W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Metallica w The Late Late Show - For Whom the Bell Tolls
dodane 20.11.2014 12:11:22 przez: Rafał
wyświetleń: 3454
Tym razem Metallica w programie Craiga Fergusona zagrała For Whom the Bell Tolls, nagranie poniżej:




Rafał
Overkill.pl

Waszym zdaniem
komentarzy: 64
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
1 2
KubaL
23.11.2014 14:46:38
O  IP: 94.251.220.74
Nie zmienia to faktu, że niejakiego Watkins'a wyruchają konkretnie w tym pierdelku.
a7xsz
23.11.2014 09:57:30
O  IP: 164.127.18.36
Ulfield mnie przeraża. Rozumiem że ja czasem powiem coś kontrowersyjnego, ale gromadzenie bazy wypowiedzi to już zakrawa moim zdaniem o lekkie dziwactwo delikatnie mówiąc.

Nie miałem i nie mam zamiaru wypowiadać się na temat Watkinsa.

Do tej pory nie rozumiem, czemu i po co, po mojej wypowiedzi o grze na basie do For Whom The Bell Tolls, Ulfied mnie prowokuje i wyciąga temat Watkinsa sprzed roku. Ale to już pytajcie jego. Ja nie ogarniam.
Tomo
22.11.2014 19:20:28
O  IP: 82.143.187.35
małe=moje*
Tomo
22.11.2014 19:17:38
O  IP: 82.143.187.35
Ulfield przerażasz mnie trochę, po co Ty to wszystko zbierasz? :D Przyznaj się, masz jakieś małe dzieła w archiwum? Czy nie zasłużyłem? :]

A7 tu mnie szokujesz "Jestem za karaniem pedofila który napada, porywa, krzywdzi przypadkowe dzieci na ulicy. Tak samo morderców. Ale Ian Watkins nie porywał dzieci z ulicy, tylko sprzedawały mu je matki dzieci. Nie krzywdził przypadkowych dzieci i nikt o tym nie wiedział. Jaką szkodę to wyrządzało?".

Naprawdę chciałbyś by własna matka Cię sprzedała jakiemuś zboczeńcowi, który by Cię traktował jak dmuchaną lalę? Wyrządzało to ogromną szkodę, matkę na stryczek i jego też.
Ulfield
22.11.2014 18:35:37
O  IP: 81.190.22.178
Na koniec ode mnie parę postów autorstwa a7xsz z grudnia 2013 roku, skoro nie wstydzi się tego co pisał wtedy. A co tam, niech ci, którzy nie są w temacie wiedzieli w czym rzecz:

"Szkoda że nie był sądzony u nas, jakby wyszedł za 8-10 lat, to bym usłyszał jeszcze jakąś nową muzykę z nim".
"Ian Watkins nie był problemem dla społeczeństwa, bo nie porywał dzieci na ulicach. To była transakcja miedzy nim, a fankami - matkami tych dzieci (...) Jak chcę kupić od sąsiada ekskrementy i się w zaciszu domowym nimi smarować, to mam do tego prawo, dochodzi do transakcji i mimo że kogoś to obrzydza ja mam prawo to robić, bo nie robię tego na ulicy i nie chwalę się ludziom".
"Jestem za karaniem pedofila który napada, porywa, krzywdzi przypadkowe dzieci na ulicy. Tak samo morderców. Ale Ian Watkins nie porywał dzieci z ulicy, tylko sprzedawały mu je matki dzieci. Nie krzywdził przypadkowych dzieci i nikt o tym nie wiedział. Jaką szkodę to wyrządzało?".

Dla przypomnienia:
"Ian Watkins wokalista zespołu Lostprophets został skazany na 35 lat więzienia za molestowanie i próbę gwałtu na dzieciach. (...) Sam piosenkarz uważa, że jego czyny „nie były takie złe", a media wyolbrzymiają sprawę! (...) Sam Ian Watkins uważa, że media i sąd wyolbrzymiają jego zbrodnię. Przypomnijmy, że sam przyznał się do 13 stawianych mu zarzutów wykorzystania małoletnich. – Nie wiem, dlaczego wszyscy dostali takiego świra na punkcie moich wykroczeń. Nie były takie złe – tak powiedział Ian Watkins, a jego słowa przytacza dailymail.co.uk (...) Pierwsze donosy na temat Ian'a do komisariatu trafiły już w 2008 roku. Niestety dopiero niedawno udało się go przyłapać. Policja aresztowała go rok temu, gdy w jego domu odnaleziono nagranie wideo, na którym piosenkarz brutalnie atakował dziecko. Doniesienie na gwiazdora do komisariatu policji złożyła m.in. jego była kochanka Joanne Mjadzelics. W wywiadzie dla mediów wyznała m.in., że Ian marzył o porwaniu i zabiciu dziecka. Joanne zerwała z Ian'em, gdy ten zaczął jej opowiadać o swoich planach porwania i wykorzystania dziecka. Jako dowód w sprawie Joanne ujawniła SMS-y między nią a gwiazdorem. Ponadto Ian Watkins proponował swoim wielu partnerkom seksualnym, by miały z nim dziecko. Chciał je tylko po to, by móc je gwałcić. To tylko część okropności, które ujawnili śledczy podczas trwającego od dawna procesu".

No, a teraz sobie szczekaj :))
Ulfield
22.11.2014 18:01:55
O  IP: 81.190.22.178
No jeszcze, jeszcze... Dajeeesz hejterku. Wyrzuć z siebie wszystkie frustracje :)
Tak, na bieżąco zapisuję sobie (kopiuj-wklej do pliku) co ciekawsze wypowiedzi, takich idiotów jak Ty, żeby potem ich okpić. :)
a7xsz
22.11.2014 17:23:23
O  IP: 109.243.20.200
Przykro mi, że jesteś upośledzony umysłowo. Jeżeli zwyczajną wypowiedź o grze na basie w For Whom nazywasz hejtowaniem, to masz jakiś problem.

Tematu Watkinsa nie było, dopóki sam go nie poruszyłeś. Widocznie z nim też masz jakiś problem, masz go w głowie.. ja ci nie pomogę, tylko specjalista. Ja nie zamierzałem ani nie zamierzam na jego temat się wypowiadać.

Nazywasz mnie psycholem ? :P I co, myślisz że się rozpłaczę z tego powodu? :) Heh, żenada..

Próbuj kulturalnie pisać, to zawsze jakiś debil się dopieprzy i będzie prowokował..

"panna skusi na troopera
".. ? :) gościu, get a life. Jesteś moim jakimś psychofanem że pamietasz wszystkie wydarzenia z mojego życia i wypowiedzi ? :D
Tomo
22.11.2014 17:20:52
O  IP: 82.143.187.35
Ej no, ale bez przesady nie chciałem tu wywoływać wojny moimi dennymi żartami, a tu bójka się zaczyna.
Ulfield
22.11.2014 16:28:37
O  IP: 81.190.22.178
Dla takiego psychola, mogę być chamem, nie widzę problemu.
Aaa, czyli nie wstydzisz się tego co pisałeś o Watkinsie. No, można i tak.
Co do zajęcia, pracy, hobby, kobiety - to chyba tylko Ty masz w tych elementach braki. Nie sądź innych swoją miarą, toż na pewno jakaś panna się skusi na Troopera.
Hejtuj dalej z nudów, byle pohejtować - dawaaaaj :)
a7xsz
22.11.2014 15:37:39
O  IP: 109.243.20.200
Ulfield
będę pisać w komentarzach co mi się podoba
Jesteś zwykłym prowokatorem i chamem. 2 dni temu pisałem o grze na basie, odpowiadałem KubaL i Mitch. Ani z Tobą nie rozmawiałem, ani Cię nie wymieniłem, po czym nagle z dupy wyjeżdżasz nagle z Watkinsem (po co i co to ma do tematu niusa i tematów poruszanych?) i pijesz do mnie. Więc, odwal się i tyle. Widać schodzisz "do mojego poziomu" skoro kiedyś mi sie obrywało bo "pisałem co chcę", a dziś tak mówisz, no to ok.. piszmy co chcemy.. ok, skoro prosisz, to tak będzie.
Gościu, gdzie ja napisałem dziś/wczoraj/dwa dni temu że wstydzę się tego co pisałem rok temu? Temat Watkinsa Ty przyniosłeś i do tej pory nie mogę pojąć po co. Chyba żeby prowokować , czy z nudów, ale znajdź sobie jakieś zajęcie, pracę, hobby czy dziewczynę. To lepsze, uwierz mi.
Adamas-wyklęty
22.11.2014 13:34:57
O  IP: 192.162.151.197
Sądzę, że ciężko jest już dziś napisać coś odkrywczego na temat For Whom The Bell Tols.
Ulfield
22.11.2014 13:17:24
O  IP: 81.190.22.178
A7xsz, będę pisać w komentarzach co mi się podoba, więc nie pouczaj mnie - napisz do admina, niech wykasuje moje posty - razem z tymi Adamasa, Hadesa, bo też są nie na temat.
Jakiś Watkins - dobre. Nie wiadomo skąd - jeszcze lepsze. Czyżbyś się wstydził tego co wypisywałeś rok temu? :) Może i bym pochwalił Cię za to, ale najpóźniej za tydzień zmienisz zdanie.
Teraz mogę napisać, tak jak to tutaj niektórzy uznają za stosowne - "ooo, zareagował, czyżby coś było na rzeczy?" :)
a7xsz
22.11.2014 10:20:15
O  IP: 109.243.20.200
Ulfield
Czemu pijesz coś do mnie, mimo że nie udzialam sie w dyskusji? 2 dni temu napisałem spokojnie i grzecznie o grze na basie, nawet umiarkowanie pochwaliłem Cliffa, a Ty wyjeżdżasz z jakimś Watkinsem niewiadomo skąd i po co ? Przeginasz tym pałę. Albo mów na temat, skoro jest o Fo Whom i grze na basie, albo zamilcz i nie prowokuj.
Ulfield
22.11.2014 07:17:15
O  IP: 81.190.22.178
Ha ha ha, hi hi hi
Przezabawne. Faktycznie, masz dar rozbawiania ludzi. :]
Nie przerywam Ci w takim razie, bo pewnie cała Grupa Wsparcia im. Iana Watkinsa już czeka z popcornem na najświeższy program kabaretowy polskiego Benny Hilla, z nowymi skeczami najwyższych lotów o puszczaniu bąków, dłubaniu w nosie i uszach. :]
Ale z jednym mnie przekonałeś, rzeczywiście nie ma sensu już więcej reagować na Ciebie [a7xsz - patrz i ucz się, jak dorośli ludzie dotrzymują słowa].
Tomo
22.11.2014 06:37:48
O  IP: 82.143.187.35
To, że wymieniam, to nie znaczy że musisz reagować na moje zaczepki. :P Adamas jakoś ma mnie głęboko :]
Ulfield
21.11.2014 21:15:07
O  IP: 81.190.22.178
"Ulfield i Adamas nie zapomnijcie (...)". Trudno nie reagować, skoro wymieniasz mnie z nicka. Kiepska riposta fana teorii falliczno-kloacznych.
Tomo
21.11.2014 20:59:46
O  IP: 82.143.187.35
Ulfield najwięcej krzyczą Ci, co mają coś do ukrycia, jedynie Ty zawsze na to reagujesz, więc śmiem twierdzić, że coś się dzieje. :P
Ulfield
21.11.2014 20:00:08
O  IP: 81.190.22.178
Nie mieszaj mnie w swoje chore fantazje. Mierzenie ptaka Rudemu i sprawdzanie co pozostawia po sobie Slash w toalecie, to chyba Twoja specjalność. Nawet mnie nie interesuje to, do jakich wniosków dojdziesz, po sprawdzeniu swoich teorii pseudo-naukowych. Nic mi do tego. Baw się dobrze.
Tomo
21.11.2014 19:21:19
O  IP: 82.143.187.35
Ulfield i Adamas nie zapomnijcie jeszcze o najważniejszym, czy robi mroczną i wymiarową kupkę, bo jak nie to skurczybyk się sprzedał.
Ulfield
21.11.2014 19:02:00
O  IP: 81.190.22.178
Adamas-wyklęty
Zwłaszcza ten punkt 6 go dyskwalifikuje. Nic tak nie wkurza jak zmiana zdania co do wagi :)
A co z logo? Też zmienił?
KubaL
21.11.2014 18:40:09
O  IP: 94.251.220.74
Osobiście George Clinton'a też lubię a funky shit obok jego osoby skojarzyło mi się z The Prodigy, którzy też mi są bliscy. Ok pozwoliłem sobie na trochę i już kończę.
Tomo
21.11.2014 18:35:14
O  IP: 82.143.187.35
Kubal to też podsumował Małporillo ala George Clinton :D
NIKT
21.11.2014 18:24:46
O  IP: 81.190.114.210
HadeS 14
No i widzisz? Znów mi otworzyłeś oczy na coś o czym nie wiedziałem:)) Nie wiem co na to Haron ale skoro Hades tak mówi to tak musi być:)
HadeS 14
21.11.2014 18:18:05
O  IP: 37.152.19.232
NIKT
"14" nie oznaczało mojego wieku (może przypadkiem), tylko mój numer z dziennika i koszulki w klubie więc był to taki szczęśliwy numerek. Później w dzienniku byłem 13 a teraz 25. Obecnie usunąłbym tą "14" i pozostawił samo "Hades".
KubaL
21.11.2014 18:07:24
O  IP: 94.251.220.74
Tak to wasza "partia prawdy" straci w sondażach wiele cennych punktów
NIKT teraz to już w ogóle będzie wielka dupa bo jak wiesz PKW ma ogromne problemy i to bardzo ale to bardzo zakrzywia obraz :-)

Ale natchnęła mnie rozmowa poniżej kolegów na temat Slasha i jego podejściu, a także tym że nadal warto tworzyć.

Jeśli kiedyś Metallica się rozpadnie i każdy pójdzie w swoją stronę to mamy 4 muzyków, którzy potencjalne mogą coś stworzyć.
Może pobawimy się w typowanie.
Moja propozycja :
James - country
Lars - british rock n roll coś w stylu Oasis , Beatles (osobiście uważam je za bardzo dobre zespoły w tym co robiły)
Kirk - jakiś projekt w stylu właśnie Slash'a
Robert - funky shit a'la George Clinton.

Tego gościa znacie ? Odszedł z zespołu (uwielbiałem ten band) i tworzy pod własnym szyldem. To tak apropos Kirka gitarzysty.

https://www.youtube.com/watch?v=5p069wlpTIk


Pokaż podgląd
NIKT
21.11.2014 18:03:12
O  IP: 81.190.114.210
Tomo
"Kończyć się" jak METALLICA to każdy by chciał ale robić to nie ma komu:))
Adamas-wyklęty
21.11.2014 18:02:38
O  IP: 192.162.151.197
Slasha należy z całego serca nie znosić bo:
1)Rzadko wydaje albumy. 1995-2000-2005 np. Wiadomo leń.
2)Jest komercyjny. Gra dla kilkunastotysięcznej publiczności zamiast dla kilkutysięcznej.
3)Jest pazerny. Bilety drogie jak na Metę.
4) Ponieważ nie ma nic do zaoferowania muzycznie wypełnia clipy kobietami i ma dużo piosenek damsko-męskich.
5)Zamiast zatrudnić Jasona zatrudnił Toda Kerna, któremu też każe śpiewać. Myles to leń jak widać.
6)Zmienia zdanie czego dowodem jest zmiana wagi. Od lat jest coraz to bardziej przypakowany. Obecnie wygląda w zasadzie jak kulturysta.
7)Już nie ćpa i nie pije. Slash z 1991 napewno tego dzisiejszego by opluł :D
8)Zamiast umrzeć z honorem zgodził się na rozrusznik serca.
9)Nagrał kawałek z Fergie.
10) Cokolwiek.
Tomo
21.11.2014 17:56:09
O  IP: 82.143.187.35
NIKT już od dawna pisałem, że się skończyłem, musicie się przyzwyczaić tak jak do setlist i kłamstw Mety :]
NIKT
21.11.2014 17:46:10
O  IP: 81.190.114.210
Tomo
Od dłuższego czasu jesteś w swych postach jak LARS w setlistach.. U Egona zauważyłem niesamowity progres do tego również muzyczny a Ty wciąż "sandmany".. Tak to wasza "partia prawdy" straci w sondażach wiele cennych punktów a kibicuję wam więc stary zrób jakąś reformę.. ;)) No oczywiście dopiszę że to tylko tak w żartach by zaraz jakiejś draki nie było;)


HadeS 14
Zazdroszczę koncertu i dzięki za króciutką relację. Ach.. i tak przy okazji: czy Twój nik nie powinien co roku zmieniać cyfry na wyższą?;)
Adamas-wyklęty
21.11.2014 17:43:13
O  IP: 192.162.151.197
A może tak najpierw wiedza a potem dyskusja?
Tomo
21.11.2014 17:39:44
O  IP: 82.143.187.35
(żart, w dalszym ciągu czekam na nowy album a później to już mogą zamykać swój kiosk).

Ja mimo wszystko też chciałbym usłyszeć jeszcze jeden nowy album od nich. Ale natchnęła mnie rozmowa poniżej kolegów na temat Slasha i jego podejściu, a także tym że nadal warto tworzyć. A mimo to daleko mu do statusu Metalliki, gdzie oni w sumie nic nie muszą robić, bo są obrzydliwie bogaci, jasne żeby utrzymać ten zespół muszą grać koncerty i dobrze, że grają, ale oni faktycznie robią wszystko byle nie muzykę. Koncert pewnie też najchętniej by puścili z taśmy, żeby się nie męczyć. Nie wspominając o imprezach gdzie po prostu nie wypadało im się tam pokazać.

A7 dobrze to podsumował, jakby chociaż taki James z 91 roku spotkał teraźniejszego nie wiedząc, że to on, to by chyba go opluł.

Sezon na linczowanie Tomo uważam za otwarty. :]
KubaL
21.11.2014 17:29:00
O  IP: 94.251.220.74
Powinni skończyć z muzyką i zająć się biznesem
Czyż nie pasują tu słowa pewnej naszej polskiej prawicowej piosenki
"Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym" ? (żart, w dalszym ciągu czekam na nowy album a później to już mogą zamykać swój kiosk).
Tomo
21.11.2014 17:11:41
O  IP: 82.143.187.35
Dialog poniżej jest świetnym przykładem na to, że można być mniej znanym, a mimo wszystko nagrywać i grać nowe kawałki i kochać to co się robi i mieć uznanie fanów, którzy chętnie zawsze idą na koncert. Zaś Metalice totalnie odbiło w cymbał, chyba od tego skarbca dolarów im tak odbiło, że nie widzą kompletnie sensu w muzyce tylko w zupełnie czymś innym i jak tu jeszcze więcej i więcej zarobić. Powinni skończyć z muzyką i zająć się biznesem, bo chyba ta muzyka im serio zaczyna ciążyć i tylko ogranicza ich kreatywne biznesowe marzenia. :]
HadeS 14
21.11.2014 16:59:06
O  IP: 37.152.18.47
Wiem, ale z tego co mówią to ma im to nie przeszkodzić w ruszeniu w trasę
Adamas-wyklęty
21.11.2014 16:57:10
O  IP: 192.162.151.197
No wiesz, ten ich perkusista został oskarżony o zlecenie morderstwa więc różnie może być.
HadeS 14
21.11.2014 16:54:25
O  IP: 37.152.18.47
No tak. Ale był ogień niesamowity! Teraz czekam na AC/DC, słyszałem już plotki, że się pojawią w 2015.
Adamas-wyklęty
21.11.2014 16:49:58
O  IP: 192.162.151.197
Eeee, Slither to był ogień :)
Wiesz, dla każdego kawałka wyzwaniem jest konkurować z Rocket Queen, Sweet Child lub You Could :)
HadeS 14
21.11.2014 16:43:30
O  IP: 37.152.18.47
Tak Back From Cali, tu masz rację. Slither koło mnie nie wzbudził jakiegoś szczególnego zachwytu. No i nowe numery, no tu też możesz możesz mieć rację. Ale pozostanę przy zdaniu, że jednak zawsze najlepiej przyjęte są januszowe kawałki. :p
Na każdym koncercie tak jest przeważnie. Bo dużo nowych ludzi przychodzi. A jadąc na koncert mijałem Januszowice! :P
Adamas-wyklęty
21.11.2014 16:28:02
O  IP: 192.162.151.197
No nie koniecznie.
A Slither albo Back From Cali?
On wczoraj zagrał wiele kawałków z nowego albumu, którego większość osób w tym i ja nie zdążyła zapewne przetrawić.
HadeS 14
21.11.2014 16:22:56
O  IP: 37.152.18.47
Adamas
Chyba masz rację, bo i sobie nie przypominam. Ale wiesz co zauważyłem, że ludzie jednak najlepiej znali i się bawili przy kawałkach Gunsów. :/
Adamas-wyklęty
21.11.2014 16:19:45
O  IP: 192.162.151.197
Hades14
Te kawałki też mogłyby być. Ale jest wiele kawałków zajefajnych Slasha z różnych jego kapel. O ile dobrze pamiętam nie zagrał wczoraj nic ze Slash's Snakepit.
HadeS 14
21.11.2014 16:16:14
O  IP: 37.152.18.47
Może Ci się uda Kubus, bo warto. ;)
Adamas ja liczyłem na "Bad Rain" i "Civil War", ale i tak byłem bardzo usatysfakcjonowany jego repertuarem :D
Adamas-wyklęty
21.11.2014 16:03:22
O  IP: 192.162.151.197
Miałem przyjemność drugi raz być na Slashu i drugi raz to był jeden z najfajniejszych koncertów na jakich byłem :)
Slash to taki "dziwny" muzyk :P Popularnością zrównany z Bon Jovi a gra na kilkunastotysięcznych "tylko" salach. Nie boi się grać nowych kawałków a chyba powodem takiego ognia na jego koncertach jest fakt, że grający z nim muzycy to zarazem jego fani :)

Niestety znowu mi tego nie zagrał:P
https://www.youtube.com/watch?v=7vfhIYl73Lk

Ale po 13 latach czekania usłyszałem You Could Be Mine na żywo :)

Pokaż podgląd
exxxile
21.11.2014 15:01:21
O  IP: 79.187.38.162
Abstrahując zupełnie od Jasona, to tylko dla Roba można posłuchać tego wykonania. Sound może komuś leżeć lub nie, ale jest konkretny i widać, że nie jest od niechcenia, tak jak plastikowe gitary, martwa perkusja i cała reszta. Jeżeli chodzi o formę i wykonanie Rob też niszczy, James nie wypada jak kiedyś, no ale głos to inna kwestia - gitarowo zawsze dopina na ostatni guzik (jak ktoś nie słyszał - "I Disappear" z Orion 2013, akurat wtedy też super wokale ogarnął, ale gitara... mega, każdy szczegół odegrany bezbłędnie), Kirk i Lars... dramat.
Kubus-87
21.11.2014 14:29:41
O  IP: 95.173.217.208
oooo To Ci zazdroszczę HadeS 14 Słyszałem juz od kilku osób świetne opinie o koncercie. Nie było dane mi pojechać....może następnym razem się uda.
HadeS 14
21.11.2014 12:43:37
O  IP: 37.152.18.47
Byłem wczoraj na koncercie Slasha. Powiem wam:MIAZGA! Tak dał czadu z Mylesem, że kopara mi opadła i jeszcze jej szukam. Świetne wykonanie kawałków Gunsów, zajebiste numery Slasha i czego chcieć więcej.
Był też metallikowy akcent, czekając na support z głośników poleciał Sandman. Tylko organizacja trochę kijowa, bo niedoinformowanie którędy wejść na płytę spowodowało lekki chaos i zamiast kulturalnej kolejki powstał dziki tłum. Zabrakło też moim zdaniem telebimu. A i jeszcze ludzie się jakoś wyjątkowo pchali do przodu, że aż Myles ich prosił o trochę wyluzowanie. To chyba tyle z moich wrażeń.
PS
Znalazłem coś takiego, ciekawostka.
http://metalhammer.teamrock.com/news/2014-11-20/hetfield-hated-just-like-nickelback-claims-kroeger
Kubus-87
21.11.2014 10:06:46
O  IP: 95.173.217.208
Ale Egon_ przypierdzielił tekstem, aż odrzuca aby oglądać takie komentarze, a cała reszta się śmieje z Twojego hejtowania Mety. Masakra !
Egon_
20.11.2014 21:41:47
O  IP: 164.126.28.79
Ale Rob ptzymałpował w tym , aż odrzuca aby oglądać a Kirk śmieje się z małowania kumpla. Masakra !
Tomo
20.11.2014 20:39:19
O  IP: 82.143.187.35
Tutaj też muszę poprzeć A7, Małporillo nigdy nie odegrał tam fajnie balsów tolsów jak Dżejson. Oczywiście Cliffa nie biorę pod uwagę, bo to on był mistrzem tego kawałka, ale może to być również ustawienia. Więc czy to muzyk czy ustawienie ciężko stwierdzić. :]
a7xsz
20.11.2014 19:03:20
O  IP: 109.243.221.199
KubaL
No tak, pacanie palcami a uderzanie kostką to jest różnica. Oczywiście też zależy wszystko od ustawień.
Chodziło mi też o styl, Jason zawsze odgrywał w ten sam sposób, nie improwizował, a sound miał zajebisty. Przykładowo włączcie sobie coś z 99.

Mitch
Jaka prowokacja? Piszę spokojnie i kulturalnie na temat video powyżej, które obejrzałem i usłyszałem i moim zdaniem porównując to do wielu lat gry Roba i Jasona, uznaję że Jason grywał For Whom po prostu zdecydowanie lepiej i zdecydowanie lepiej to brzmiało.
Nie twierdzę że improwizacje to coś złego :) Nie dopowiadaj sobie czegoś. Fajnie że tak robił, muzyka żyła przynajmniej i gdyby Cliff żył to może dzisiaj grywaliby kawałki np w zmienionych wersjach, a nie odgrywanie tego samego, kto wie.
1 2
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak