitego (np. to samo co z Cliffem) ODPUKAĆ !
Uważam, że ani James ani Lars nie zaproponowaliby Jasonowi powrotu do zespołu, ponieważ on sam ich opuścił z bardzo burzliwym okresie, to raczej działa jak zaspawana brama przez którą nie da się przejść.

Tak swoją drogą sama sobie na to odpowiedziałaś: ;)

Oczywiście, że nie będziemy mieli możliwości przekonać się o tym czy Jason by wrócił, czy nie, bo chłopaki nie wymienią Roba na Jasona, choćby z tego powodu, że z Robem doskonale się dogadują zarówno na gruncie kontaktów personalnych jak i muzycznym - a więc reszta zespołu jest zżyta z Robem.

= = = = = = = = = = = = =

Jakie są motywy Jasona? Czy gra dla kasy czy dla przyjemności ? To się nie musi wzajemnie wykluczać. ;) Skłoniłbym się raczej, że gra dla utrzymania i dla przyjemności. Granie w zespołach to jest jego całe życie począwszy od Coś tam and Gdzieś tam po swój własny zespół ;)

Jak Jason był traktowany naprawdę ? Nie wiem, nie przebywałem nigdy w ich obecności. Trudno powiedzieć skoro sam sobie zaprzecza, każdy sobie to rozstrzygnie we własnym we własnym zakresie ;)

Można tak w nieskończoność snuć teorie prawdziwe bardziej lub mniej.
Ozzy`Boy
19.07.2013 12:54:43
O  IP: 194.28.48.115
Jason dostaje z albumów Metalliki tantiemy. Cały czas zarabia na albumach i to pewnie niemałe pieniądze.

A to jak było to się raczej nie dowiemy. Fakt faktem, że często MEta źle traktowała Jasona. James`Girl jest na niego cięta bo odszedł z Mety. Gdy w niej grał pewnie ubóstwiała go jak resztę. Teraz jej ulubionym basistą jest Robert.
JamesGirl
19.07.2013 11:09:13
O  IP: 194.165.48.90
George
Nie jestem cięta na Jasona, tylko nie mogę się zgodzić z legendą o biednym Jasonie, tłamszonym przez wrednych chłopaków z Metalliki. W najnowszych wywiadach Jason (który się na początku od tego odcinał) wchodzi gładko w ten nurt i opowiada o swojej "martyrologii". Czym daje kolejny powód antagonistom Mety do przeciwstawiania go zespołowi jako wspaniałego, pracowitego i płodnego muzyka tworzącego METAL, nagrywającego płyty, podchodzącego idealistycznie do tworzenia, którego nie obchodzą pieniądze, itp. itd... Nic tylko chodzący IDEAŁ.
I w zupełności zgadzam się, że w jego wypowiedziach brakuje logiki i że to wszystko nie jest spowodowane idealistycznym podejściem, tylko jest to zwykła autopromocja (jak sam zauważyłeś) , przy pomocy Metalliki. Bo czyż nie kupi się płyty, aby porównać jego nowe dokonania do ostatnich metallikowych? Czyż jego METAL nie da mu „przewagi” nad „Lulu” – szczególnie w środowisku fanów zamkniętych na inna muzykę niż metal?
Coś podobnego napisał (w następnym newsie) Yeah_.
Tak naprawdę lubię Jasona i doceniam jego pracowitość i chęć tworzenia muzyki i życzę mu jak najlepiej. Jednak nie podoba mi się jego ostatnie podejście, bo zaczyna upodabniać się do Rudego.

Mitch
Ależ ja nie napisałam, że Jason jest bezinteresowny, a wręcz coś przeciwnego, że Jason nie jest bezinteresowny. Ale takim chcą go widzieć niektórzy.
Dlaczego myślę, że Jason by chętnie wrócił?
Po pierwsze dlatego, że już w czasach SKOM dzwonił do chłopaków z pretensją, że go nie zawiadomili o koncercie jaki dali na Network Coliseum Parking Lot. Zachowywał się jakby zapomniał, że odszedł z zespołu.
Poczytaj/posłuchaj uważnie jak się wypowiada o Metallice - raz zaprzecza, że mu dokuczali, a w innym wywiadzie żali się jak to on (jedyny) dbał o zespół, a za to oni się na nim pastwili. A niby dlaczego siedział te 14 lat w Metallice jeśli się tam bardzo nad nim znęcali? Bo tak kochał muzykę? A jeśli by mu nie płacili, to też by tam siedział? Wątpię.
I naprawdę jesteś pewny na 100%, że nie wróciłby jakby mu zaproponowali? Po czym to wnosisz? Po tym, że tak mówi? Jak widać z jego wypowiedzi wciąż zmienia zdanie o tym jak go traktowali, dlaczego nie miałby zmienić (jeśli rzeczywiście nie chce wracać) zdania na tematu powrotu?
A zważ, że wypowiadając się o Metallice, nie opowiada on o tym, co będzie robił w przyszłości. Jeśli się mówi o planach na przyszłość, zawsze można zmienić zdanie w ostatniej chwili i powiedzieć wtedy:
„mówiłem kiedyś, że nie wrócę, ale jak mi zaproponowali, to doszedłem do wniosku, że wrócę” .
On jednak mówi o czymś, co się już wydarzyło. I co? Raz mówi, ze znęcali się nad nim, a innym razem, że nic takiego nie miało miejsca, że wymyślili to dziennikarze i fani? … Jak to? Przecież tam był Nie wie co czuł? Czy może żył w jakichś dwóch równoległych przestrzeniach czasowych, gdzie w jednej dogadywał się z chłopakami i było fajnie, a w drugiej prowadzili mobing w stosunku do niego?
Oczywiście, że nie będziemy mieli możliwości przekonać się o tym czy Jason by wrócił, czy nie, bo chłopaki nie wymienią Roba na Jasona, choćby z tego powodu, że z Robem doskonale się dogadują zarówno na gruncie kontaktów personalnych jak i muzycznym. Wydaje mi się, że jeśli już mówić, iż ktoś by NIE CHCIAŁ powrotu Jasona do Metalliki, to nie jest to Jason, ale właśnie chłopaki z Metalliki, bo dobrze im z Robertem.
A co do Rudzielca, to sam nie jeden raz mówił, ze jakby Metallica kiwnęłaby na niego, to wszystko by rzucił i wrócił. Ale to również nie wchodzi w grę ze strony chłopaków.
Odnośnie grania Przez Jasona utworów Metalliki - niech sobie je gra. Nie przeszkadza mi to, ale nikt nie wmówi mi, że nie jest to chęć promowania siebie przez Metallikę.

Aha i jeszcze odpowiedź zbiorowa
Odnośnie wątku , że Jason nie musi zarabiać już na muzyce, bo wystarczająco zarobił w Metallice.
Po pierwsze - skąd macie taka pewność, że Jason tak dużo zarobił, że starczy mu „do końca życia”, albo choć na tyle dużo, że może grać przez lata tylko dla idei?
Po drugie - nawet jeśli dużo zarobił, to skąd wiecie, że nie wydał? Przez kilka lat przecież nie udzielał się. Przechodził różne operacje i rehabilitacje… a może pochłonęły większość zarobionych pieniędzy?
A po trzecie - naprawdę wierzycie, że nawet jeśli ktoś ma dużo pieniędzy, to mu starczy i nie dąży do tego by mieć więcej? Najczęściej im kto ma więcej, to chce mieć jeszcze więcej. Oczywiście są muzycy, którzy nie dbają o pieniądze, grają nie dla kasy, a dla idei, ale (jak ktoś trafnie napisał pod jednym z poprzednich newsów) tacy nie są zawodowymi muzykami – pracują w fabrykach, pubach i biurach, a grają dla przyjemności w swoich garażach lub za friko w jakichś lokalnych pubach. Ale nie wydaje mi się, aby to starczyło Jasonowi.
ToMek
19.07.2013 00:15:04
O  IP: 195.150.86.170
Uwaga, usunalem konta zalozone od stycznia do poczatku lipca - te ktore z uwagi na bledy w mailingu nie mogly byc potwierdzone. tym samym odblokowalem nicki i maile, mozecie sie ponownie stworzyc - lada dzien konkurs na koncerty Gojiry i Trivium ;)
ToMek
18.07.2013 23:54:52
O  IP: 195.150.86.170
orzel , jak najbardziej, tłumacz i podeslij ;)
Mitch
18.07.2013 22:14:24
O  IP: 178.37.209.183
Prędzej Edyta Górniak zacznie nagrywać doom metalowe albumy, niż Jason powróci do Mety.

George, Jason troszkę jednak posiedział z Metallice, więc raczej ma prawo czasem zagrać kilka kawałków na swoich koncertach, mimo że nawet nie współtworzył któregoś z utworów i raczej nikt nie powinien mieć o to pretensji do niego lub mieć mu za złe, oczywiście nie mówimy tutaj o graniu połowy set listy Metallikowych utworów a od 1 do max 3 utworów ;)
Martin'76
18.07.2013 17:43:06
O  IP: 188.252.7.202
Lepiej żeby Jason już nie wracał do Metalliki, przy obecnie bardzo słabej kreatywności Jamesa i Larsa tylko by się przy nich marnował, Jason jest wielkim fanem zespołu ale jest jednocześnie bardzo krytyczny wobec nich, co jest dla mnie bardzo zrozumiale.
George
18.07.2013 17:36:29
O  IP: 37.128.154.179
@James's Girl
Widzę strasznie cięta jesteś na Jasona :P
Chęć powrotu - na pewno tak. Gdy widzi jak dobrą mają tam atmosferę to każdy by wrócił - zwłaszcza on, który był traktowany źle. Ale ani Meta, ani Jason nigdy nie wypowiedzą na głos pomysłu wywalenia Roba i powrotu do starego składu. Wiedzą że wtedy Jason (w tym też sama Meta), stałby się jeszcze bardziej znienawidzony od Roba. To taka polityka medialna - tego nie da się oszukać :)

Na pewno też nie jest wielkim romantykiem/idealistą/człowiekiem z jasnymi zasadami - świadczą o tym różnice w wypowiedziach z przed i po jego odejściu z Mety. Najpierw mówił że źle i strasznie zblażowała się ta Meta, a teraz...? że niby w sumie, tak patrząc przez pryzmat, wiedząc co on wie, i że wszystko nie było powiedziane, i że media i że to i tamto... Trochę brakuje tutaj logiki oraz spójności. Ale wg mnie nie jest to podyktowane chęcią zarobku, tylko jakiejś chęci rozpromowania siebie. Bo jak by nie patrzeć - grać utwory Mety i nie odwołując słów iż się zblażowała - trochę nie halo:) Polityka medialna musi być! Wszyscy się kochają a prawda może być zupełnie odmienna. Polecam obejrzeć/poczytać trochę o F1 - tam chyba jest największy przykład jak działa polityka medialna vel PR.
Martin'76
18.07.2013 17:31:01
O  IP: 188.252.7.202
James'Girl

Po pierwsze Jason nie oczekuje propozycji powrotu do zespołu, a po drugie zarobił tyle kasy że starczy mu do końca życia plus jego zachcianki.
Marmetal
18.07.2013 16:44:17
O  IP: 83.31.38.228
Snake mówi m.in. o Metallica i wybiera "Horsemen" do playlisty Spotify:
http://www.classicrockmagazine.com/music_and_videos/skid-row-snakes-spotify-playlist/?ns_service=mail&ns_robot=partner-Adestra&ns_campaign=6264&ns_source=Adestra&ns_mchannel=email-n&ns_linkname=Skid Row Snake’s Spotify playlist&ns_fee=0&ns_recipient=marmetal@o2.pl&ns_mail_uid=60&ns_mail_job=7288
Mitch
18.07.2013 15:28:18
O  IP: 178.37.209.183
James'Girl

Nie ma ludzi aż tak bezinteresownych, chyba że masz na myśli np. granie koncertów z zyskami mieszczącymi się w ramach kosztów,. Jason sam dał dyla z Metalliki, a jeśli tego żałuje to sam jest sobie winny i ma rację Rob zajął jego miejsce. Postanowił pójść swoją drogą i bardzo dobrze - niech robi swoje. Nie ma co dorabiać ideologii do muzyki, przecież tylko ona się liczy, nic więcej.
Marmetal ma racje, być może się mylę, ale Jason zdaje sobie sprawę, iż jego gra nie przyniesie mu kokosów (mogę się mylić ;]), ale wystarczy na bieżące koszty typu utrzymanie ekipy koncertowej i tym podobne sprawy. Zresztą czas pokaże czy zespół wyda więcej niż 3 albumy i czy będzie chciał dalej działać oraz czy nie podzieli losu innych jedno płytowych zespołów, których jest na pęczki ;)

cliff192_1

Nagły powrót Dave'a ? Nie powiem, mógłby jeszcze tchnąć trochę energii do zespołu, lecz Kirk jest zbyt mocno scalony z zespołem, przez co jest praktycznie nie do ruszenia, bez względu czy jest muzycznie w lepszej czy gorszej formie. Bez niego Metallica może bardzo dużo stracić. Każdy to sobie rozstrzyga we własnym mnienamiu.

= = = = = = = = = = = =

Tak na marginesie, mogłoby być ciekawym pomysłem aby Dave i Jason mieli gościnny udział na przyszłym albumie Mety, jeśli nie jest to zbyt szalona idea ;)
JamesGirl
18.07.2013 14:34:25
O  IP: 194.165.48.90
Marmi

Oj, coś mi się wydaje, że Jason nie jest takim wielkim i bezinteresownym romantykiem jakby chcieli fani...
W Metallice też by był z pasji, tym bardziej, że teraz już chłopaki by się nad nim nie "pastwili" jak kiedyś...
Czytając/słuchając jego wypowiedzi o Metallice między wierszami przebija chęć powrotu.
Marmetal
18.07.2013 13:24:35
O  IP: 83.31.38.228
Jason ma już wystarczająco pieniędzy z kariery w Metallice, teraz robi to dla przyjemności i z pasji :).
JamesGirl
18.07.2013 13:09:52
O  IP: 194.165.48.90
cliff192_1
Dokładnie

Martin'76
Jason ma dumę, bo nikt mu nie proponuje powrotu. Jakby tylko mu zaproponowali, to duma szybko znalazłaby się w jego kieszeni.
Ile Jason wyciągnie teraz z płyt i koncertów? Podejrzewam, że za rok (a może nawet dłużej) nie zarobi tyle, co Meta za miesiąc...
cliff192_1
18.07.2013 12:52:15
O  IP: 84.38.88.106
James'Girl: Wydaje mi się, że wystarczyłby również jeden telefon do Mustaina i również przyleciałby w te pędy na gitarkę do Mety ;))
Martin'76
18.07.2013 12:50:08
O  IP: 188.252.7.202
Jason ma za wielką dumę żeby wracać do Metalliki, gdyby nawet James i Lars stanęli na głowie to Jason nie wróci.
Ulfield
18.07.2013 11:26:42
O  IP: 89.229.2.65
James'Girl: na szczęście James i Lars nie kiwną palcem w tym kierunku :)
PS. Wreszcie admini naprawili rejestrację i mogłem założyć konto. [Superfuzz]
JamesGirl
18.07.2013 10:56:32
O  IP: 194.165.48.90
Nic dziwnego. Jason uważa, że Rob zajął jego miejsce. Jestem niemal przekonana, że gdyby tylko James i Lars kiwnęli palcem, to rzuciłby wszystko i wrócił do Mety.
Ozzy`Boy
18.07.2013 10:44:11
O  IP: 194.28.48.115
Hehe czyli nawet Jason uważa, że Rob do mety nie pasuje.
orzel
18.07.2013 08:10:42
O  IP: 88.78.244.109
W wywiadzie jest tez pare ciekawostek o "prawdziwej" atmosferze w zespole..
orzel
18.07.2013 08:09:22
O  IP: 88.78.244.109
Moge na weekend przetlumaczyc, co Ty na to?
ToMek
18.07.2013 07:40:07
O  IP: 195.150.86.170
mozesz podeslac skany? albo link
orzel
18.07.2013 06:02:32
O  IP: 88.78.244.109
Wczoraj czytalem bardzo ciekawy wywiad z Jasonem w niemieckim Hammerze.
Jason jest rowniez zdania ze Rob wprawdzie ma dobry warsztat muzyczny, ale do Metalliki po prostu nie pasuje.

Polecam.
Rafał
17.07.2013 21:58:25
O  IP: 87.207.20.53
bardzo ciekawy wywiad, polecam obejrzec calosc! jutro bedzie dzien z Jasonem ;)
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak