W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Greatest Metal Frontman - półfinał - Rob Halford vs. James Hetfield
dodane 20.11.2013 00:28:11 przez: ToMek
wyświetleń: 3225
Trwają właśnie finały dywizji w głosowaniu na najlepszego metalowego frontmana, plebiscuty organizowanego przez witrynę loudwire.com. Po pokonaniu Philipa Anselmo. Swoje głosy oddawać można na stronie loudwire pod tym linkiem.





Jak na razie James przegrywa, więc do dzieła fani!

ToMek 'Cause We're Metallica
AeroMet

Waszym zdaniem
komentarzy: 45
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
bulwers
22.02.2014 16:16:25
O  IP: 213.241.8.2
kpina, anselmo przegrał z hetfieldem?
Egon
23.11.2013 09:02:12
O  IP: 31.174.101.242
Adams ale ty też jesteś tuż obok podium, ucz się od najlepszych to kto wie może zostaniesz królem wypisywania głupot
Adamas
21.11.2013 23:35:20
O  IP: 192.162.151.197
Sprzeciw

Trzeba jednaki przyznać, że Egon i Panckakes włożyli bardzo dużo pracy aby stać się najbardziej rozpoznawalnymi obecnie trolami. W pewnym sensie należą im się gratulację za wytrwałość.
Papcio Chmiel
21.11.2013 16:58:43
O  IP: 83.31.93.238
fakt że Ozzy odpadł tak szybko świadczy o powadze tego plebiscytu
Sprzeciw
21.11.2013 13:30:54
O  IP: 145.237.49.133
James jest just zajebisty (jak i cała Metallica)!!Pod każdym względem! W moim prywatnym rankingu zajmuje miejsce najwyższe, później długo, dłuuuuuugo, dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggggoooooooooo nic.... Taki Egon czy inny pancakes, żałsoni, opryszczeni malkontenci, kontenstatorzy, maruderzy, "myślą", iż tanimi zaczepkami,prowokacjami, właściwymi dla zagubionych, rozemocjonowanych, kapryśnych dzieciaków, nadają swym wypowiedziom choćby odrobinę powagi,sensu. Otóz nie!!Wciąż pozostają durne głupie!!Przypominam to strona fanów zespołu. Ci i owszem mogą byc krytyczni, może im się coś nie podobać, ale plucie, celowe, świadome, na wszystko (sic!) co z zespołem zwiżzane prowadzi do wniosku, iż fanami Oni nie sa, a wówczas rozwiazanie proste - wypad na stronę, gdzie się będziecie dobrze bawić, z podobnymi do Was ćwokami.
JamesGirl
21.11.2013 11:14:50
O  IP: 194.165.48.90
Sniady

Nikt się nie przejmuje, po prostu komentujemy cała tę zabawę. Tak naprawdę żadnych rankingów nie należy traktować zbyt poważnie czy to rankingi fanów, czy "profesjonalne", bo też nie są obiektywne.

Tak naprawdę (jak pisałam wcześniej) nie ważne czy w tym rankingu wygra James czy Rob - dla mnie najlepszym frontmanem jest James i nie ważna jest dla mnie opinia innych.
Egon
21.11.2013 09:25:59
O  IP: 31.175.45.84
pancakes nie daj sobą pomiatać jak jakiś gnom !
Sniady
21.11.2013 08:26:42
O  IP: 77.252.166.33
Tak na serio to w sumie nie wiem czemu wy się tak przejmujecie tym, co za różnica czy wygra czy przegra? Rozumiem rankingi w profesjonalnych pismach muzycznych poparte faktami, tym co artyści osiągnęli co stworzyli itd., że dają tam jako taki pogląd ogółowi kto kim jest i dlaczego jest tak wysoko
Samo głosowanie w sobie, robione przez fanów jest bezsensu jest to tylko wynik popularności a przeżywanie to jak walka o honor.
JamesGirl
21.11.2013 07:31:13
O  IP: 194.165.48.90
Nie pochwalaj sobie naleśniczku. Widły i pochodnie wyciągamy na złe Ogry...
Na takie nieszkodliwe trolliki jak ty, wystarczy odrobina drwiny i śmiechu, abyś zaczął się spinać i skręcać z bezsilnej złości. :P
pancakes
21.11.2013 00:05:09
O  IP: 24.114.67.135
NIKT: spięty jestem?? Człowieku tak wesołej gromady którymi są wielbiciele swoich herosów nie znajdziesz nigdzie.
Jedno złe spojrzenie a już dzikusy po widły i pochodnie chwytają.
NIKT
20.11.2013 22:03:47
O  IP: 81.190.109.56
pancakes
Jesteś spięty. Denerwujesz się, łatwo cię wyprowadzić z równowagi, robisz się marudny,.. Dojdziesz do trzydziestki i zawał murowany. Jeszcze wyjdzie na to że mały Duńczyk cię wykończy:P
Adamas
20.11.2013 21:24:44
O  IP: 192.162.151.197
pancakes
Masz osobowość wyrostka robaczkowego.
pancakes
20.11.2013 21:13:13
O  IP: 24.114.65.28
NIKT: to nie mi żyłka chłopcze pęka ale raczej wystukującym tu epopeje w pocie czoła.
NIKT
20.11.2013 20:55:48
O  IP: 81.190.109.56
pancakes
HALFORD na pewno usłyszał twe rozpaczliwe wołanie.. Zluzuj bo ci żyłka pierdząca jebnie i będzie śmierdziało.
pancakes
20.11.2013 20:54:07
O  IP: 24.114.65.28
James'Girl: cześć malutka. Jak leci? Brakuje mi Twoich epopei troszkę.
JamesGirl
20.11.2013 20:25:12
O  IP: 89.74.240.32
Jakże mi żal ludzi, dla których największą przyjemnością w życiu jest uciecha z tego, że innym może się coś nie udać.





pancakes
20.11.2013 19:48:55
O  IP: 24.114.65.28
Trzymaj tak dalej Halford! Niech fanboye główkują dlaczego ich heros przegrywa.
xXx
20.11.2013 19:05:49
O  IP: 84.10.161.106
Ulfield

Wiesz co podziwiam, że Ci się chce robić złożone analizy przypadku "czemu James przegrywa?" :P

Dla mnie jest to proste -kto głosuje na Halforda uważa, że jest on lepszy, albo, że James jest gorszy. Pobudki nie mają tutaj znaczenia. Na tym się kończy filozofia.
Robienie całej otoczki wokół "przegrywającego Jamesa" jest niepotrzebne. Zresztą myślę, że jeszcze jest szansa dla Heta ;)
Juarez
20.11.2013 18:58:11
O  IP: 83.144.120.194
Jeśli chodzi o ruchliwość Heta to gdy gra na scenie ustawionej po środku hali to gania od mikrofonu do mikrofonu wiec w tym przypadku aż taki posąg to z niego nie jest.
Ulfield
20.11.2013 18:23:38
O  IP: 89.229.12.194
xXx OK, niech będzie, że to co piszę jest śmieszne :)
Tak, Halford też ma negatywny elektorat - "Napisałem jedynie, że metalowi antyfani Jamesa, których ma on więcej niż Rob (...)". Halford ma antyfanów, ale wg mnie jest to znacznie mniejsza ilość - po czym wnoszę? Po komentarzach pod ankietą. Rob jest traktowany niemal w 100% z szacunkiem (chyba poza jednym komentarzem nie ma żadnych treści związanych z jego orientacją), natomiast przy Jamesie pojawiają się kpiące określenia zarówno pod adresem Metalliki - "Poptallica", "sold out" itp. jak i jego samego - "poser", "asshole", "cocksucker", "table" (to ostatnie akurat całkiem dowcipne :) ). Jeżeli to nie jest przejaw tego, że liczba antyfanów Jamesa jest większa od liczby antyfanów Roba to... Super.
Przyjmijmy, że antyfani nie mają w ogóle znaczenia, głosują tylko fani poszczególnych frontmanów - głosowanie tylko na "tak", a liczba antyfanów jest równa, bądź zbliżona. No to spójrzmy na popularność Metalliki i Judas Priest oraz poszczególnych frontmanów - choćby poprzez liczbę fanów na fb. Zaraz napiszesz, że znasz wiele takich osób i może co piąty fan Metalliki na fb jest "świadomy" i statystyki są zawyżone (pominę to, że nie każdy fan JP na fb też jest świadomy). Pewnie tak, ale nawet przyjmując, że to jest 1/5 całości to i tak tych fanów Metalliki i Jamesa jest znacznie więcej.
Zatem jedyna rozsądna teoria jest taka - Metallica popularniejsza, Hetfield popularniejszy, ale fani ci nie głosują na Jamesa, bo wznoszą się na wyżyny obiektywizmu i głosują na Halforda, bo jest w ich mniemaniu lepszy. Oczywiście, nie neguję tego w całości, na pewno są takie przypadki, przecież wielu fanów słucha jednej i drugiej kapeli i wg jakiejś tam grupy fanów Metalliki to Rob zasługuje na głos - nie twierdzę, że tak się nie dzieje, ale przy takiej bazie fanów jednej i drugiej kapeli, moim zdaniem taka teoria nie jest przekonująca. Het przegra, bo:
1. jak pisałem do J'G: "pewnie wielu fanów Metalliki, mając w pamięci dotychczasowe rozstrzygnięcia (np. basiści), potraktowało tę zabawę tak jak na to zasługuje :)".
2. to plebiscyt na Loudwire, a nie na muzyka.onet.pl czy jakimś światowym ogólnomuzycznym portalu. Obciążeniem Heta jest "Poptallica", a to zabawa na najlepszego metalowego frontmana - metalowa symbolika ma więc ogromne znaczenie.
Het pokonał wcześniejszych rywali, ale poza Anselmo to nie byli zbyt wymagający przeciwnicy. Poza tym, teraz rywalem jest metalowy bóg - Rob Halford, a nie przy całym szacunku Joey Belladonna. Chociaż już to, że Het wygrał z Anselmo mnie zaskoczyło, ale co się odwlecze...
Ale żeby sprawić Ci przyjemność, to napiszę tak: odczuwam straszny ból, że Dżejmsik przegrywa, to spisek wszystkich antyfanów Metalliki, realna siła Halforda to jakieś 20%, ale przez tych wstręciuchów antyfanów Dżejmsik przegra. Płaczę już drugi dzień, jak tak można? ;( To nie jest uczciwe.
Juarez
20.11.2013 18:14:22
O  IP: 83.144.120.194
Widzę że co niektórzy mają sraczkę z powodu tego głosowania.
Fani antyfani, lubią nie lubią itd... kto się jara Judasami to głosuje na Roba kto Metą ten na Heta proste i logiczne. Wyluzujcie !!!!!!!!!!!!!
hankok
20.11.2013 17:55:55
O  IP: 194.106.133.142
Piotr B. - nie wiem czy byles kiedys na koncertach innych zespolow kilka razy ale sprzedawanie tych samych tekstow co koncert w tym samym miejscu - to prawie wszystkich frontmanow/wokalistow dotyczy, chyba ze sie prawie w ogole nie odzywaja jak np. Mustaine. Nie zgadzam sie tez z teza ze James jest malo ruchliwy - wiekszosc spiewajaco-grajacych prawie nie rusza sie z miejsca - Lemmy, Araya, Mustaine wygladaja przez wiekszosc koncertu jakby byli przyspawani do mikrofonu. Zdecydowanie z gosci grajaco-spiewajacych ktorych widzialem przez ostatnie kilka lat wali najwiecej kilometrow. Taki Dickinson ma kilometraz pewnie wiekszy na koncercie ale bez instrumentu mu zdecydowanie latwiej.
Stół
20.11.2013 17:55:01
O  IP: 77.255.57.33
@Bosman:
Dziecko (bo nie wierzę, że dorosły człowiek to napisał), poczytaj trochę o historii metalu, a dowiesz się, że Halford wprowadzał to wszystko, zanim było to w jakikolwiek sposób utożsamiane z metalem. To on wymyślił i promował stylistykę metalową i w ogromnym stopniu przyczynił się do wzrostu i ugruntowania popularności metalu na całym świecie. Wśród naśladowców Halforda i całego Judas Priest i ich stylu można wymienić w zasadzie całą NWOBHM, włącznie z Iron Maiden. W latach osiemdziesiątych taki Dickinson z lubością wkładał ćwiekowane wdzianka, skórzane odzienie przyjęli nawet pionierzy z Black Sabbath. On nie pozuje na nikogo, to był jego własny styl; to cały metal pozował i częściowo wciąż pozuje na Roba Halforda.
Dave
20.11.2013 16:54:15
O  IP: 46.149.222.141
Przecież to głosowanie to jakiś pic na wodę - zagłosowałem wczoraj na Heta, dziś patrzę - znowu mogę głosować, po refreshu strony - jeszcze raz itd., bardziej sprawdzian kto ma na tyle oddanych fanów żeby ślęczeć i klikać niż cokolwiek innego. Srał pies i cała wieś takie konkursy za przeproszeniem.
xXx
20.11.2013 16:34:45
O  IP: 84.10.161.106
Ulfield, JG

Jeżeli antyfani Mety stanowili by jakąś pokaźną grupę to chyba od początku James miałby problemy. A to dopiero pierwszy przeciwnik który go wyprzedza.
A jak ktoś mówi, że to Halford wygrywa przez antyfanów Jamesa to jest śmieszne. On też ma "negatywny elektorat" chociażby przez orientacje.

Ja też wolę Jamesa, ale nie mam bólu, że większość może "czuć" inaczej i nie rozumiem teorii spiskowych o zorganizowanej akcji anty-metallikowej.
Każdy głosuje jak uważa. Skoro ktoś uważa, że Rob jest lepszy to mu wolno i widać ma ku temu powody.
orzel
20.11.2013 16:28:06
O  IP: 94.220.8.99
Uwielbiam Judasow wiec wlasciwie mi to wisi( ogolnie tez).
Jestem zdania ze James jest muzycznym geniuszem i to on powinien to wygrac.
Trzeba dodac ze nie tylko lata po scenie z mikrofonem jak inni tylko swietnie gra na gitarze!

Mam tylko nadzieje ze Dickinson, ktorego wizualnie i glosowo nie cierpie tego nie wygra..
_Just-ME_
20.11.2013 15:22:25
O  IP: 80.51.59.2
Bosman, napisz to na loudwire po angielsku :] Jestem ciekaw odpowiedzi.
Bosman
20.11.2013 14:52:12
O  IP: 78.88.230.204
Ale komentarze trzymają poziom na tym Loudwire :D Nie ma to jak nazywać Jamesa pozerem, a przy okazji wielbić ubranego w skóry i lateks, łysego pedała wjeżdżającego na scenę na motocyklu. Przecież to wcale nie pozerstwo ;) Chociaż i tak najbardziej mnie rozbawiło określenie "cocksucker" w kierunku Jamesa. Chyba fanom Halforda się coś pomyliło i myśleli, że piszą o swoim idolu. W końcu też nazwisko na H ;)
Piotr_B
20.11.2013 14:39:53
O  IP: 194.74.22.75
Nie od dziś wiadomo, ze Metallica jako całość ma tyleż samo zwolenników , co wrogów...szczególną pogardą zespół darzą jedyni prawdziwi Pol....yyyy metale, którzy twierdzą, ze już od dawna Metallica ma metal tylko w nazwie,

Moim zdaniem wpływ maja na to ostatnie dokonania zespołu, jak i sposób zachowanie się Hetfielda na scenie...Ja osobiście darzę go największą sympatia z całosci składu i moim zdaniem powinien wygrać powyższą konkurencje

Bedąc jednak obiektywnym trudno trochę się dziwić ludziom, którzy myślą inaczej bo:

Głos już nie ten ?? - zdecydowanie tak! Spadek formy wraz z wiekiem widoczny i momentami jest fatalnie - (to ze rozwalił wokal w młodości śpiewając źle technicznie i nadrabiając to siłą to już inna sprawa)

Mimo, ze Het nigdy wielce nie biegał po scenie, teraz jest jeszcze bardziej statyczny (czy to wiek, chory kręgosłup?, nie wiem) ale dla niektórych bardzo istotne kryterium oceny.

Wyświechtane do granic możliwości teksty w stronę publiki?? - Zdecydowanie tak i ja również się z tym zgadzam, bo każdy z tu obecnych wie kiedy , w którym momencie utworu i co krzyknie do publiki Hetfield.

Niektórzy czepiają się, ze złagodniał...Nie mowie tutaj o waleniu fuckami na lewo i prawo bo byłoby to śmieszne dla dojrzałego człowieka (tu raczej plus że ograniczył, bądź zaprzestał tych praktyk), ale to jest koncert metalowy z intensywną muzyką więc we love you/welcome to the family mogłby sobie darować, ponieważ co niektórym może przeszkadzać przejście ze skrajności w skrajność...

Rozumiem jego przejścia, cały proces przemian i odwyk, ale pokazywanie jak dobrym tatusiem teraz nie jest powinien zostawić w domu, bo scena to inna bajka

Pomimo, ze z wieloma powyższymi tezami się zgadzam to uważam ze James powinien wygrać całość tej zabawy, bo mimo wszystko przez długie lata byl on i długo nic - zarówno pod względem prezencji na scenie , kontaktu z publika, wokalu i niepodlegającej zadnym wątpliwościom perfekcyjnej grze rytmicznej.
Woker1996
20.11.2013 13:49:39
O  IP: 83.23.149.164
Przypomina mi się jak Halford śpiewa w tej chwili Painkiller'a.
Ulfield
20.11.2013 12:59:15
O  IP: 89.229.12.194
Loudwire, jeżeli się nie mylę to witryna skierowana do konkretnej grupy odbiorców. Tak, James będący ucieleśnieniem Metalliki, ma zapewne dosyć znaczną liczbę antyfanów wśród czytelników tejże strony. Frontman jest twarzą danej kapeli. Rob, reprezentuje Judas Priest, który zdaniem wielu komentujących, nigdy się nie sprzedał i jest wierny swojemu stylowi, a James Metallikę, która jest "Poptalliką" i się "sold out" (jak można to wyczytać w niektórych komentarzach pod ankietą). Metalowe symbole mają dla tych Internautów zapewne spore znaczenie, dla Ciebie może nie, dla mnie na pewno nie, ale dla większości, która tam się wypowiada - tak.
W przypadku dobrego wyniku Tilla, w poprzedniej rundzie, mam wrażenie, że to była dobrze zorganizowana akcja fanów Rammsteina, głównie z Europy. W "dzień" Till odskakiwał Halfordowi, a "nocą" Rob odrabiał stratę lub wyprzedzał Niemca. Ostatniego dnia, europejscy fani (zapewne niemiecka, zdyscyplinowana maszyna do głosowania) wyciągnęli Tilla na prowadzenie, a potem wieczorem/nocą, fani z drugiej części świata odbili to prowadzenie.
W żadnym komentarzu nie napisałem, że Halford nie ma swoich fanów i głosują na niego jedynie antyfani Heta. To już tylko Twoja nadinterpretacja żeby zrobić ze mnie idiotę. Napisałem jedynie, że metalowi antyfani Jamesa, których ma on więcej niż Rob - pewnie i tak by przechyli szalę zwycięstwa na korzyść Roba. To tak jak z elektoratem negatywnym w polityce.
JamesGirl
20.11.2013 12:35:52
O  IP: 194.165.48.90
xXx
Nie mówię, że na Halforda głosują tylko antyfani Metalliki, ale takich jest dość dużo. Poprzednio Halford przechodził ledwo, ledwo... teraz nagle wysforował się szybko do przodu. W skojarzeniu z komentarzami, wniosek nasuwa się sam... ;P

hankok
20.11.2013 12:20:50
O  IP: 194.106.133.142
nie tp Pancakes biega po znajomych i klika z roznych ip :-)
xXx
20.11.2013 12:04:45
O  IP: 84.10.161.106
JG, Ulfield

No bo taka możliwość, że na Halforda głosują jego fani nie wchodzi w grę :P
Zaraz wyjdzie, że James ma więcej antyfanów niż fanów :P
_Just-ME_
20.11.2013 11:53:20
O  IP: 80.51.59.2
Oj, ta runda jest tylko do jutra :O
_Just-ME_
20.11.2013 11:48:34
O  IP: 80.51.59.2
Egon
Odróżniasz pojęcie frontman od wokalista?
Juarez
20.11.2013 11:44:32
O  IP: 83.144.120.194
Rob tak samo jak i James nie mają tych samych głosów co naście lat temu, ale jak by wziąć ich umiejętności wokalne z tych najlepszych lat to Rob Helford jest zdecydowanym zwycięzcą,bo to co wyprawiał ze swym głosem zasługuje na Nobla w dziedzinie muzyki ;)
Egon
20.11.2013 11:18:46
O  IP: 164.127.176.74
To jakiś żart ? James w tej chwili ma drewniany głos, strasznie fałszuje, wyje, wyciąga itp. Nawet w objazdowym cyrku by nie pozwolono mu spiewać.

Wygrywa Rob Halford
JamesGirl
20.11.2013 09:00:19
O  IP: 194.165.48.90
Ulfield
No tak! Masz rację! Antyfani są dobrze zmobilizowani.
Oczywiście, że to zabawa, może trochę głupawa... ale ciekawa jestem kto wygra. ;)
Ulfield
20.11.2013 08:15:27
O  IP: 89.229.12.194
James'Girl, pewnie wielu fanów Metalliki, mając w pamięci dotychczasowe rozstrzygnięcia (np. basiści), potraktowało tę zabawę tak jak na to zasługuje :) Poza tym, nawet pełna mobilizacja nic by nie pomogła, bo mobilizacja antyfanów też by znacznie wzrosła ;)
Dziwię się, że Bruce jeszcze nie wyprzedził Dio, bo w poprzednich rundach nokautował rywali od samego początku.
JamesGirl
20.11.2013 08:01:31
O  IP: 194.165.48.90
Oj! Coś słaba mobilizacja fanów Metalliki - James stracił już tak wiele, że chyba jednak przegra z Halfordem.
Adamas
20.11.2013 01:21:28
O  IP: 192.162.151.197
panckakes
Po tym co napisałeś James się już nie pozbiera. Ja chyba też jutro l4 wezmę a nawet urlop na żądanie jak będzie trzeba.
pancakes
20.11.2013 00:59:32
O  IP: 24.150.93.26
Halford! Halford! Halford!
hankok
20.11.2013 00:37:37
O  IP: 46.7.120.96
Halford dlugo nie powinien byc na prowadzeniu
ToMek
20.11.2013 00:28:32
O  IP: 195.150.86.53
do głosowania!
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak