W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Metallica zagrała dziś sekretny koncert w San Francisco
dodane 10.02.2015 09:17:43 przez: Rafał
wyświetleń: 6388
Metallica zagrała dziś sekretny koncert w SF, jak donosi nam Sui był to - kolejny korporacyjny koncert dla Salesforce, na Pier 48 tuż przy AT&T Park. Poniżej kilka pierwszych zdjęć, z czasem pewnie pojawi się ich więcej, tak samo jak i setlista, jaką zagrali.






UPDATE - Setlista:

1. Hit the lights
2. Master of puppets
3. Welcome Home (Sanitarium)
4. Sad but true
5. The Unforgiven
6. Fuel
7. Wherever I may roam
8. One
9. For whom the bell tolls
10. Battery
11. Nothing else matters
12. Enter sandman
---
13. Creeping death
14. Seek and destroy




Rafał
Overkill.pl

Waszym zdaniem
komentarzy: 81
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
1 2
kepoła
13.02.2015 18:18:46
O  IP: 109.243.98.165
kepołą zaprasza wszyskih na kącert bon dżowi, bedzie ostro i zajibiscie i bedzie hravester i inne taborety
a7xszNieMogSięZalogZTegIP
13.02.2015 09:07:25
O  IP: 212.160.172.83
Jakbym wygrał 30 baniek, zrobiłbym zlot Overkilla, gdzie sam bym ustalal wszystko co i jak ma wygladać, no i oczywiscie bym kazał Mecie grać setlistę którą ja bym wymyslił. Same kawałki z Load, Reload i STA.
urbi
12.02.2015 22:47:31
O  IP: 89.67.224.22
Szkoda ze nie wygralem 30 baniek w totka ostatnio.

Jakbym wygral, to bym zaprosil was wszystkich na koncert zespolu
METALLICA!!

A wiecie dlaczego? bo bym mial na to kase!!!!!!!!

Dlatego zazdroszcze tym wszystkim z tej firmy, ze bylo ich na to stac.

Szacun dla nich i wiekszy dla METY

Myslicie, ze COMA nie gra kotleta, hmmm no gra bo mam kolege z pracy ktory jest ich monitorowcem.

urbi
12.02.2015 22:41:49
O  IP: 89.67.224.22
Jestem bardzo pozytywnie nastawiony :)
bvb
12.02.2015 22:15:51
O  IP: 89.79.25.45
czy ten pan z warkoczykami był kiedyś na scenie w zwykłych portkach?
zdzisiek
12.02.2015 21:46:14
O  IP: 46.113.253.213
bon dżowi to prawdziwe metalowcy, dają czadu
Kubus-87
12.02.2015 12:47:56
O  IP: 95.173.217.208
Metal up your Bandzioch ! ;P

Eat em All !
Adamas
11.02.2015 23:53:22
O  IP: 192.162.151.197
Swoją drogą chciałbym grać na tyle dobrze żeby mnie do grania do kotleta brali choćby za darmo :)

Btw. swoją drogą, zapewne wszyscy tak jadący po Mecie Panowie są mam rozumieć bardzo rzetelni w życiu codziennym. W robocie od rana do wieczora, bez l4, urlopów itp. Nigdy nie ukrywają dochodów, wszystkie wykazują, zawsze są profesjonalistami. Śmieci nigdy na ulicę, zawsze do kosza.

A co do brzuchów to założe się, że większość z Was ma nie mniejszy niż Hetfield i zapewne "zdrowe żarcie jest dla gejów".
Egon_
11.02.2015 22:44:02
O  IP: 109.243.120.49
Dobrze robią. Z nowej płyty kasy nie będzie a z koncertów jest. Ponadto fani nie chcą słuchac kawąłków po 91 a starszych co widać po setlistach
urbi
11.02.2015 20:45:25
O  IP: 89.67.224.22
Grunt to kasa!!
Popieram Mete w 100%

Adamas
11.02.2015 20:40:11
O  IP: 192.162.151.197
Ja nawet jak miałem 15 lat to nie wyglądałem tak młodo jak James po 50 :P

Swoją drogą nie wiedziałem, że występ muzyczny zespołu muzycznego może wzbudzić tak wiele kontrowersji :P
NIKT
11.02.2015 18:26:23
O  IP: 81.190.92.127
Ciekawe że nikt się nie czepia KERRY KING'a za brzuch?? Nikt się nie niepokoi o jego cholesterol?? Dupa nie fani slayer'A..
a7xsz
11.02.2015 18:02:27
O  IP: 109.243.177.80
Kirk chyba po raz pierwszy ma taką długą brodę :D
EvellinA
11.02.2015 17:50:48
O  IP: 178.42.191.38
Taaa najlepiej żeby pomimo 50-tki, wyglądali jak 20-sto latki i mieli takie myślenie, jakie mieli wówczas mając naście lat:/

Ale niepokoi mnie James z coraz większym bańdziochem :(
W którym miejscu? A tak poza to jego brzuszek nie twój, zazdrość?
Just-Me
11.02.2015 16:52:45
O  IP: 80.51.59.19
Zauważcie, że Kirk ma sznurówki w lewym bucie dłuższe niż w prawym. To może oznaczać, że zespół się sypie. Co to za grupa, w której jeden but robi coś innego niż pozostałe! - To do Kubusia :) Nie mogłem się powstrzymać.
xyz
11.02.2015 16:46:52
O  IP: 93.105.36.201
Krys

Warto też rozróżnić granie do kotleta od grania w hali dla kilkuset?( nie musi być aż kilkanaście milionów) dobrze bawiących się osób. Na zdjęciach nie widzę kotletów,tylko panów(jakoś mało pań) pokazujących rogi, najpewniej są to fani metalu. Ale żeby podkreślić jak Metallica nisko upadła, to trzeba napisać, że grają do kotleta.
Electrodee
11.02.2015 16:42:16
O  IP: 77.254.223.136
W przeciwieństwie do NEM czy Unforgiven ten kawałek nigdy mi się nie znudzi i osobiście nic nie mam do częstości wykonywania tego utworu ;) nigdy tez nie przyczepię się do Np. Hit the lights czy Creeping death, patrząc na powyższą setlistę. Chociaż Battery zamieniłabym na Fight fire with fire :P
Nikka
11.02.2015 16:01:56
O  IP: 89.79.255.50
Metallika to nie tylko zespół. To również firma. Jak powszechnie wiadomo, każdy właściciel firmy chce czerpać z niej zyski. Nie zakłada się działalności gospodarczej, nie otwiera firmy pro publico bono, jeżeli nie jest się organizacją charytatywną. Z tego co mi wiadomo Meta nią nie jest. Co za tym idzie - logicznym wydaje się, że panowie chcąc wydać album muszą ponieść koszty, które de facto są spore. Skądś pieniądze na całą imprezę pt. "Nowy album" trzeba wziąć, nieprawdaż? Dlaczegóż by mieli sięgać do własnych kieszeni i finansować to z własnych oszczędności? Mają rodziny, dzieci, mają komu zostawić je w spadku. Nauczeni porażkami finansowymi takimi jak TTN, Orion festiwal czy znienawidzone przez wielu Lulu, chcą sobie zapewnić stabilność finansową w razie gdyby płyta nie sprzedała się tak dobrze, jakby tego sobie życzyli. Poza tym wiadomym jest, że w obecnych czasach ciężko jest cokolwiek zarobić na wydaniu płyty. Więc żeby nie zarżnąć się finansowo (po klapie TTN nie byłoby to trudne) panowie chcą najpierw na tę płytę zarobić. Zamiast więc wieszać psy po chłopakach, że się sprzedają należałoby raczej cieszyć się, iż zamiast powiedzieć wszystkim do widzenia i osiąść na laurach odcinając kupony od sławy, starają się ciągnąć ten wózek dalej. Płyta będzie prędzej czy później. Im więcej Mecie uda się zarobić na ten cel, tym album będzie lepszy. Dlaczego? Opadnie z nich widmo kolejnej finansowej klapy. Mając odpowiednie zaplecze finansowe z większym luzem i spokojem podejdą do nagrania albumu. Zamiast martwić się tym, co fani chcieliby usłyszeć i co nagrać by się sprzedało, podążą jak to oni w swoim kierunku i być może odkryją przed nami nowy muzyczny ląd - czego sobie i wam życzę :)
Kubus-87
11.02.2015 15:50:27
O  IP: 95.173.217.208
Ja pieeeeer...le. Już naprawdę nie macie się czego czepiać ?
Kirk jest stary to siwieje, będziesz stary też osiwiejesz albo wyłysiejesz.
James nie ma bandziocha tyklo brzuch. Ja przed 30 potrafie na zime zapuscić większy i go zrzucić. Co w tym dziwnego, zaskakującego o czym warto tu marudzić ?

Niedługo będziecie się czepiać o to jak zawiązują buty
qqw
11.02.2015 15:42:32
O  IP: 176.96.145.92
Kirk niedługo bd wyglądał jak dziadek mróz ;D
Ale niepokoi mnie James z coraz większym bańdziochem :(
Krys
11.02.2015 15:30:50
O  IP: 193.193.88.2
xyz – mimo wszystko rozróżniam występ przed meczem hokejowym lub bejsbolowym, który na żywo i w TV oglądnie kilkanaście milionów ludzi od grania dla firmy w ramach pracowniczego funduszu socjalnego.

Hetfield powoli myśli o zmianie trybu życia, więc zainwestowanie w klub NHL nie jest złym pomysłem, skoro muzyka nie interesuje go tak jak dawniej. Rozumiem że nie mogą się powstrzymać przed graniem dla szerokiej publiczności ponieważ mają zobowiązania finansowe (nie wojuję już z tą ideologią), więc z dwojga złego lepiej zagrać meczem NHL niż chałturzenie po godzinach na imprezie typu kotlet – party.

pzdr
xyz
11.02.2015 14:46:31
O  IP: 93.105.36.201
Krys

Fajnie, że doceniasz twórczość Metalliki w latach 1983-2008. Ale w ocenie zespołu po Death Magnetic jesteś niekonsekwentny. Gdy Metallica pojawiła się na meczu NHL, to byłeś zachwycony. Odpowiadała Ci taka forma biznesu i zabawy. Nawet proponowałeś żeby Metallika kupiła klub.

Czyli, jak Metallica zrobi coś po Twojej myśli, to jest zespołem z klasą. Jak zrobi coś, co Ci nie odpowiada, to są zwykłymi grajkami. Niestety ale Meta wszystkim nie dogodzi.
Marios
11.02.2015 14:00:23
O  IP: 89.151.18.192
No właśnie na początku nie zrozumiałem. Do opisania sytuacji (z Twojego punktu widzenia) by Metallica przestała grać dla firm i tym samym przestałą się kompromitować, użyłeś frazeologizmu o odwrotnym znaczeniu.
Krys
11.02.2015 13:44:48
O  IP: 193.193.88.2
Marios - oczywiście Twoja wykładnia i interpretacja literacka rozłożyła mnie na łopatki i nawet nie zamierzam z nią dyskutować :-) Natomiast rozumiesz, że miałem po prostu na myśli : granie na kotlet - imprezach, nie tędy droga.

cdn - myślę że od Mety można wymagać czegoś więcej niż od innych kapel, zwłaszcza jak sam zauważyłeś, że jako jeden z nielicznych zespołów wypełnia stadiony, więc na co im granie dla pracowników korporacji i puszczenie tej informacji w świat ?
Marios
11.02.2015 13:33:54
O  IP: 89.151.18.192
Krys

Mam rozumieć, że to Metallica powinna sobie wstydu oszczędzić?
No to chyba błędnie rozumiesz to potopowe powiedzonko, którego użyłeś.
To słynne zdanie wypowiedział Kmicic, zwracając się do Wołodyjowskiego. Andrzej dostawał tęgie lanie w pojedynku z panem Michałem. Gdy Kmicic przy każdym ataku Wołodyjowskiego, tracił z rąk szablę, wiedział, że z Wołodyjowskim nie ma szansy wygrać i krzyknął: "Kończ Waść! Wstydu oszczędź".
Czyli po naszemu: "Proszę, przestań już. Oszczędź mi wstydu. Nie pastw się nade mną", a nie "Skończ to robić, bo się kompromitujesz".

Nie chodzi o to by kończyć i tym samym przestać robić z siebie błazna. Znaczenie jest dokładnie odwrotne. Nie - "Kończ Waść. Wstydu (sobie) oszczędź". Tylko: "Kończ Waść. Wstydu (mi) oszczędź".


cdn
11.02.2015 13:24:45
O  IP: 77.252.166.33
Granie na kotlet – imprezach to po prostu zwykły obciach i tyle. Jeżeli tak ma teraz przebiegać kariera tego zespołu, poprzez między innymi granie na imprezach firmowych, to raczej nie ma sensu ciągnąć tego dalej.

tjjjaaaaa.... akurat Metallica, to jedna z nielicznych istniejących kapel, która potrafi zapełniać stadiony na całym świecie i dodatkowo grają na mniejszych imprezach. Więc to raczej wszystkie inne kapele które ledwo potrafią Progresję zapełnić powinny zwijać manatki bo ich ludzie nie chcą oglądać - oczywiście patrząc takimi krótkowzrocznymi kategoriami
a7xszNieMogSięZalogZTegIP
11.02.2015 13:22:47
O  IP: 212.160.172.83
zgadzam sie w calosci z Krys
HadeS 14
11.02.2015 13:14:46
O  IP: 31.61.136.252
Widzieliście jaką bródkę zapuścił sobie Kirkuś? ;P
Krys
11.02.2015 13:00:26
O  IP: 193.193.88.2

Odpowiadam xyz :
Od 1983 – do Load – zespół z klasą, zespół będący klasą dla siebie, niedoścignieni wirtuozi. I tego okresu działalności Mety jestem wielkim fanem.
Od Load do Death Magnetic – zespół muzyczny nagrywający ciekawe i fajne płyty
Po Death Magnetic do teraz – niestety i z przykrością to stwierdzam - zwykli grajkowie próbujący sobie i światu coś udowodnić.

Odpowiadam Mariosowi :
Granie na kotlet – imprezach to po prostu zwykły obciach i tyle. Jeżeli tak ma teraz przebiegać kariera tego zespołu, poprzez między innymi granie na imprezach firmowych, to raczej nie ma sensu ciągnąć tego dalej. Kolumny z czaszkami robią wrażenie na pewno na paniach z korporacji, ale na słuchaczach gatunku już nie bardzo, to trochę za mało. Wiem że z czegoś żyć muszą, ale są jakieś granice których nie powinni przekraczać, po prostu im nie wypada, jeżeli oczywiście można to tak określić.
pzdr
xyz
11.02.2015 10:37:31
O  IP: 93.105.36.201
Krys

Fanem zespołu też nie musi być osoba wiecznie niezadowolona. I taka, która nie może się zdecydować, czy Metallica to zespół z klasą, czy zwykli grajkowie, czy w końcu tylko zespół - ciekawostka.





Marios
11.02.2015 10:33:40
O  IP: 89.151.18.192
Krys

Jak mawiał poeta : kończ Waść, wstydu oszczędź.

Kto ma kończyć i komu wstydu oszczędzić? Rozwiń proszę, bo nie bardzo wiem jak to rozumieć.
Krys
11.02.2015 10:19:09
O  IP: 193.193.88.2
Myślę że fanem zespołu nie musi być wyłącznie osoba wiecznie zadowolona, to podobnie jak w małżeństwie - są dobre i złe chwile.
Granie na korporacyjno-kotletowych koncertach dla zespołu klasy Mety to po prostu lekka żenada. Muszą na prawdę mieś puste konta.

xyz - najważniejsze że Ty zawsze ze wszystkiego jesteś zadowolona :-)
Mnie z kolei śmieszy przejawiany przez te same osoby stan wiecznej dziecinnej nirvany i egzaltacji :-)
jordan
11.02.2015 10:00:57
O  IP: 78.8.76.34
zastanówcie się po prostu czy też nie bralibyście takich okazji, które sprawią, że będzie wam się lepiej żyło. jeśli realizujecie się w hobby, a macie rodziny na utrzymaniu. a poza tym na tym wystepie są sobą. niczego nie udają, nie wskoczyli w gumowe stroje kurczaków czy coś w te deseń. także myślę, że każdy z nas dąży do jak najlepszych warunków życia, do zaplecza finansowego (wiem, wiem, w Polsce stan na ogół nieosiągalny) itp itd.
a7xszNieMogSięZalogZTegIP
11.02.2015 09:47:23
O  IP: 212.160.172.83
ja na koncercie a7x to sie bawilem i cieszylem chwila, a nie trzymalem jak debil telefonu. zreszta i tak potem sa lepsze foty na necie, czy filmiki na YT, wiec po ch** ? :D
Ewta
11.02.2015 09:41:48
O  IP: 95.40.194.109
Nie bolą ich tak ręce, cały koncert trzymać telefon w górze?
cdn
11.02.2015 09:33:42
O  IP: 77.252.166.33
...jakoś tym, co przeszkadza, że Meta gra takie koncerty, nie przeszkadzało a wręcz bronili nergalka, który ze swoim wizerunkiem śmiesznego klauna straszącego małe dzieci brał udział w gównianym okołomuzycznym programie i już niedługo a zacznie nocniki reklamować taki z niego truemetalowiec, żyjący z zgodzie ze swym wizerunkiem i poglądami, a dostał za to taką kasę, której James nawet by nie zauważył, że mu z portfela wypadła, więc po co te pieprzenie.

a7xszNieMogSięZalogZTegIP
11.02.2015 09:26:41
O  IP: 212.160.172.83
ja mam problem z definicją "fanów zespołu".

moze mi zdefiniuj, co?

bo dziś to już chyba wszystkie grupy społeczne, wiekowe i stylistycznie muzycznie

sama meta nie wie czym właściwie ona jest. bo czym jest? maskotka? zespołem do wynajęcia? producentem filmowym? organizatorem festiwali i horrowów? promotorem desek surfingowych?

najpierw zabiegali o zainteresowanie muzyka pokroju Mama Said w MTV, a teraz znów niby lata 80-te, ale tak naprawdę to pajacują w eventach. wiec?
xyz
11.02.2015 09:21:31
O  IP: 93.105.36.201
Już zaczynają mnie śmieszyć komentarze fanów(wiecznie tych samych), którzy tylko czekają, żeby napisać jaka to Metallica jest zła. Przy okazji "błysnąć" poczuciem humoru - Występ na Eurowizji w barwach Danii zbliża się nieuchronnie...

To już kolejny koncert Metalliki dla Salesforce.

Każdy zespół ma inne spojrzenie na sprawy twórczości i rozwój swojej kariery. To od samych fanów zależy czy są z zespołem i akceptują to co robi. Jeżeli nie podoba się, to nie zawracam sobie nim głowy. Panowie, przestańcie zachowywać się jak rozkapryszone dzieciaki.


Kubus-87
11.02.2015 09:10:50
O  IP: 95.173.217.208
Nie rusza mnie to wcale. Nawet się cieszę zę zagrali.
Tzn że jak wygam 30 mln w totka to mam szanse załatwić Overkillowiczom prywatny koncert ;)

Czepiacie się. Kasa rządzi Światem. Jak ktoś oferuje $$$ za kilka piosenek to chyba normalne że się na to zgodzili. Może zarobili za ten występ więcej niż za 2-3 wielkie Gigi. Nie latając przy tym po Świecie z "tobołami"
Fan
11.02.2015 08:58:37
O  IP: 31.61.140.122
Bardzo dobrze ze poszerzaja horyzonty i otwieraja nowe kierunki dzialania
jordan
11.02.2015 08:37:13
O  IP: 78.8.76.34
dramatyzujecie jak jakieś przekupki na targu. Kiedyś to były inne realia, więc się buntowali. Byli tez młodzi i bez zobowiązań.
Nie przestaną grać tylko dlatego bo ich fani się oburzają.
Kiedyś zresztą mówili, że jeśli ktoś wykłada jakąś tam sumę, to przyjeżdżają i grają. I tyle. Bez wielkiej filozofii, mistycyzmu, kadzideł, czarnego kota i kruka.
I szukanie nowych smaków w przypadku takich koncertów jest mocno nieuzasadnione. Ani Was tam nie ma, ani Metalliki nie ma tutaj. No chyba, że chcecie się podniecać nagranymi filmikami, następnymi do kolekcji.
a7xszNieMogSięZalogZTegIP
11.02.2015 08:19:30
O  IP: 212.160.172.83
zgadzam sie z przedmówca. niektórzy forsują teorię: "szukają nowych wrażeń"

aby znalezc nowe wrazenia, to mozna wiele roznych innych rzeczy robic, a nie akurat coś takiego za pieniądze do kotleta. nie wiem jak cos takiego ma pomoc Mecie i po co jej to. juz lepiej zamknac ich we 4 u jakichs mnichów w Chinach.
KubaL
11.02.2015 08:05:34
O  IP: 94.251.220.74
Liam Howlett z The Prodigy w jednym z wywiadów powiedział mniej więcej że dla niego jako artysty najbardziej frustrujące jest to kiedy słyszy zespół wydający nową płytę i chce podążać zupełnie inną drogą zapominając o tym gdzie były ich korzenie. Dla niego samego ważne jest aby pamiętać o tym skąd się pochodzi.

Jakże odmienne spojrzenie na sprawy twórczości.
Krys
11.02.2015 07:30:03
O  IP: 193.193.88.2
Meta osiągnęła poziom zespołu przygrywającego do imprezy kotletowej. Szkoda.
Jak mawiał poeta : kończ Waść, wstydu oszczędź.
Występ na Eurowizji w barwach Danii zbliża się nieuchronnie …
mcr
11.02.2015 02:55:13
O  IP: 94.8.77.214
Kiedys byl bunt i sprzeciw jak zmuszono ich do nakrecenia malej reklamowki dla jakiejs stacji radiowej, teraz sa zespolem do wynajecia na korporacyjnych imprezach. Jak to sie ludziom moze odmienic swiatopoglad :-)
Winny
10.02.2015 22:31:56
O  IP: 79.185.227.230
OttovonBismarck
10.02.2015 18:37:18
O  IP: 89.68.119.36
OFFTOP: Nie kojarzę, aby było to gdzieś tłumaczone. James opowiada parę ciekawych historyjek z czasów Ride the Lightning :)

https://www.youtube.com/watch?v=YRI0SYXd3Tc

Pokaż podgląd
Papcio Chmiel
10.02.2015 18:16:16
O  IP: 164.126.4.19
A niby dlaczego następna płyta ma być "tą ostatnią"? Czy ktoś to powiedział? Nie są wcale tacy starzy, a ponoć średnia długość życia rośnie (dopóki nie ma wojny:)), więc dlaczego mieliby pójść na emeryturę? Dzieci im niedługo podrosną, usamodzielnią się - to może i wróci im ochota na rock'n rolla! Oby... Btw. kiedyś już pisałem o prawdziwym Królu Heavy-Metalu - czyli Ozzy Osbournie i o tym że pomimo całego tego image'u w ostatnich latach (czytaj - reality show itp.) to fani mu wybaczają, nadal jest jednym z najbardziej lubianych muzyków. Metallica ma za to nieustannie rosnącą grupę hejterów. Zastanawia mnie dlaczego tak się dzieje?

No i widzę, że jest się czego uczepić. Jest tego trochę. Moim zdaniem Ozzy starzeje się w lepszym stylu, ciągle ma to "coś" - jakby młodzieńczego "coś" - co nie znaczy że nie potrafi być poważny. Hetfield za to ostatnio zachowuje się jakby miał co najmniej osiemdziesiąt lat na karku, a wszyscy wokół (na tej stronie) zachwycają się jaki to on jest mądry i jak że zawsze warto go słuchać. Jednak ja zauważyłem, że tak naprawdę to jest takie Jamesowe blabla które uskutecznia On od paru ładnych lat i właściwie w kółko to samo. Stał się taki "amerykański" niczym gwiazda Discovery lub National Geographic. Co to ma być? Auto reaktywacja? Czy wojna o kontener? Rozumiecie co mam na myśli? Dużo takiego plastikowego szajsu, który kojarzy mi się z USA. Widzisz kosz na śmieci a Oni mówią jakie to ekscytujące i karzą Ci się uśmiechać. Sorry, ale to nie ten klimat. Kiedyś podziwiałem Hetfielda, naprawdę był moim prawdziwym idolem i bohaterem. Smutne to, że tak zdziadział. Od dawna nie usłyszałem z jego ust niczego odkrywczego, a kiedyś było tego mnóstwo. Lata 90, początek XXI wieku, gdy miał jeszcze ten "pazur" i nie pierdolił bzdur jaki to jest podniecony na każdym kroku. Z obecnej Metalliki to chyba tylko Kirk jest taki jak kiedyś (jeśli chodzi o osobowość) i ma u mnie za to plus. Wyluzowany ziomek, który przynajmniej nie pieprzy głupot.

Teraz zaleje mnie pewnie fala nienawiści, ale chciałbym tylko zapytać wszystkich "dozgonnych fanów" - Czy można lubić jakąś muzykę, jednocześnie nie lubiąc/lub nie znając autora tejże? Podzielcie się takimi autorami których nie lubicie a za to ich twórczość lubicie - bo to może być nawet zabawne w kontekście niektórych poprzednich potyczek słownych. Ja zacznę - Megadeth! (no bo nie postawiłem jeszcze ostatecznie krzyżyka na Metallice - może pazur powróci jak dzieci wyfruną, tak jak to było u Ozzyego właśnie, choć On nigdy tak nie zdziadział jak James, to chciał zakończyć karierę na trasie No More Tours - właśnie gdy dzieci były jeszcze małe, może więc to naturalne wyciszenie ze strony chłopaków? Na to liczę). Pozdrawiam
NIKT
10.02.2015 18:12:21
O  IP: 81.190.92.127
Eee.. może i do kotleta ale ludzie jednak bawili się jak widać na zdjęciu.
Mój ojciec ileś tam lat temu był na takim "kotlet party" gdzie jego firma zespół PERFECT sobie zafundowała i podobno jak zaczęli grać to 80% "garniturów" poszła do bufetu bo grali za głośno i spokojnie porozmawiać nie mogli:O No to pytam starego:
-i co?!
-no nic.. stałem i się wstydziłem za te 80%. Ale koncert dobry był:)

Z tego co pamiętam to chyba kilka lat temu jakiś "gigant" energetyczny z Rosji sobie IRON MAIDEN zaserwował na party firmowe:) Z resztą MAIDEN to i po weselach w Polsce w zamian za wódkę grywali;))
https://www.youtube.com/watch?v=knC743Nds4Q

Pokaż podgląd
Ciapa
10.02.2015 18:07:18
O  IP: 46.113.198.208
jestesm ciapa , a ciapa to stary wydymaniec
1 2
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak