Login:
Hasło:
Rejestracja Przypomnienie hasła
30.03 |
Judas Priest, Saxon, Kraków |
06.04 |
King Nun, Warszawa |
10.04 |
Fast Animals and Slow Kids, W-wa |
20.04 |
Cassyette, Warszawa |
20.04 |
Armia, Kraków, Zabrze |
21.07 |
Lenny Kravitz, Kraków, Łódź |
11.06 |
Tool, Kraków |
08.05 |
The Kills, Warszawa |
27.04 |
PVRIS, Warszawa |
27.03 |
Tom Odell, Warszawa |
26.03 |
Mother Mother, Warszawa |
22.03 |
Normandie, Warszawa |
16.03 |
The Xcerts, Warszawa |
15.03 |
The Rose, Kraków |
13.03 |
The 1975, Warszawa |
11.03 |
The Pineapple Thief, Kraków |
11.03 |
Avatar, Kraków, Poznań |
20.02 |
X Ambassadors, Warszawa |
15.02 |
Black Foxxes, Warszawa |
06.12 |
The Prodigy, Poznań |
Ranking albumów Metalliki
dodane 10.01.2015 23:24:31 przez: Rafałwyświetleń: 7617
Witryna metalinjection.net zamieściła swój ranking albumów Metalliki w kolejności od najgorszego do najlepszego:
9. Reload
8. Death Magnetic
7. St. Anger
6. Kill 'Em all
5. Load
4. Metallica
3. Ride The Lightning
2. And Justice For All
1. Master Of Puppets
Waszym zdaniem
komentarzy: 67
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
Reload nie jest taki zły mimo tego, że ma lżejsze piosenki. St. Anger według mnie jest najgorszy.
| burak ze wsi 21.01.2015 13:16:57
najlepszy album metaliky to use your ilusion7
| Mitch(nie chce mi się logować) 17.01.2015 01:52:05
|
Jak to co? Hetfield chciał być wtedy "kałbojem" jak większość małych chłopców
|
KubaL
Myślę że o MAMA SAID to mógł byś zapytać tylko i wyłącznie HETA. Co nimi kierowało? JAMES HETFIELD;) Poza tym kawałek jest liryczny i ładniuchny więc jako taki nie jest zły:))
|
Tomo chodzi o to, że za cholerę nie mogę pojąć co nimi kierowało tworząc tego killer'a ?
Pamiętam 2004 rok, Chorzów i wykrzykiwanie w tłumie "Mama Said" i miny fanów - WIDOK BEZCENNY :-P
| xxxxxxx 14.01.2015 22:16:07
1. BLACK ALBUM
2. JUSTICE
3. MASTER
4. LOAD
5. RELOAD
6. DEATH MAG
7. RIDE
8. KILL
9. ANGER
|
Kubal wiedziałem, że to tylko taka przykrywka, że nie lubisz tego kawałka, zaś jest on Twoim życiem :]
|
1. Mama Said
2. Mama Said
3. Mama Said
4. Mama Said
5. Mama Said
6. Mama Said
7. Mama Said
8. Mama Said
9. Mama Said
i na miejscu 10 : Mama Said
| Harvesta 14.01.2015 00:57:18
1 Metallica
2 And Justice For All
3 Master
4 Ride
5 Load
6 Kill
7 Reload
8 Death M
9 Sent enger
| EmaIVO? 13.01.2015 17:12:08
jak już ktos napisał
od Kill po BA
szli jak ruski iwan
po BA jak dla mnie najlepsze Loady, st anger i death magnetic to próba wskrzeszenia starych czasów, taka troche stara kobieta w pieknym makijażu, ale ujdzie
|
ooooo leci Unforgiven 1 w muzo.fm :D
| Sprzeciw 13.01.2015 09:53:12
1. Kill,Ride,Master,...And,Black,Death Magnetic
2. Load/Reload
3. St. Anger
Pierwsza trójka ;) in my opinion
|
Jason Newsted
Ja wolę i wyzej cenię Reload niż BA. Dla mnie lepiej brzmi i kompozycje są lepsze. Load może byc przekombinowany, ale Reload jest zajebisty. Doslownie kazdy utwór z Reload. Chociaż z Loada parę kawałków by się wzięło (Until It Sleeps, King Nothing, Bleeding Me, Wasting My Hate, The Outlaw Torn). takie Aint My bitch, mama said, poor twisted, house jack czy 2 x 4 to można sobie darowac i lepiej by było jakby nie powstały..
|
Mój ranking:
1. AJFA
2. Mop/RtL
3. BA
4. KEM
5. Load/Reload (z wyłączeniem połowy kawałków jak cure itp)
6. St Anger (gdyby nie perkusja i przydługie kawałki czy takie robaczki jak Dirty Window ta płyta by miała u mnie wyższą pozycję lub co najmniej równą jak loady).
6 . DM (Gdyby nie małpować dawnych kawałków i motywów dałbym więcej jak St Anger)
| beholder78 12.01.2015 20:27:03
Nie wiem co wy chcecie od albumu Death Magnetic, słucham go ostatnio w samochodzie cały czas i fajnie się przy tym jeździ a niektóre kawałki jak The end of the line czy All nightmare long przy odpowiedniej głośności prawie wgniatają w fotel. Pomijam tylko ballady, których słuchają pedzie i dziewczyny. Jeśli zaś chodzi o Load i Reload, gdyby nie kilka "perełek", jak np. 2x4, ronnie, mama said, lows mam lyric's, poor twisted me, fixxer i jeszcze kilka, byłoby naprawdę nieźle.
|
Na kształt, brzmienie i charakter kompozycji na "Metallice" duży wpływ miała osoba Boba Rocka. To producent, który specjalizował i specjalizuje się w produkowaniu lżejszych zespołów (Motley Crue, Bon Jovi) i tak też poprowadził Metallicę w procesie komponowania i nagrywania. Na dodatek sam zespół, a szczególnie James, doszedł do wniosku, że nagrywanie kolejnej płyty pokroju "Master..." czy "Ride..." po prostu by nie wypaliło. Potrzebowali czegoś innego, chcieli zagrać inaczej, stąd krótsze kompozycje, mniej rozbudowane, lżejsze - bardziej rockowe niż metalowe. Do tego doszedł też oczywiście czynnik marketingowy. Myślę, że Bob Rock, jako osoba doskonale znająca rynek, urobił chłopaków i przekonał, że kręcenie klipów to nie takie złe przedsięwzięcie. Pewnie i Q-Prime dołożyło swoje 3 grosze bo czuli, że to może wypalić i dzięki temu zarobią w kurwę kasy..no i wypaliło, a zespół poszedł za ciosem na "Load", tyle że tam jest więcej bluesa, trochę country, jakiś grunge itd. Ogólnie - bardziej pokombinowane. "ReLoad" z kolei jest bardziej zwarty i jednorodny niż "Load", to jakby próba powrotu do klimatu "Metalliki" ale z innym brzmieniem, no i kompozycje już nie takie..
Ogólnie "Metallica" to bardzo dobry album, wg mnie jeden z najlepszych w historii rocka. Co ciekawe - nagrywany 24 lata temu, do dziś jest wzorem brzmienia.
| RafalekM 12.01.2015 17:02:53
HadeS 14
Ponieważ S&M to jest coś tak kuriozalnego i fatalnie wykonanego że nie mieści się to w głowie nawet młodym klerykom. Szanuję Twój wybór, wszak ludzie umartwiają się na różne sposoby ale pamiętaj, nigdy nie jest za za późno żeby się opamiętać i potraktować swój egzemplarz płyty tak jak na to zasługuje, zadając cios młotkiem zza pleców ;) Pozdrawiam
|
No i może Unforgiven 1, bo rzadko grywany jest, prawie w ogóle.
|
Mimo ze nie znam zadnej płyty Britnej, to tak rzucilem by ukazać mój stosunek do DM. Gorsze od DM jest tylko Lulu.
BA jest przereklamowany, do wielu albumów wracam, ale do tego akurat nie. No ok, moze do My Friend of Misery, choć tam jest kilka złych momentów w tym kawałku, refren np kiepski.
RDL-KEA-MOP tez czasem rzygam, ale polecam zrobic sobie dłuzszą przerwe, np rok, 1,5 czy 2 i po tym czasie sobie zapodac. Smakuje wtedy :) Miałem tak ostatnio z MOP-em.
| Mitch(nie chce mi się logować) 12.01.2015 14:07:31
a7 - płyty britney zajmują u ciebie bardzo wysokie miejsce, to wiele tłumaczy ;)
Jak widać wszystko wszystkim się podoba na każdym albumie, z wyjątkiem kilku osób które dały oceny mniejsze niż 6 lub 3 :P Live Shit tak samo zajebisty jak TTN ^^ (no dobra nic nie mówię)
U mnie to wygląda tak:
1.Load/RTL -ładny kwiatek, co ? Nic nie poradzę ;))
2.Kijem all, wraz z demo tape - działa inspirująco
3.Są tez inne zespoły, a nie tylko metallica
4.Są też inne zespoły, a nie tylko metallica
5. j.w
6.St. Anger, DM
7. jak w pkt 3, 4 , 5
8.Black Album - Album totalnie przereklamowany, jak na ich ówczesne możliwości muzyczne stać ich było na o wiele więcej. Pod tym względem juz st. anger za same riffy stoi o wiele wyżej. Owszem biorę pod uwagę, ze obie płyty pisane były w różnych okolicznościach: BA - u szczytu sławy i formy, a St.Anger dokładnie odwrotnie.
Mopa i AJFĘ celowo pomijam, przejadło mi się i rzygam przy 1 sekundach każdego kawałka, z wyjątkiem instrumentali.
|
kurde nie brałem pod uwage S&M, bo myslalem ze chodzi o studyjne tylko.
Ogólnie takie rankingi to debilizmy, cóz, nawet jak uważam Reload za zajebisty album, świetnie brzmiący z genialnymi kompozycjami, tak samo troszkę gorszy od niego Load, to jednak w ogólnym zestawieniu z MOP czy KEA (kultowymi genialnymi dziełami), ląduje na nizszej pozycji. Nie rozumiem jak mozna dawać ostatnie KEA czy RELOAD.
KEA jest najlepszą płytą, bo pierwszą, szczerą, genialnie brzmi i miazdżące solówki.
Za to BA nie slucham prawie w ogóle od dawna.
W sumie to dałbym:
1. KEA-RDL-MOP-RELOAD (najlepsze)
2. AJFA-BA-LOAD (dające się słuchać)
3. STA (dobre riffy ale złe kompozycje)
4. płyty Dody
5. płyty Britney Spears
6. dno dna
7. DM
|
Egon_
A jaki jest Twój ranking? ;/
|
Z Load/Reload ok 50 % jest dobra reszte można pominąć. Podobnie z DM.
|
RafałekM
A z jakiego powodu to? ;) Dla mnie ta płyta jest wyśmienita. :)
| burak ze wsi 12.01.2015 01:53:34
ja lubie wszystko oprucz mastera, bo jest wieśniacki i za bardzo disko italiano
| RafalekM 11.01.2015 23:30:08
Hades 14
S&M 10/10???? Bój się boga, odwołaj to prędko ;)
|
wali mnie jakis slejer, slucham se bojsów i sondgarden i cepelinów.
|
1. And Justice For All 10/10
2. Master Of Puppets 10/10
3. Black Album 10/10
4. Ride The Lightning 9,5/10
5. Kill 'em All 9/10
6. Death Magnetic 9/10
7. Load 8,5/10
8. St. Anger 8,5/10
9. Re-load 8/10
Inne
1. Live Shit 10/10
2. S&M 10/10
3. Garage Inc. 9/10
4. Beyond Magnetic 9/10
5. TTN 9/10
6. Lulu 3,5/10
|
Pewnie jakiś fan Slayera umieścił złośliwie ich Implode zamiast docenianego na koncertach LoS
| RafalekM 11.01.2015 22:14:54
Jak to nie ma LoS, przecież Marios mówił że fani docenili go na koncertach, kłamał ???
|
Jeżeli już jestesmy przy rankingach to tu http://loudwire.com/best-metal-songs-of-2014/ jest ranking najlepszych kawałków w 2014. Jest Exodus z Kirka solem i wysoko Behemoth. Ciekawy ten zespół Alunah
Niestety nie ma genialnego LoS :(
|
Hym, w skali 1-5:
1. Ride - 100! :)
2. Master, BA - 4,9
3. Load/Reload - 4,8
4. Kill - 4,7
5. AJFA, Garage, S&M - 4,5
6. Anger, Magnetic...to zależy.
Koncertowo:
1. Seattle - 100
2. San Diego - 95
3. Chorzów 08 - 93 ;D
|
"Load" wyżej niż "Kill..." i "ReLoad" jako ostatni? No to gratuluję autorowi tego spisu gustu muzycznego..choć ponoć o gustach się nie dyskutuje. Mniejsza z tym. Skoro inni to i ja też, a co? ;)
1. Master of Puppets - 10/10
2. Metallica - 10/10
3. Ride the Lightning - 9,5/10
4. ...And Justice for All - 9,5/10
5. Kill'em All - 8,5/10
6. ReLoad - 7,5/10
7. St.Anger - 7/10
8. Load - 6,5/10
9. Death Magnetic - 3/10
Inne:
1. Live Shit... - 10/10
2. Garage Inc. - 9/10
3. S&M - 4/10
4. Lulu - 0,5/10
|
Mój ranking to natomiast:
1. ...And Justice for All (bezkonkurencyjna, najlepsza płyta która dla mnie powstała w metalu i ogólnie w muzyce, klękać przed najlepszym mistrzowskim instrumentalem)
2. Ride the Lightning (przede wszystkim za utwór tytułowy i jeden z dwóch monumentalnych instrumentali, przez którego zainteresowałem się twórczością Lovecrafta)
3. Master of Puppets (za epickie intro do battery, szkoda że już nigdy nie porwali się na taki rozmach, rewelacyjnego mastera, który powoduje miłe wspomnienia gdy słyszę środkową solówkę Papy Smerfa i cudne Disposable Heroes)
4. Metallica (przede wszystkim za klimatyczne Unforgiven, The God That Failed i
My Friend of Misery)
5. Death Magnetic (mimo skopanego brzmienia, miło posłuchać znów takiego grania i za całkiem fajny środkowy element instrumentalnego utworu plus Beyond Magnetic, gdzie dwa kawałki powinny znaleźć się na DM)
6. Kill'em All
7. Load/ReLoad (tylko Bleeding me, Outlaw Torn i Fixxxer i ciekawe brzmienie ratuje te albumy, choć to za mało)
8. St. Anger (jedyny ciekawy utwór jak dla mnie to The Unnamed Feeling, który wyróżnia się z całej reszty i ma potencjał).
To na tyle :)
| ';gkkhdf[gklh'd 11.01.2015 18:15:39
1.load
2.master
3.AJFA
4.black
5.rtl
6.kill
7.s&m
8.garage
dluuuugooo dluuuugo NIC
magnetic
st. A
luu
|
A ta lista to była zrobiona na podstawie czego :p? Na podstawie ciężkości piosenek, prawdziwości zespołu, uznawaną przez fanów metalu czy sukcesu komercyjnego płyt :p? Jeśli już miałbym robić jakiś ranking to sprawdziłbym czego ludzie najczęściej słuchają i wtedy coś zacząłbym snuć na ten temat :P Wystarczy wejść na last.fm żeby zobaczyć czego ludzie najczęściej słuchają:
1. Black Album.
2. Master of Puppets.
3. Ride the Lightning.
4. And Justice for All.
5. Reload.
6. Death Magnetic.
7. Kill'em All.
8. Load.
9. Garage Inc.
10. St. Anger.
|
wcześniej darowałem sobie oceny, ale jednak spróbuję, od 1 do 5
1. Master of Puppets - 5
2. Metallica - 5
3. Kill'em all -4,5
4. Load - 4,5
5. And Justice for All - 4,5
6. Ride The Lightening - 4
7. Reload - 3,5
8. St. Anger - 3
9. Death Magnetic - 2,5
10. TTN Soundtrack - 3
11. S&M - 3,5
12. Garage INC. - 4
13. Live Shit - 5
14. Go home Lulu....
| Jacek Walewski 11.01.2015 15:30:54
Moje zestawienie (mocno subiektywne)
1. Ride
2. S&M
3. Load
4. St.Anger
5. Master
6. Black Album
7. Justice
8. Kill
9. Lulu
10.Death Magnetic
11.Reload
|
a twoja żart mieć finezja jak niemiec
|
do Virusa - ja lubic metalika i spiewac jak lars. i grac jak murzyn z zimbabwe.
| boreas 11.01.2015 14:02:19
1. Reload
2. Beyond Magnetic
3. Justice
4. Load
5. S&M
6. Master of Puppets
7. Death Magnetic
8. St. Anger
9. Ride
10. Black
11. Kill'em All
12. Lulu
|
1. Black Album
2. Ride The Lightning
3. Kill 'Em All
4. Master Of Puppets
5. And Justice For All
6. Reload
7. Load
8. Death Magnetic
9. St.anger
10. Lulu
:)
|
W moim rankingu to wygląda tak:
1. Master of Puppets - 5,0
2. ReLoad - 4,8
3. Ride the Lightning - 4,8
4. Kill'em All - 4,7
5. Metallica - 4,6
6. Justice For All - 4,6
7. Death Magnetic - 4,5
8. Load - 4,3
9. Saint Anger - 2,9
Albumy koncertowe/coverowe :
* Live Shit - 5,0
* S&M - 5,0
* Through the Never - 4,9
* Garage Inc. - 4,3
Ocena w skali od 1 do 5.
| Darnok 11.01.2015 11:44:31
"Justice" zawsze na pierwszym miejscu, kolejność reszty się ciągle zmienia.
|
1 - KEM, RTL, Master Justice, Black, Garage, St. Anger, S&M,
2- Load, Reload, DM, BM
3-
4-Lulu (żeby nie było na podium)
5-
6-
7-
8-Tusk
9-Kopacz
10- Wypowiedzi a7x i Egona
|
Moj numer jeden to
1 And Justice For All...
|
Krzysiek
Całkiem rozsądnie.
Naszukałem się ale znalazłem. Krótki wywiad z Jamesem z 1999 roku przeprowadzony przed koncertem w Grecji. James udziela odpowiedzi na pytanie jakie są jego ulubione kawałki Metalliki
https://www.youtube.com/watch?v=P0dby0FxUMU
Obejrzyjcie. Nie będę spojlerował :P Pokaż podgląd
| Krzysiek 11.01.2015 09:40:21
1. Master za Mastera i Oriona
2. Death za AllNigtmare
3. Load za solówkę w Outlaw (tą drugą, szczególnie live)
4. Kill za Whiplash
5. Reload za Memory
6. Ride za Fade
7. Metallica za to, że kiedy się ukazała to wiedziałem że to Metallica
8. AJFA za wszystko co zrobiono potem z ONE (szczególnie z Apocalypticą)
9. St Anger chyba jednak za Frantica
|
1. Master of Puppets
2. Ride the lightning
3. Load
4. Metallica
5. An Justice for All
6. ReLoad
7. Kill'em All
8. Death Magnetic
9. St. Anger
|
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
|