W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Peter Mensch - koncerty sposobem na zarabianie pieniędzy
dodane 07.09.2015 13:50:05 przez: Rafał
wyświetleń: 4642
Manager Metalliki - Peter Mensch w paru zdaniach wypowiedział się dla BBC Radio na temat zarabiania pieniędzy przez zespoły muzyczne:



"Płacenie za muzykę wzięło nogi za pas. W dzisiejszych czsach sposobem na zarabianie pieniędzy są koncerty. Ewidencje sprzedaży albumów oscylują w około dziesiątej części przychodu z koncertów, podczas gdy kiedyś za muzykę mogłeś zarobić odpowiednią kwotę nie musząc dawać koncertów."




Overkill.pl

Waszym zdaniem
komentarzy: 75
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
1 2
charlie_harper
21.09.2015 11:51:39
O  IP: 83.27.202.184
niech wydadza jakas płyte a nie od 2008 graja ten sam shit,kiedyś jak wpadali raz na 5lat to był rarytas,teraz (do tego ten sam set ciagle) sa nudniejsi od Stinga,który wpadał do nas co rok ;) juz pomijam fakt ze dekade temu trasy odbywały sie z okazji nowych płyt... teraz wiadomo ze przyjezdzaja tylko po $$$
Electrodee
12.09.2015 20:14:11
O  IP: 213.238.117.250
---luk---
świetnie napisałeś, nic dodać nic ująć

natomiast

---a7xsz---
"jak ktoś mówi "płyta Mety? - są inne zespoły", nie jest prawdziwym fanem Mety". Dzięki. A ja uważam,że nie da się być fanem zespołu, a potem nim nie być.Jeśli kochasz daną kapele, to kochasz ją teraz i później.

Ale tak ogólnie, jeśli mamy tutaj wszyscy jakieś zdanie w stosunku do czekania na nowy krążek, i jest ono albo negatywne albo pozytywne to dobrze,oznacza to że w mniejszym lub większym stopniu nam zależy. Najgorsza jest OBOJĘTNOść.
Adamas
12.09.2015 15:17:05
O  IP: 192.162.151.216
a7xsz
Przeczytałem to co napisałaś 2 razy. Za drugim razem na głos i serio zastanawiam się czy tego nie nagrać i nie podłożyć w tle muzę z Ojca Chrzestnego albo marsz pogrzebowy.
Predator
12.09.2015 11:17:56
O  IP: 82.143.187.35
Vamike, nie znamy takiego zespołu jak Megadeath. Mogłabyś podrzucić link? :P
a7xsz
12.09.2015 10:49:09
O  IP: 109.243.111.78
Adamas , luk
Kiedyś byłem prawdziwym fanem Mety. Jak byłem młodszy i odkrywałem płyty. Przy jednoczesnym słuchaniu staroci, na "świeżo" dostałem I Disappear i STA. Potem byłem na koncercie. I usłyszałem np. No Leaf Clover i Dyers Eve.
Ale z biegiem czasu sytuacja zespołu stawała się gorsza, a ja dorastałem i rozumiałem różne mechanizmy itd. Po prostu trzeźwo oceniam sytuację zespołu. Czekam, ze względu na sentyment z młodszych lat, że jeszcze czymś zajebistym mnie zaskoczą.
Cały czas pozostaję przy zdaniu, że jak ktoś mówi "płyta Mety? - są inne zespoły", nie jest prawdziwym fanem Mety. Bo prawdziwy fan nie może żyć bez muzyki zespołu i czeka z niecierpliwością. A jak jest okłamywany, to się wkurza.
W ogóle problemem Mety (menadżmentu?) jest to, że oni za bardzo kalkulują. Serio. Wszystko przez pryzmat jak się sprzeda, co ludzie pomyślą, jakie są trendy... zamiast po prostu siąść "na czysto" i nagrać szczerą muzę jaką czują w danym momencie.
Dlatego nie znoszę DM bo wiem że nie jest szczery, tylko kalkulowany na potęgę.
Szczere było Temptation, dlatego nie ukazało się.
Szczere było Vutuorus, dlatego nie ukazało się.
W sumie, to jak ma być DM 2, tak samo klejony, tak samo kopiowany i tak samo brzmiący, to lepiej niech nie wydają niczego.
Może być płyta w starycm stylu, ale na boga! nie te same patenty, konstrukcje kawałków, błagam. I normalne brzmienie.
Vamike
12.09.2015 04:50:44
O  IP: 83.9.246.87
Fack you megadeath.Metallica Yeah!
Predator
11.09.2015 22:08:56
O  IP: 82.143.187.35
Adamas niedługo będzie można posłuchać kolejnej nowej megaśmierci :]
Adamas
11.09.2015 17:57:16
O  IP: 192.162.151.216
A co do powrotów-od wczoraj mam fazę na taki jeden zespół Megaśmierć :)
Adamas
11.09.2015 17:54:16
O  IP: 192.162.151.216
luk
Ależ ja nie twierdzę, że Lars jest do czegoś zmuszany tylko, że zespół wydaje ostateczne przyzwolenie na wypuszczenie np. kompletu pościeli z logiem Mety.

A wyławianie polega i na tych nowych rzeczach ale przede wszystkim na tych "starociach" tez rzecz jasna :)
luk
11.09.2015 17:31:10
O  IP: 213.241.37.162
Adamas,
Zgadzam się z tą świetną muzyką dookoła. Pisałem jednak z pozycji fana, który czeka na nowy album konkretnego zespołu. I którego trochę boli to co się wokół niego dzieje. Ja jednak mam coś takiego, że prędzej czy później wracam do staroci, mimo całego zajebistego materiału jak można wyłowić... i pewnie stąd bierze się ta tęsknota.

Pomysły pomysłami, tak jak napisałeś - ktoś je zatwierdza. Wątpię żeby "ludzie od tego" wciskali Larsowi każdy badziewny pomysł w gardło. Lars widzi możliwość zarobienia i się zwyczajnie zgadza. Podejrzewam, że tak to się odbywa, Lars ma chyba jednak za duże plecy w tym interesie, żeby ktoś go do czegoś zmuszał. Ale może jest inaczej..

Adamas
11.09.2015 17:13:03
O  IP: 192.162.151.216
luk
Gadżety nie powstają kosztem muzyki.Zapewne znaczna większość z nich to pomysł ludzi od tego a Lars i reszta tylko je zatwierdzają.

Poza Metalliką jest wiele fajnej muzy, której nie sposób zdążyć obsłuchać, więc brak nowej płyty pustyni nie czyni.

a7xsz
Już wiem co robiłeś całe lato :P Pisałeś koncepcję postów na nowy sezon. Coś czuję, że "teoretyczny zespół" to będzie główny wątek na tą jesień :P
luk
11.09.2015 16:44:34
O  IP: 213.241.37.162
O ludzie... bądźcie wyrozumiali. Kolega a7xsz jest sfrustrowany tym metalikowym pitoleniem. No kto by nie był. Paradoksalnie bycie właśnie prawdziwym fanem wpływa na zwiększony poziom sfrustrowania. Bo ci zależy. Bo chcesz usłyszeć jakiś przebłysk geniuszy i potwierdzić tym samym swoje przywiązanie do zespołu, jego zasadność. A tu dupa. Więc fan ma prawo narzekać. No do kurwy nędzy - rozumiem, gdyby nie miał powodów. Ale powody są wielkie i jasno świecące jak naga dupa kim kardashian unosząca się nad pianą morską.
Ja gram na gitarze. Kocham ciężką muzykę, wychowałem się na niej, wielkim sentymentem darzę zwłaszcza Metallicę. Uwielbiam tworzyć nowe riffy, jamować i kompletnie nie wyobrażam sobie co musiałoby się stać z taką miłością skoro przekłada się ponad nią takie pierdoły jak nowe gadżety, zajebiszcze w pytę trampki czy całą masę niepotrzebnych i smutnych banałów, za którymi nie ma muzyki. >Nie-ma-mu-zy-ki< Strony fanów mety to po prostu fora pogadankowe o sprawach okołomuzycznych i towarzyskich. No kurwa. I gdzie jest to "metal is in my veins, man!" Hetfielda? W dupie. Nie winę go jednak aż tak bardzo, facet ma swoje lata i trudno żeby koleś w wieku mojego ojca (niemal) ciągle miał w sobie ten ogień. Jednak.. tak, boli mnie dupa i żal ją ściska mocno, nie wstydzę się tego.
Była tu poruszona kwestia dotycząca tego, że fani się od nich odwrócą. Nie sądzę. Nie wydaje mi się, ponieważ Mecie wciąż przybywa fanów - ten zespół jest ciągle odkrywany przez coraz to młodsze roczniki. Fascynacja trwa i sama się napędza. Meta ma to wykurwiste szczęście, że ciągle wokół niej organizują się jakieś nowe bojówki. I nie tylko metalowców. Na tym między innymi polega fenomen tego zespołu, że muza ich się nie stażeje. I żyją z tego. Żeby nie powiedzieć że.. żerują... Bo głupi nie są a pieniądz nie śmierdzi.
No nic. Idzie zima. Trzeba będzie się zaszyć w ciepłym kurwidołku i czekać, czekać, czekać... przerywając czekanie napadem kurwicy.

Adamas
11.09.2015 15:51:07
O  IP: 192.162.151.216
Metallika istnieje tylko w teorii od 2003?

A ja od tamtej pory byłem na ich 5 koncertach.
A może mi się zdawało. Może tylko to sobie ubzdurałem. Ktoś może potwierdzić moją obecność?

a7xsz za sprawą jakich substancji dochodzisz do takich stwierdzeń? Teoretycznych.

a7xsz
11.09.2015 15:43:37
O  IP: 212.160.172.87
i albo się obronią, albo nie
a7xsz
11.09.2015 15:43:05
O  IP: 212.160.172.87
zapewne wtedy na szybko desperacko coś "rzucą na pożarcie ludowi", może jakieś dema, może płyta posklejana DM2, a może Presidio? kto wie. A to wszystko będzie SUROWO ocenione przez fanów (DM2), bo już na nową muzę czekają od 7 lat.
a7xsz
11.09.2015 15:41:30
O  IP: 212.160.172.87
2000-2003 skończyła się, a do tej pory istnieje tylko teoretycznie :)

będzie wyglądało to tak, że Meta odwoła koncerty z powodu niskiej sprzedazy, a hejt w necie na róznych portalach sięgnie zenitu
Adamas
11.09.2015 15:31:23
O  IP: 192.162.151.216
Znowu dałem się nabrać. Przecie wedle ostatniej dyrektywy Metallika skończyła się na latach 2000-2003. Presidio domyślam się.
Adamas
11.09.2015 15:24:54
O  IP: 192.162.151.216
Jak będą wyglądać te dymy, protesty i bojkot?
W jakim miejscu i przy jakiej dacie? Sympatyczni Panowie w kapturach też wezmą w nich udział?

Kto wymusi zakończenie jestestwa Metalliki?

Czym on jest? Brakiem działalnośći muzycznej? Rozstrzelaniem? Wysyłką na Sybir? Na księżyc? Zahibernowaniem członków zespołu?

Jak będzie wyglądał świat bez Metalliki? Jak będzie wyglądał overkill? Kogo będziesz biedaku hejtował?
a7xsz
11.09.2015 15:18:29
O  IP: 212.160.172.87
proponuję jednak inny temat - zgodny z tematem niusa

jak długo takie coś co czyni Meta i menadżment da się pociągnąć ?

orzeł niżej o tym pisał.

Wg mnie, jak brnąć będą dalej w te historie (trasa, a album w "początkowej fazie"), to nawet nie wiem czy za 2-3 lata Metallica będzie istnieć. Już za rok jakby sytuacja się powtórzyła, mogą być dymy, protesty lub bojkot. Założę się. Ludzie nie są aż tak głupi jak te stare dziady myślą.
Adamas
11.09.2015 15:08:14
O  IP: 192.162.151.216
O a7xsz, coś czuję, że wątek TD jako takiego będziesz teraz wykorzystywał w hejtowaniu Mety.
Tylko nie spoileruj bo to czyn nie godny.
a7xsz
11.09.2015 15:02:33
O  IP: 212.160.172.87
to nie jest żaden hejt na serial czy robienie tobie na złość

w wolnym czasie oglądam filmy, seriale i po prostu mówię jak jest. sezon 2 to porażka. a czy ktoś mimo to lubi tą porażkę i mu się podoba, to już inna sprawa (tak jak LoS, Lulu, orion, TTN 3D itd)
Adamas
11.09.2015 14:58:21
O  IP: 192.162.151.216
a7xsz
Myślę, że Twój hejt na True Detective jest dla serialu wspaniałą reklamą :)
Predator
11.09.2015 13:46:02
O  IP: 82.143.187.35
jesteś*
Predator
11.09.2015 13:44:13
O  IP: 82.143.187.35
Widocznie a7 jestem bardziej interesujący niż sam Heros Hetfield :)
a7xsz
11.09.2015 13:03:08
O  IP: 212.160.172.87
A co do wypowiedzi Ulfield i Adamas
to aż mnie boli, że dorośli mężczyźni, a nic lepszego do roboty nie mają niż interesowanie się mną :) A o gromadzeniu i wyciąganiu cytatów, to już szkoda gadać :) Już lepiej pooglądać jakiś serial. Nawet i taki beznadziejny T.D.
a7xsz
11.09.2015 06:27:30
O  IP: 46.113.186.5
Nie widzę powiązań z Metallicą T.D. Sezon 1 i Sezon 2 to całkowicie inni ludzie i inne historie. Metallica to ci sami ludzie i ciągle ta sama historia.

Co do T.D. to nie czaję. Sezon 1 był jakoś tam ciekawy, przez dwóch aktorów (których wcześniej pamiętałem jedynie z jakiegoś filmu o surferach). Historia była ciekawa, wciągająca, niby czaiła się tak jakaś tajemniczość, a na koniec rozczarowanie. Mnie końcówka rozczarowała. Bardzo.
A Sezon 2 to najlepiej oddaje co napisała Korwin-Piotrowska.
Dla mnie skojarzenie z Miami Vice. gra drętwa. aktorstwo drugiej kategorii. a jaka tam niby jest historia, która godna by była sezonu i bycia kontynuacją sezonu 1 ? było to spapranie całkowite, porażka i 3-go nie ma prawa być, chyba że chcą sięgnąć dna.
Adamas
10.09.2015 21:29:04
O  IP: 192.162.151.216
Ze swej strony na czas oczekiwań na 11 sezon pragnę polecić Ci True Detective. Te 2 sezony to razem jedynie 16 i pół godziny oglądania. Daję temu serialowi absolutny atest Adamasa i zaufaj mi, że będziesz zachwycony.

To tyle ciekawe, że reakcja świata na te 2 sezony bardzo przypomina w swym kaształcie całościową reakcję na Metallikę.
Rzekłbym, że te 2 sezony mają relację nie jak Unforgiven i Unforgiven II ale jak no np. Fixxxer i Outlaw Torn.

Aż chciałoby się napisać jakiś artykuł o nawiązaniach do Metalliki, których oczywiście nie ma wcale ale dałoby radę lać wodę na 10 stron :P
NIKT
10.09.2015 21:24:22
O  IP: 81.190.82.167
No to sobie chyba odświeżę ostatni sezon by wejść w kolejny z marszu:) Szybko zleciało że nie zauważyłem a mimo to muszę sobie przypomnieć;)
Adamas
10.09.2015 21:18:52
O  IP: 192.162.151.216
Nikt
7 październik :)
NIKT
10.09.2015 21:16:53
O  IP: 81.190.82.167
Pierwsze odcinki a już kopara opada.
Adamas a kiedy pierwszy odcinek kolejnego sezonu braci od Winchestera? Październik?
Adamas
10.09.2015 20:38:17
O  IP: 192.162.151.216
Niemniej jednak

Nowe odcinki "Zrobiony W Ch.ja" codziennie na overkill.pl
Adamas
10.09.2015 20:34:23
O  IP: 192.162.151.216
Ulfield
W serialach, filmach, książkach nie ma nic cenniejszego jak właśnie efekt szoku, zaskoczenia.

Btw. Ulfield, krótko zanim dostrzegłem Twój post normalnie o Tobie pomyślałem. Pozwól wyjaśnie.

W innym poście jest o elektronicznej wersji So What. Już mniejsza, że nie tylko a7xsz do każdej, nawet najbardziej błahej informacji o Mecie dołożyć problem, że ebooki istnieją już dobrze ponad dekadę, że wiele gazet np. Magazyn Gitarzysta można kupić w wersji elektronicznej, o połowę taniej niż papierowej. I owszem, zgodzę się, że czytanie namacalnych książek jest lepsze niż elektronicznych.

No i wyobraziłem sobie zdjęcie na którym James je kalafiora.
Lecą hejty, że je kalafiora zamiast nagrywać nową płytę.

a7xsz pisze, że jedzenie kalafiora to "debilizm, głupota".

I w tym momencie wchodzisz Ty, gdzieś z archiwum wypowiedzi wyciągasz, że a7xsz kiedyś chwalił jedzenie warzyw :)

Nietrudno się domyślić odpowiedzi :)
"Owszem, jem dużo warzyw, różnych warzyw, ale nie kalafiora" :D
Adamas
10.09.2015 20:21:43
O  IP: 192.162.151.216
Myślę, że Lovecraft nigdy nie będzie oftopem zatem dla rozbawienia zespół
A Shoggoth On The Roof śpiewający w formie musicalu piosenki o Lovecrafcie :)
Tu coverują Skrzypka Na Dachu :D

https://www.youtube.com/watch?v=eQr6ja1yhMk



Pokaż podgląd
Ulfield
10.09.2015 20:20:06
O  IP: 89.229.61.245
Adamas
Chciałbym nieśmiało zauważyć, że już w pierwszych odcinkach nowego sezonu się pogubiłeś. Nie Twoja wina, raczej trzeba docenić kunszt scenarzystów, potrafią skurczybyki wymyślić takie niesamowite zwroty akcji, że nawet tęgie umysły są zdezorientowane. Jednak pamiętaj o poprzednich sezonach. Wiem, że było lato, sezon urlopowy, ale jednak - dałeś się nabrać na stary numer.
Otóż, A7Xsz nie może być "dymany" i "robiony w ch...ja", gdyż to by raczej zakładało, że nie jest/nie był czegoś świadom i nagle, ku swojemu przerażeniu to odkrywa: "Skandal! Wydymali mnie!". Skoro zespół się dla niego skończył -naście lat temu i wiedział, że np. film albo festiwal to dno, o czym świadczyły jego płomienne komentarze (np. bojkotujące film), to nie mógł być w ostatnim czasie "wydymany". On, o tym wszystkim wiedział i "dymania" uniknął. A nawet, jeśli wypowiedziałby takie dwie, sprzeczne ze sobą kwestie, to jako wierny fan serialu powinieneś wiedzieć, że jest to całkiem normalne w przypadku tej postaci (pewnie pamiętasz kilka podobnych odcinków z poprzednich sezonów). Nawet, kiedy wydaje Ci się, że już życie przypiera go do ściany, to nagle następuje zaskakujący zwrot akcji pt. "trochę piwka wypiłem i tak sobie powiedziałem". Dałeś się nabrać na ten trik? Nie żartuj. A7xsz nie dał się "wydymać" i "zrobić w ch...a". Niczym wytrawny szachista wybiega o wiele posunięć do przodu, dzięki czemu unika takich nieprzyjemnych (dla pana Watkina w więzieniu może przyjemnych?) zdarzeń jak "dymanie".
Predator
10.09.2015 17:00:13
O  IP: 82.143.187.35
Adamas bo te psychotropy o których piszesz już chyba działają i dostępne bez recepty dla pewnego użytkownika :)
Adamas
10.09.2015 14:49:13
O  IP: 192.162.151.216
a7xsz
Dziwne wypowiedzi masz :P Dziś, że jesteś przez Metę "dymany", niedawno było, że "zrobiony w ch.ja"....:P

Przecież jak wydadzą nowy album to na 99,99% będziesz pisał, że jest beznadziejny.

Swoją drogą znałem kiedyś człowieka, który też najlepiej wiedział co należy słuchać a czego nie i wiedział, które piosenki są szczere i z duszą, a które nie. Piszę kiedyś bo od 8 lat siedzi w domu i bierze psychotropy. Zastanów się czy warto.

Nota bene, już 3 rok z rzędu, przychodzi wrzesień a Ty dostajesz czegoś i piszesz co raz to bardziej szalone komentarze. Chciałoby się rzec, że nowy sezon uważam za otwarty :P
zez
10.09.2015 12:51:37
O  IP: 93.105.36.201
No to bądź troszkę poważny, Bo nie wiem kiedy piszesz prawdę. Wtedy gdy oznajmiasz, że nie ślinisz się na nowy album, czy wtedy gdy piszesz, że niecierpliwie na niego czekasz. Zdecyduj się na coś.

a7xsz
10.09.2015 12:36:26
O  IP: 212.160.172.84
docenię, jak mnie "kupią" wydanym wartościowym, ciekawym albumem, normalnie brzmiącym.

będę wtedy chwalił i kupię oryginalne wydanie, może nawet i limited edition.

sorry ale nie należę do ludzi, którzy cierpliwie czekają (jednocześnie będąc dymanym przez zespół) czy płacą za msze by łaskawie lenie coś wydały, a jedyne co otrzymują to demo LoS. no proszę. bądźmy poważni choć troszkę.
zez
10.09.2015 11:54:17
O  IP: 93.105.36.201
a7xsz
Chuj z takimi fanami jak Ty. Lepiej żeby mieli mniej fanów. A takich, którzy docenią to, co zrobili dla muzyki i potrafią cierpliwie poczekać na nowy album. I nie napierdalają na nich na każdym portalu.

a7xsz
10.09.2015 11:39:44
O  IP: 212.160.172.84
ni złamanego grosza nie dam ani na album Metalliki ani na kosciół.
ci drudzy mają i tak nadmiar niezasłuzonej kasy
a ci pierwsi mają kupić mnie - namówić - przekonać bym ich słuchal i zwrócił uwagę na te ich wypociny. zespoły pozyskują fanów.
zez
10.09.2015 11:21:01
O  IP: 93.105.36.201
a7xsz
Ale gościu przeżywasz. Daj na mszę w intencji nagrania przez Metallikę albumu i cierpliwie czekaj.



a7xsz
10.09.2015 08:18:47
O  IP: 212.160.172.84
zy CD wydane w 2008 roku i DM wydane w 2008 to jest to samoo 7 lat czy inne 7 lat?
A ile to lat jest różnicy między Spaghetti Incident a CD?
Od razu podkreślam, że nie trzeba mi streszczać biografii Gunsów.


Skoro znasz biografie, ja mam nie streszczać, to pytanie i odpowiadanie nie ma żadnego sensu.

7 lat to 7 lat.
A zespołów porównywać nie można.
GnR to jeden gość któremu zależało na zrobieniu zajebistej płyty, a Meta to 4 kolesi (geniuszy z nadmiarem riffów lepszych niż najlepsze innych) którzy robią wszystko, cokolwiek - byle by tylko nie robić płyty. Teraz znów miał być rok robienia albumu, nie ma już żadnego filmu (który zabiera im czas), rok mija i nawet 1 (jednego!) kawałka nie stworzyli. Przepraszam, nie skleili. Nawet byle amator przecież z genialnych riffów by skleil coś w tydzień, więc w czym problem? Kłamali? Król nagi i nic nie ma ?
Vamike
10.09.2015 01:38:38
O  IP: 217.99.5.43
Najlepszym dowodem na to iż Metallica ma sie dobrze są wasze komentarze... pod każdym newsem zawsze coś jest .....Nie wchodze za bardzo na fora innych kapel ale na tych co byłam czesto nikt nie komentuje
Adamas
09.09.2015 21:24:39
O  IP: 192.162.151.216
NIKT, ZEZ

a7xsz to takie naczynie dla Buka, który to cierpi za miliony i wchodzi na overkill aby ocalić ludzkość przed niewolą Larsową.
zez
09.09.2015 21:04:33
O  IP: 93.105.36.201
Czy ten gość a7xsz jest sprawny umysłowo? Na Overkillu najwięcej jego komentarzy o zespole, który według niego nie istnieje. Co on robi na stronie Fan Clubu Metalliki? Żeby wypisywał takie bzdury na stronie Fan Clubu innego zespołu, to dawno już by go tam nie było.
NIKT
09.09.2015 20:35:22
O  IP: 81.190.82.167
Adamas
To nie wiedziałeś że ON wie wszystko i to wcześniej, lepiej,.. Buk wie wszystko..
Adamas
09.09.2015 19:41:49
O  IP: 192.162.151.216
Odpowiedziałeś tylko na to pytanie, który było Ci wygodne.

"wiedziałem już w 2011 że potrzeba nowego albumu i że festiwal, film i lulu to będzie DNO i PORAŻKA."

Już w 2011 wiedziałeś, że ma być jakiś film zrobiony przez Metallikę?

Predator
09.09.2015 19:22:40
O  IP: 82.143.187.35
"Z przykrością informujemy, że wielka legenda metalu zespół Metallica zakończył działalność z powodu bankructwa przez nieudolnych menadżerów zespołu, którzy są całkowicie odrealnieni od świata. Członkowie postanowili rozwiązać zespół głównie z tego powodu, ale także totalnego wypalenia i niechęci do kolejnych koncertów. Jedynie co pozostanie po zespole to wszystkie dotychczasowe wydania do nabycia w sklepach."

Po przeczytaniu informacji użytkownik serwisu overkill.pl "a7xsz" popełnił wyjątkowo brutalne samobójstwo pozostawiając po sobie list "to wszystko przez metkalicę"
a7xsz
09.09.2015 19:06:17
O  IP: 46.113.62.164
na moje nie, bo Meta nie istnieje dla mnie od 2000-2003 roku

ostatnie prawdziwe, szczere kawałki Mety (Jamesa) to niewydane po dziś dzień Presidio, na czele z Temptation

jedyny przebłysk to Ronnie Rising Medley, ale to tylko i aż super brzmiący cover
exxxile
09.09.2015 16:40:22
O  IP: 79.187.38.161
"moim zdaniem mogliby już odpuścić i zejść z sceny"

i czy to by w jakiś sposób wpłynęło na twoje życie?
1 2
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak