W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Kirk o brzmieniu nowego albumu i sposobie odnajdywania inspiracji do tworzenia nowej muzyki
dodane 16.04.2015 12:59:48 przez: Rafał
wyświetleń: 4454
Ciąg dalszy serii wywiadów z Kirkiem - tym razem opowiada o brzmieniu nowego albumu i o tym, w jaki sposób odnajduje motywację do tworzenia nowego materiału. Poniższa wypowiedź miała miejsce podczas nagrywania That Metal Show, o którym pisaliśmy tutaj.


Kirk: "Część materiału, który już napisaliśmy jest podobny do Lords Of Summer, który jest całkiem przystępny, bo uważam, że jest utworem mającym najbardziej przystępnie brzmiące riffy i ma bardzo spoko melodię. Jednak reszta materiału jest nieco bardziej progresywna, nieco podobna do tego, czym okazał się być Death Magnetic. Mogę powiedzieć, że nadchodzący album będzie naprawdę, ale to naprawdę wpadający w ucho i jestem naprawdę, ale to mega podekscytowany jego brzmieniem. Jeśli mógłbym przyrównać to brzmienie do czegokolwiek, być może byłby to w lekkim stopniu podobny kierunek, który obraliśmy na ...And Justice For All, ale akustycznie na pewno nie brzmi tak jak ...And Justice For All. Nowy album nie ma takiego brzmienia jak Justice, którego brzmienie uważałem za bardzo wyjątkowe w tamtym czasie."



"Słucham obecnie wielu zespołów metalowych, i istnieje wiele zespołów, którym podoba się brzmienie ...And Justice For All i dążą do takiego efektu. Super sprawa, mam na myśli, że te zespoły wykonują lepszą robotę niż my, bo u nich słychać bas."

"Zawsze powracam do rzeczy, które dawały mi inspirację, gdy byłem młody i dopiero zaczynałem, dalej czerpię z nich inspirację. Potem sprawdzam co dzieje się obecnie w świecie muzyki, to jak brzmią zespoły, bo zawsze jestem tego ciekaw. Lubię wiedzieć dokładnie co dzieje się wokół, lubię też wiedzieć jak nasze brzmienie współgra z tym, co właśnie dzieje się wokół. Tak naprawdę, to codzienność. Odpalam radio, skaczę po stacjach i jeśli słyszę muzykę, która uważam, że może być interesująca, zaczynam dokładnie słuchać, wtedy mogę wyłapać coś i pomyśleć sobie: 'wow! to naprawdę świetna melodia, może powinienem dodać taką część do tej solówki.' Może być to dosłownie każdy rodzaj muzyki, to może być rock, heavy metal, reggae... wszystko. I użyję tego być może jako punkt wyjścia do stworzenia być może czegoś innego."


Rafał
Overkill.pl

Waszym zdaniem
komentarzy: 56
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
1 2
wiki
26.04.2015 20:03:19
O  IP: 66.249.81.143
Hejterzy zawsze się gdzieś znajda taki mamy świat. Jakby się każdy tak tymi hejtami przejmował to świat mialby niezłą zalamke.Ważne jest to robią to co kochają a my fani na tym korzystamy, jak komuś się nie podoba, nie umie korzystać to po prostu niech spada i niech nie traci czasu na hejty i zajmie się czymś innym proste. Myślę że każdy znajdzie dla siebie coś co mu odpowiada, każdemu w 100% dogodzić siE nie da. mam kilka ulubionych albumów ni utworów co nie oznacza ze komuś innemu ma się podobać to samo co mnie. Niestety nie każdy to rozumie...
oem
19.04.2015 18:30:33
O  IP: 93.174.31.120
a mi and justice for all i master of puppets
Vamike
18.04.2015 18:32:35
O  IP: 83.28.144.225
Mi wystarczy żeby miał coś z load i st.anger ...a patrząc na czas od ostatniego albumu to bedzie to znowu zaskoczenie i znowu dałny bedo pisać,, ale to ch,,owe wogle jakieś takie nie wiadomo co nierozumie"
rav73
18.04.2015 09:30:45
O  IP: 89.72.162.208
Egon
Nie pisałem, ze to kawałek ponadczasowy, że wymiata na maxa czy że wszystkim musi się podobać....
Mnie tez nie powalił na kolana ale zauważyłem, że już po kilku przesłuchaniach tego kawałka zapadł mi w pamięć główny riff..nie mam kurwa tak wysublimowanego słuchu jak Ty i może te drewniane ucho też nie pomaga zastanawiam się tylko po co każde nowe "coś" (piszę specjalnie) Metalliki trzeba porównywać do wcześniejszych - wiadomo że najlepszych z najlepszych - utworów...?
W pewnym momencie albo coś Ci się podoba albo nie i nie ma co dorabiać ideologii....ale może tylko ja tak mam.

Tak czy siak - pozdrawiam. m/
NIKT
17.04.2015 23:23:31
O  IP: 81.190.126.230
_Egon_
Piszesz doktorat z ciesielstwa że tak to "drewniane ucho" i "drewniana perkusja" Cię prześladują? Nie udawaj "cenionego krytyka" bo oni z reguły są zadufani w sobie i pierdoły piszą po to by szum zrobić niepotrzebny a w Tobie jest sporo potencjału który można przeznaczyć na kreatywną rozmowę.
_Egon_
17.04.2015 22:22:46
O  IP: 46.113.77.46
LoS może i wpada ale w drewniane ucho. Mnie nie przekonuje tak samo jak więszkszość materiału z DM. Już St Anger jest lepszy mimno drewnianiej perkusji ale czuć moc. Na DM jakos słabo ją czuć. Jak sie słucha TDTNC to niby ciekawe ale słabsze niż One, tak samo My apocalypse, niby szybkie ale Dears Eve, Battery czy Blackended lepsze itp itp.
III
17.04.2015 21:56:45
O  IP: 178.43.207.105
"lubię też wiedzieć jak nasze brzmienie współgra z tym, co właśnie dzieje się wokół"
TKR
17.04.2015 19:59:37
O  IP: 37.8.251.25
Nie wiem, czy Loadowy, az tak nie analizowalem, ale zdecydowanie mozna zauwazyc w srodku motyw zupelnie inny od przewodniego - taka typowa metallikowa zagrywka, juz na Kill'em All to stosowali. A tekst dla mnie jest sprawa najwyzej trzeciorzedna, wiec mi nie przeszkadza.

A naczelnego trolla zabolalo, ze ktos jego emo zespolik obrazil. Ojojoj, tupnij sobie jeszcze, chlopaku. Napluj na kogos, pewnie lepiej sie poczujesz.
the_Rock
17.04.2015 16:49:46
O  IP: 157.25.5.66
Ja też uważam że wpada w ucho i w refrenie jest całkiem fajny LOADowy riff.

Nie zmienia to faktu, że kawałek jest znowu za długi, posklejany i ma strasznie denny tekst.
rav73
17.04.2015 15:47:20
O  IP: 194.30.179.66
Zgadzam się, ze LoS wpada w ucho i mówię poważnie.
Sami zobaczcie, główny riff nawet dziecko zaintonuje:

tu du di du tu tu du ru tu
tu du di du tu tu du ru tu
tu du di du tu tu du ru tu
tu du di du tu du du

tak to leciało ! m/
Martin'76
17.04.2015 15:26:03
O  IP: 109.197.58.62
Oj stara gwardia jeszcze daje rade, odsyłam do ostatnich płyt Testament i Exodus :)
Stone
17.04.2015 13:27:18
O  IP: 94.14.11.224
Ten nowy Slayer raczej przeciętny, podobnie jak Lords Of Summer. Stara gwardia już nie daje rady, ale są inni. Niebawem nowy High On Fire, a Matt Pike jak dotąd nie zawodził.
http://gunshyassassin.com/news/high-on-fire-album-coming-in-june/
Newsted Jason
17.04.2015 11:18:32
O  IP: 82.143.187.35
Mimo, że nie jestem fanem Selera i słucham ich od wielkiego święta jak zechcę pobawić się w małego szatana. To powiem Wam, że ten kawałek ma fajny klimat i myślę, że to po prostu wstęp na płytę będzie, klimat fajny, brzmienie soczyste, zajechało trochę z początku latami 80, więc jest dobrze. Gdyby Meta skomponowała coś podobnego, to by o wiele więcej pozytywów zebrała. Co nie zmienia faktu, że Rudy po raz kolejny wszystkich zniszczy.
a7xszNieMogSięZalogZTegIP
17.04.2015 10:54:07
O  IP: 212.160.172.83
TKR
Nażelowanym pedrylem to chyba Ty jesteś. Spójrz na aktualne zdjęcia A7X i się puknij w łeb. Tak samo można mówić o Mecie, ale era loadów i malowania paznokci i włosów u nich chyba już jest nieaktualna ?

Jakby Dm wyszedł po AJFA, to by został zjechany za OBNIŻENIE LOTÓW.
Jakby wyszedł po BA, to byłby zjechany za CH**OWE BRZMIENIE.

Ja też się wywodzę z lat 80 - wszak w latach 80 się urodziłem. I co z tego ? :D

Frajerzy dryfują by nachapać się kasy.
_Egon_
17.04.2015 10:34:45
O  IP: 46.113.156.124
Koleś z obrazka na stronie http://www.relapse.com/label/gruesome-savage-land-cd.html podobny do Kirka von Hammeta ;P
TKR
17.04.2015 10:02:13
O  IP: 80.55.245.169
Ech, lolki, lolki. Gdyby DM wyszedl przed albo zaraz po Black, to by sie wszyscy obsrali z radosci, jaki jest zajebiaszczy. A teraz jest modne narzekanie na wszystko, to jazda. Wedlug mnie calosciowo jest to lepszy album od Black albumu - dostrzegam w kompozycjach i riffach pewne podobienstwa do Justice, wiec bardzo mi pasuje. Mi tam nic nie szumi i nie trzeszczy - moze dlatego, ze nie hoduje miodnych kulek w uszach. A jak sie zajebie volume za wysoko to potem nawet cisza szumi (szczegolnie da sie tego doswiadczyc po koncertach, bo ciagle jakis debil-akustyk uwaza, ze glosniej = lepiej).

Metallica to zespol wywodzacy sie z lat '80, wiec czerpia inspiracje z tamtych czasow. Jak sie komus nie podoba granie z tamtych lat, to niech se slucha nazelowanych, zakolczykowanych pedryli z czasow obecnych (patrz a7x). Nie ma obowiazku sluchania Metalliki.

Mi LoS wpadl w ucho i nie uwazam, zeby nalezalo mu sie wiadro pomyj, ktorym zostal potraktowany. A jak nowa plyta bedzie kompozycyjnie przypominac DM, to dla mnie bomba. Dokonania Rudego tez bardzo lubie i cenie. Nie jestem trve, grim & necro. Na pohybel malkontentom.


Tonacy okret... taki tonacy, ze wszyscy frajerzy dryfuja do niego, zeby tylko moc sie przytrzymac, bo ich tratewki ida na dno.
Tomasz37
17.04.2015 09:12:39
O  IP: 79.190.119.209
NIKT
Zgadzam się, struktura jest mocno rozciągnięta. Ogólnie jest spoko, lubię takie granie, ale bynajmniej na singiel się nie nadaje. Dla mnie to takie długie intro, które mam nadzieję przejdzie w coś większego. W końcu album to zbiór utworów i może następny kawałek na płycie rozpocznie się jakąś chorą solówką i wszystko ułoży się w zgrabną całość. Pozostaje czekać na cały srebrny krążek.
a7xsz
17.04.2015 06:47:41
O  IP: 109.243.198.226
Zawsze się burzyłem jak ToMek mówił, że Jason uciekł z tonącego okrętu.
Ale teraz się zgadzam, ten okręt tonie od 2000 i Jason w ostatniej chwili na szczęście uciekł.
a7xsz
17.04.2015 06:46:41
O  IP: 109.243.198.226
Metallica będzie zapisana w kartach historii (ta współczesna Metallica-po 2001 roku), jako ta która potrafiła nagrać zajbiesty cover zajebiście brzmiący, a swoje albumy męczyła latami i wychodziło dosłownie gówno stylistyczne i brzmieniowe. No naprawdę w okresie 2001-2015 (15 lat-łącznie z tym) mieć 2 słabe i kiepskie brzmieniowo albumy i jeden zajebisty cover, to trochę słaba statystyka jakby nie patrzeć i lekki wstyd.
Just-Me
17.04.2015 00:49:46
O  IP: 80.51.59.19
Admin is coming ::D
Adamas
17.04.2015 00:44:31
O  IP: 192.162.151.197
Just-me
Hejter pamięta.
Just-Me
16.04.2015 23:37:06
O  IP: 80.51.59.19
Adamas
Dracarys wszystkich hejteris i będzie dobrze ;)
Marios
16.04.2015 23:34:26
O  IP: 89.151.18.192
Dzięki za link do Selera. Holtowi ni jak nie pasuje jazda na dwa baty. Nie daje rady. Nie ma pomysłów. Najpierw Kirk musiał nagrywać mu solo dla Exodus, a teraz Gary "Gandalf długa broda" Holt zapomniał dograć solo do Selera... No masakra jakaś. Ten motyw ciągnący się przez cztery minuty to dobre na wstęp. Już ma się rozpędzać, a tu koniec. W ogóle King i spółka robią sobie jaja. Rok temu ledwie 4 minuty "Implode", teraz 4 minuty bez solo. Kurwa, osiem minut przez sześć lat sklecili. No żałość na maksa.
Jason Newsted
16.04.2015 23:30:38
O  IP: 185.12.21.22
Metallice jeszcze daleko do wydania tego albumu (o ile w ogóle go wyda) a na overkill hejt leci pełną parą hehe, overkillowcy to jednak niezawodna załoga ;) Coraz mniej optymistycznie wyglądają te zapowiedzi..Część materiału podobna do "Lords..."..hmm, szału nie będzie, dupy nie urwie. Powiedziałbym że padaka. Druga część progresywna..ciekawe co u Metalliki to oznacza? Podejrzewam, że skończy się kopią DM, większość kawałków przypominających lata 80. plus ze 2-3 bardziej w stylu "Cyanide" i "Broken...". To może faktycznie ta petycja...
NIKT
16.04.2015 22:22:59
O  IP: 81.190.126.230
Tomasz37
Jakoś mało dynamiki w tym kawałku. No SLAYER to jest ale jakoś tak.. "bezpuciowo". Ten motyw co się wlecze przez cały kawałek strasznie przypomina mi obecną SEPULTURĘ.
Tomasz37
16.04.2015 22:11:28
O  IP: 83.30.150.113
A żeby nikomu się nie nudziło, to Slayer zaprezentował nowy kawałek:

http://metalhammer.teamrock.com/news/2015-04-16/slayer-are-streaming-a-new-song

Miłego słuchania ;-))
Adamas
16.04.2015 21:32:15
O  IP: 192.162.151.197
Just-Me
Valar Hejteris :D
vvvvvvv
16.04.2015 21:19:57
O  IP: 89.78.243.99
Wszystkie płyty Metalliki są extra. Każda jest inna. Nie sztuka grać w kółko to samo. Metallica to największy zespół rockowy w historii. Jest formą doskonałą. Absolutnie. Ich osiągnięcia są godne największego podziwu. Są pełną absolutną megagwiazdą. Żadnego zespołu metalowego nie można z nimi porównywać. Żadnego. Klimat ich utworów jest jedyny, niepowtarzalny i najlepszy. Mają to coś w sobie po czym zawsze się ich rozpozna. Zawsze. Metallica to Metallica. I koniec.
Just-Me
16.04.2015 20:40:21
O  IP: 80.51.59.19
Corsar

Jak się tutejsze trolle doczekają produktu końcowego to dopiero będzie ból dupy tutaj :) ToMek będzie musiał wyłączyć opcję komentowania bo serwery padną ;)
ini
16.04.2015 20:37:55
O  IP: 78.88.32.240
Nie ma co tak narzekać na Death Magnetic. To jest dobry album, choć mu daleko do klasyków. Przede wszystkim słabo brzmi, płasko, rzężąco-szumiąco. Gdyby nie to słuchalibyśmy go częściej. Podobnie jest z St. Anger. Oj, przydałyby się remastery albumów...
Just-Me
16.04.2015 20:37:41
O  IP: 80.51.59.19
LoS byłby niezły gdyby nie to zjebane, rozciągnięte do granic możliwości intro do solo gdzie chyba w harmonii grają... To brzmi tak strasznie amatorsko, że zawsze zatykam uszy na kilka sekund :)
Corsar
16.04.2015 20:28:45
O  IP: 37.152.18.190
Ludzie, spokojnie. Jak na razie to więcej o tym rzekomym albumie gadają, niż go - byc może - faktycznie robią. Swoją drogą, Death Magnetic miał byc podobny do Justice.....pod względem długości utworów i upchanych riffów na metrze kwadratowym każdego z kawałków taki jest faktycznie. Teraz znów idą w kompozycje Justice'owe, czyli kopia DM moze byc jak najbardziej na miejscu. Nie wiem, najlepiej poczekac na produkt końcowy i wtedy go oceniac.
NIKT
16.04.2015 20:26:14
O  IP: 81.190.126.230
Newsted Jason
Ni powinieneś zatem onanizować się na fanklubie RUDEGO??
Newsted Jason
16.04.2015 20:03:34
O  IP: 82.143.187.35
Co do Lorda to uważam, że tekst jest beznadziejny i na albumie na pewno by się nie znalazł. Nowy dobry tekst, kawałek szlifować to kto wie, czy coś z niego ciekawego nie będzie. Gdy go przesłuchałem pierwszy raz skojarzył mi się z and justice for all, jak go dorobią i zrobią dużo lepsze brzmienie, to kto wie. Ale mówię na razie nie widzę u nich nawet promyka nadziei, patrząc na Rudego to na razie są zerem, jak wydadzą album to zmienię zdanie.
Adamas
16.04.2015 19:57:09
O  IP: 192.162.151.197
Lords Of Summer jest fajny. Tytuł może być drażniący ale dzięki temu zapada w pamięć na podobnej zasadzie jak Carpe Diem Baby. Ma w tekście trochę z Gry O Tron.

Idiotycznym jest zarzut, że to sklejka riffów, kiedy mówimy o zespole, który przez całą karierę nagrywał kawałki bardzo rozbudowane (za wyjątkiem Sandmana i Dissapear, kręcące się niemal cały czas wokół jednego motywu.)
NIKT
16.04.2015 19:47:15
O  IP: 81.190.126.230
a7xsz
"Jeżeli ktoś twierdzi, że DM czy LoS jest genialne, to sam się oszukuje. Bo ani sama Meta tak nie uważa (nie gra na koncertach).." Popatrz na setlisty bo LOS to chyba za często grali w zeszłym roku:P
KubaL
16.04.2015 19:42:41
O  IP: 94.251.220.74
vvvvvvv
Słaba prowokacja.

Losers of Summer - przystępny ?
No chyba się zjebię na rzadko.

Jeśli wydadzą ten LP to będzie to pierwsza płyta której nie kupię w ciemno tylko najpierw ją ściągnę z "Napstera". Nie będę ryzykować.
Czy z gówna jakim jest LoS można zrobić diament ? To się okaże.
Dalej mam nadzieję, że w chłopakach tli się resztka heavy metalowego shit'u i płyta będzie w porządku.
a7xsz
16.04.2015 19:25:49
O  IP: 46.113.95.27
Jeżeli ktoś twierdzi, że DM czy LoS jest genialne, to sam się oszukuje. Bo ani sama Meta tak nie uważa (nie gra na koncertach), ani biznes, ani radia, ani ludzie (sprzedaż itd).

BA można słuchać. Sama przyjemność. Ale DM, to już nie chodzi o hejtowanie, nie chodzi też o te biedne kompozycje posklejane, ale po prostu że w słuchaniu tego nie ma przyjemności.

BA miodzio, cover RRM miodzio, Garage miodzio, część loadów miodzio, ba! nawet taki SKOM jest zajebisty i przyjemnie się słucha.
Hades 14-niezalogowany
16.04.2015 19:24:05
O  IP: 37.248.254.171
vvvvvvv i coil
Podzielam wasze zdanie. Moim zdaniem nie ma się co tak spinać i obrzucać cały czas Metę gównem, bo poza tym nowym albumem, na który czekamy, nie jest z nimi tak tragicznie, a wręcz bardzo dobrze. Ok nowa muzyka to wyznacznik zespołu, ale ludzie spójrzcie na to tak, żaden inny band nie wydał 9 tak różnych, a jednocześnie tak zajebistych płyt. Dajecie tu przykłady takie jak Megadeth, do pewnego momentu jest spoko, ale później robi się papka. Albumy Dave'a są ok, ale nic więcej, w kółko to samo. Owszem lubię 13 czy Endgame, ale Super Colider już mi się nudzi. A do DM czy ST wracam z wielką przyjemnością, nie mówiąc już o reszcie. vvvvvvv ma rację Metallica to dla niektórych coś więcej niż zespół, ich muzyka i teksty sprawiają wiele dobrego dla wielu ludzi. Nie mogę pojąć jakim cudem fani Czterech Jeźdźców są tak podzieleni? Od niemal fanatykó przez normalnych fanów do trolli i hejterów... Ja z przyjemnością czekam na nowy album, owszem również się niecierpliwię, ale to są tylko ludzie, nie maszyny czy bogowie. Mają głupie posunięcia, ale poza filmem, trasą czy festiwalami, to jednodniowe wypady nic nie zmienią, więc nie ma co się bulwersować. A chłopaki tak gadają, bo są cały czas pytani o nowy krążek, zatem odpowiadają na zasadzie "na odwal się", byle zbyć.
umyta patelnia
16.04.2015 18:59:49
O  IP: 213.158.219.29
Ja na przykład odkryłem, że na moim wzmacniaczu jest takie małe pokrętełko. I jak się je przekręci w prawo, to w końcu osiągam brzmienie jak chłopaki z youtubea. Ale to tak na marginesie.

A jeżeli chodzi o brzmienie mety to do czarnego albumu włącznie wszystkie albumy miały charakterystyczne "mroczne, złe, diabelskie, straszne" brzmienie. A potem jak zacząłem słuchać ich kolejnych albumów to już przestałem się bać.

Gdybym mógł sugerować jakieś brzmienie to dobrze byłoby dobrać takie, w którym brzmicie jak muzyka do horroru. Właśnie przez ten nastrój "master of puppets, am I evil, sad but true, enter sandman" mają swój niepowtarzalny klimat. Oczywiście każdy z pierwszych 5 albumów mety ma inne brzmienie, ale łączy je wspólny mianownik. W jakimś sensie jest to "straszne brzmienie", z którym skończyli gdzieś w połowie lat 90tych. Fajnie byłoby do tego brzmienia wrócić.

A co do AJFA to wszystkie nowoczesne zespoły metalowe wzorują się na tym albumie. Tak ostro meta nie grała nigdy wcześniej i nigdy później. A do tego takie blackened czy dyers eve można sobie zanucić.

Adamas
16.04.2015 18:35:55
O  IP: 192.162.151.197
a7xszNieMogSięZalogZTegIP

"STWÓRZMY PETYCJĘ, podpisujmy i wyślijmy chłopakom. Petycja, prośba, by NIE NAGRYWALI nowego albumu."

A może stworzysz petycję do samego siebie, podpiszesz i wyślesz sobie abyś przestał pisać pierdoły? :D
Newsted Jason
16.04.2015 17:10:34
O  IP: 82.143.187.35
Hmm... zabawna sytuacja wpisałem na YB metallica disco i na pierwszej pozycji wyskoczył mi "metallica black album (full album)"

A płyta wiadome jaki klimat teraz będzie mieć -> https://www.youtube.com/watch?v=b3CoKud_TQ8

Pokaż podgląd
Jimbo
16.04.2015 17:08:28
O  IP: 83.21.84.56
Jeszcze nigdy te ich zapowiedzi nie mialy odzwierciedlenia na albumie, wiec mozecie sie pocieszyc, bo bedzie inaczej.
Newsted Jason
16.04.2015 17:04:20
O  IP: 82.143.187.35
"Kirk niech wydłuży solo do utworu 3 bo brakuje nam 10 sekund do 8 minut."

Albo nie, niech wydłuży je tak, by uzyskać 12 minutowy kawałek. Takiego jeszcze nie mieliśmy, nasz rekord 10 minut
the_Rock
16.04.2015 16:00:25
O  IP: 157.25.5.66
Znowu ta progresywność.. Chyba rzecz nieunikniona jak się montuje utwory z riffów tworzonych przez 10 lat przed koncertami..

Oczmi wyobraźni widzę Larsa w studio: ..."Riff B-42, dajmy na koniec utworu 8, natomiast C-12 razem z przyśpieszonym c-13 jako wstęp do utworu 4. Te dwa z z dziś rano przerzucamy do instrumentalna. pozostałe do banku. Kirk niech wydłuży solo do utworu 3 bo brakuje nam 10 sekund do 8 minut. James szuka dalej riffów na intra do utworów 6,7,i 9. "
coil
16.04.2015 15:30:39
O  IP: 176.115.2.60
LOS nie był świetny ale był ok, pomimo przedłużeń i słabego tekstu. Na Ronnie Rising Redley mieli świetny dźwięk. Ok przesadzają z tym dłubaniem kawałków, ale to nadal świetni muzycy, a płyta będzie dobra. Wolę dobrą płytę mety, niż brak jakiejkolwiek lub (niedo)czekanie na kolejną wybitną.
a7xszNieMogSięZalogZTegIP
16.04.2015 15:17:18
O  IP: 212.160.172.84
To ja jednak mam propozyję - STWÓRZMY PETYCJĘ, podpisujmy i wyślijmy chłopakom. Petycja, prośba, by NIE NAGRYWALI nowego albumu. Bo po co ? Znowu będzie gówniane brzmienie, którego nie da się słuchać i głowa boli w połowie pierwszego kawałka. Znowu posklejane kopie lat 80 .. dżizas krajst. Co za problem zrobić kawałek - NIE-KOPIĘ ? Po ch*j znowu te lata 80-te ? Teraz mamy 2015, a nie 1981, więc chcę muzę pasujących do dzisiejszych czasów, realiów, a nie nieudolne próby kopiowania przeszłości.

Nie chcę się wyżywać na Kirku, ale muszę. Gość ma już doszczętnie zjarany mózg i totalnie się pogubił muzycznie. Jak dla niego LoS to przystepne i melodyjne, to ja nie mogę .. idżże chłopie na plażę, wypij drinka, surfuj, czy baw się tymi lalkami i daj sobie spokój z muzyką.
Newsted Jason
16.04.2015 14:36:24
O  IP: 82.143.187.35
Z dwojga złego lepiej niech idą w lata 80 niż te swoje pseudo fryzurki z ery lołdów. Może teraz lepiej im pójdzie z albumem. Rudemu się udało przy Endgame, to czemu im ma się nie udać? Być może będzie DM dobrym prologiem i nadejdzie coś co chociaż w części będzie ride/master/ajfa, a nie loadowo blackowe gówno. Pożyjemy zobaczymy, na razie obstawiam że będą nagrywać go sto lat, kiedy Rudy będzie składał 30 album w wieku stu lat
Tomasz37
16.04.2015 14:12:52
O  IP: 79.190.119.209
No zajebiście, jeśli Kirk von Metal Hammett mówi,
że LOS jest przystępny i ma fajną melodię to ja dziękuję.
Panie Hammett, myślałem że te kolaboracje z EXODUS czy MESHUGGAH
to nadejście nowych lepszych czasów. Ale widzę, że dalej wyznacznikiem
jest LOS i popłuczyny po DM, a to niestety nie wróży nic dobrego.
Nie oszukujmy się, ani LOS ani DM to nie są wybitne rzeczy i jeśli
zespołowi zajmuje ponad 6 lat nagrywanie podobnych kwiatków, to
mam poważne obawy co do ich artystycznej przyszłości.
vvvvvvv
16.04.2015 13:59:43
O  IP: 89.25.159.38
Myślę że nowy album powali wszystkich na kolana. Metallica to Wielki Wspaniały Zespół. Nikt im nigdy nie dorówna. Świetnie się trzymają a ich koncerty to zawsze wielkie show. Wspaniała muzyka. Świetne zachowanie muzyków. Znakomita gra na żywo. Cudowna atmosfera. Cieszę się że mogę żyć w tych czasach kiedy oni grają. Niech grają jak najdłużej. Z tego trzeba się cieszyć i to doceniać. Trzeba ich wspierać a nie narzekać. Metallica to styl życia, to rytm życia, super teksty, wspaniała muzyka. Życzę im milionów na koncertach i milionowych nakładów płyt. Nagrają płytę i będzie ona kolejnym fantastycznym albumem i asumptem do wielkiego światowego tour.
1 2
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak